eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie usługi sprzątania oraz usługi ochrony obiektu, osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Gdańsk: wykonanie usługi sprzątania oraz usługi ochrony obiektu, osób i mienia
Numer ogłoszenia: 98232 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43, 80-391 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 69 09 100, fax 058 69 09 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi sprzątania oraz usługi ochrony obiektu, osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I Wykonanie usługi sprzątania A. Wykonanie usługi sprzątania polegać będzie na: 1. Sprzątaniu w dni robocze pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 1 870 m2 , w tym: opróżnianiu pojemników na śmieci (w tym opróżnianiu pojemników niszczarek dokumentów) oraz każdorazowej wymianie worków na śmieci, odkurzaniu wykładzin podłogowych o ogólnej powierzchni 1 310 m2, zmywaniu posadzek z płytek kamiennych i wykładzin PCW o ogólnej powierzchni 560 m2, przecieraniu kurzu z mebli, biurek, parapetów i urządzeń biurowych (w tym urządzeń komputerowych przy zastosowaniu odpowiednich środków). 2. Sprzątaniu w dni robocze pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych i szatni (w tym 22 kabiny WC) o łącznej powierzchni 131 m2 , w tym: opróżnianiu pojemników na śmieci oraz codziennej wymianie worków na śmieci, myciu umywalek i armatury sanitarnej w 17 pomieszczeniach sanitarnych, dezynfekcji i myciu misek ustępowych i pisuarów, przecieraniu glazury, ścianek działowych i drzwi, myciu luster, myciu podłóg z terakoty, bieżącym umieszczaniu odświeżaczy powietrza, oraz kostek dezynfekujących w dolnopłukach i w pisuarach, bieżącym uzupełnianiu papieru toaletowego w pojemnikach na papier w ilości 22 sztuk, który powinien być celulozowy, posiadać atest PZH, SWW 1819-41, PKWiU 21.22.11-10.90, dwuwarstwowy, rolka o wymiarze ok. 190 mm, waga ok. 0,60 kg , bieżącym uzupełnianiu dozowników na mydło w ilości 17 sztuk, mydło musi zawierać składniki równoważące poziom nawilżania i natłuszczania skóry, kolagen i elastynę oraz posiadać atest PZH, PKWiU 24.51.31-20.3: STW MC/05, bieżącym uzupełnianiu ręczników papierowych do rąk w pojemnikach na ręczniki w ilości 17 sztuk, które powinny być makulaturowe, składane Z, w kolorze zielonym, posiadać atest PZH. 3. Sprzątaniu w dni robocze sali obsługi klientów, klatek schodowych, korytarzy i holu o łącznej powierzchni 1167 m2 , w tym: myciu szyb i lad przy stanowiskach na sali obsługi klientów, myciu szyb w ściankach działowych na klatce schodowej i holu, opróżnianiu pojemników na śmieci, zamiataniu i myciu posadzek z płytek kamiennych, lastryka i wykładzin PCW, myciu schodów, doczyszczaniu posadzek z płytek kamiennych przynajmniej 1 raz w kwartale, sprzątaniu windy osobowej, wycieraniu na mokro poręczy i krat zabezpieczających szyby na klatce schodowej, wycieraniu parapetów, opróżnianiu popielnic. 4. Czyszczeniu wykładzin podłogowych, co 6 miesięcy o powierzchni ok. 1 310 m2 przy pomocy profesjonalnych urządzeń i odpowiednich środków czyszczących. 5. Myciu okien z PCV i stolarki aluminiowej , o łącznej powierzchni ok. 387 m2 co 4 miesiące, oraz myciu parapetów wewnętrznych raz w tygodniu. 6. Sprzątaniu magazynów, pomieszczeń archiwów i piwnic 1 raz na 4 miesiące, o łącznej powierzchni 500 m2. 7. Zapewnieniu bieżącego utrzymania czystości i porządku na sali obsługi interesantów, na korytarzach i klatce schodowej w godzinach pracy Urzędu - w środy od godz.800 do 1800, w pozostałe dni tygodnia od godz. 800 do 1500. 8. Codziennym (7 dni w tygodniu) utrzymaniu porządku i czystości na terenie przyległym do budynku o powierzchni 2188 m2 oraz chodnika wokół posesji o długości ok. 120 mb, które obejmuje: sprzątanie parkingów i chodników, opróżnianie pojemników na śmieci, utrzymanie w czystości płytek ceramicznych na podcieniu i słupach wokół budynku, sprzątanie terenu na zapleczu budynku, pielęgnowanie zieleni i trawników w tym podlewanie w okresie upałów, koszenie trawników i przycinanie krzewów ozdobnych, bieżące usuwanie śniegu i oblodzenia z chodników, parkingów, dróg dojazdowych i chodnika przyległego do posesji zapewniające bezpieczne i bezkolizyjne poruszanie się pieszych i samochodów - odśnieżanie i posypywanie środkami antypoślizgowymi ciągów pieszych należy wykonywać przed rozpoczęciem pracy Urzędu. 9. Wykonywaniu usług sprzątania na żądanie Zamawiającego w przypadku prowadzenia doraźnych robót remontowych oraz nieprzewidzianych okoliczności jak zalanie itp. - w ramach bieżącego sprzątania budynku w godzinach pracy Urzędu (patrz pkt. VII). B. Sprzątanie wskazanych pomieszczeń biurowych (ok. 50 % sprzątanej powierzchni) odbywać się będzie w czasie godzin pracy pracowników Urzędu, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, a pozostałą część powierzchni biurowej oraz korytarze, salę obsługi klientów, klatki schodowe, hole i pomieszczenia sanitarne należy sprzątać po godzinach pracy Urzędu nie dłużej jednak niż do godziny 2100. C. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca musi zabezpieczyć niezbędne środki czystości oraz sprzęt. Środki czystości używane do świadczenia usług muszą być preparatami ekologicznymi, ulegającymi biodegradacji i posiadającymi polskie atesty. Stosowne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest udostępnić na każde żądanie Zamawiającego. D. Zakres świadczonych usług należy codziennie kontrolować przez osobę ze strony kierownictwa Wykonawcy. E. Świadczenie usług sprzątania może być wykonywane tylko przez osoby posiadające aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zaświadczenia Wykonawca, (którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą) dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia realizacji umowy zamówienia. Część II Wykonanie usługi ochrony obiektu, osób i mienia A . Warunki wykonania usługi ochrony obiektu, osób i mienia : 1.Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia . 2.Pracownicy będą wykonywać usługi ochrony w systemie zmianowym, w następujących godzinach: 1)we wszystkie dni tygodnia całodobowo ochraniając obiekt, 2)w dniach pracy Urzędu, w godzinach: środa od godz. 7°°- 18³º oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 7°°- 16ºº ochraniając obiekt, 3)w dniach pracy Urzędu w godzinach: środa od godz. 8°°- 18³º oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 8°°- 15³º ochraniając salę obsługi klientów. 3.Na każdej zmianie służbę ochrony pełni jeden pracownik, na n/w posterunku. 1)posterunek stały (PS-1), jednoosobowy, całodobowy - usytuowany na parterze budynku urzędu, zapewniający koordynację pełnienia służby ochrony, kontrolę nad systemem alarmowym włamania i napadu, kierowanie interesentów urzędu do stanowisk w sali obsługi klientów lub właściwych komórek organizacyjnych, 2)posterunek stały (PS-2), jednoosobowy, w dni robocze: środa od godz. 8°°- 18³º oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 8°°- 15³º nadzorujący ruch osobowy w sali obsługi klientów, 3)posterunek obchodowy (OB), jednoosobowy, w dni robocze: środa od godz. 7°°- 18³º oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 7°°- 16ºº nadzorujący ruch osobowy w budynku głównym urzędu, pilnujący porządku i kontrolujący pojazdy wjeżdżające w na teren parkingu wokół budynku. 4.Świadczenie usługi ochrony może odbywać się tylko przez osoby jednakowo umundurowane, posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia oraz aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności 5.Wykonawca przeprowadzi wobec osób biorących udział w realizacji umowy zwykłe postępowanie sprawdzające dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, zgodnie z przepisami art. 74a ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95 ze zm.) 6.W przypadku braku możliwości przeprowadzenia wyżej wymienionego postępowania Wykonawca zobowiązuje się do poddania takiemu postępowaniu wszystkich pracowników świadczących usługę, które przeprowadzi Pełnomocnik Zamawiającego, występując w terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy, z wnioskiem o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec osób biorących udział w realizacji umowy, dopuszczającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową. B. Do czynności wchodzących w skład ochrony obiektu, osób i mienia Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku należy w szczególności: zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów Urzędu, strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu, sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu i materiałów będących własnością Urzędu, ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, wydawanie przepustek, wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (dz. u. nr 114, poz. 740 z późniejszymi zmianami), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony,kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy, wydawanie kluczy pracownikom oraz ponoszenie odpowiedzialności za gospodarkę kluczami do wszystkich pomieszczeń, okresowe patrolowanie wnętrza obiektu, sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: 1)nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych, 2)nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., 3)czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej, sprawdzenie zamknięcia wejściowych drzwi głównych, niezwłoczne powiadamianie Policji, Straży Miejskiej w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie Urzędu, zapewnienie porządku i kontrolowanie pojazdów wjeżdżających na teren parkingu wokół budynku Urzędu, wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń), koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia, wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, obserwacje osób wchodzących do sali obsługi klientów i budynku Urzędu, znajomość i umiejętność obsługi urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, znajomość rozmieszczenia i obsługi podręcznego sprzętu p. poż., znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi w podstawowym zakresie głównych wyłączników prądu, zaworów wodnych i wyłączników systemu alarmowego, znajomość numerów alarmowych do Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Straży Miejskiej, ekip pogotowia technicznego i numerów telefonów kadry kierowniczej Urzędu, podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym, współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnikowi Naczelnika d/s Ochrony Informacji Niejawnych, prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej: 1)książki meldunków - pełnienia służby, 2)książki stanu uzbrojenia, 3)książki ewidencji wydawania i przyjmowania broni, 4)książki przeglądów i kontroli sygnalizacji włamania, 5)książki wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń Urzędu, 6)książki wydawania i zdawania woreczków z kluczami od pomieszczeń specjalnych Urzędu, 7)książki ruchu osobowego, 8)rejestru osób przebywających po godzinach służbowych w obiekcie Urzędu. C. Wymogi dotyczące pracowników realizujących przedmiot umowy. 1.Pracownicy Wykonawcy świadczący usługi ochrony muszą posiadać: 1)licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, 2)co najmniej 12 miesięczny staż pracy w zatrudnieniu przy wykonywaniu zawodu licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej, 3)aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w pkt 1 ppkt 2 i 3 (potwierdzonych za zgodność) dla wszystkich pracowników wytypowanych do pełnienia służby w obiekcie Wykonawca dostarczy niepóźniej niż do 23 czerwca 2008 r. 3.Pracownicy ochrony przed przyjęciem służby zobowiązani są do zapoznania się z obowiązkami i instrukcjami niepóźniej niż do 23 czerwca 2008 r. a następnie w terminie wyznaczonym przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Drugiego Urzędu Skarbowego, nie później jednak niż do 30 czerwca 2008 r. przystąpią do egzaminu (sprawdzianu) ze znajomości obowiązków oraz obowiązujących instrukcji. Egzamin organizuje i przeprowadza w/w Pełnomocnik lub wyznaczona przez niego osoba w obecności Przedstawiciela Wykonawcy. Tylko pracownicy ochrony, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu będą dopuszczeni do dalszego świadczenia usługi ochrony. 4.Dokonywanie zmiany w ramach wytypowanych pracowników do pełnienia służby dopuszcza się z uprzednim minimum 5 dniowym wyprzedzeniem. 5.W przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji umowy pracownika lub pracowników ochrony, którzy nie byli wcześniej wytypowani Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: potwierdzone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w pkt 1 w ciągu 7 dni od dnia uzyskanej akceptacji zmiany pracownika lub pracowników przez Zamawiającego, Zasady z pkt 3 stosuje się odpowiednio 6.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z następującej dokumentacji ochronnej: 1)Instrukcji pełnienia służby (wyciąg z planu ochrony), 2)Instrukcji ruchu osobowo-materiałowego, 3)Instrukcji przechowywania kluczy do pomieszczeń, 4)Instrukcji współpracy z Policją, jednostkami Państwowej Straży Pożarnej, Strażą Miejską, 5)Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 6)Instrukcji postępowania służby ochrony i pracowników Urzędu w sytuacjach kryzysowych (pożar, klęska żywiołowa, napad lub zamach terrorystyczny, itp.) 7)Instrukcji użytkownika monitoringu telewizji dozoru oraz urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu i centralki p.poż., 8)Instrukcji punktu ostrzegania i alarmowania DUS w Gdańsku, 9)Rejestru kluczy do pomieszczeń biurowych i pomieszczeń specjalnych DUS w Gdańsku, D. Uruchomienie monitoringu elektronicznego z grupami natychmiastowego reagowania polega na: 1)podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centralek SSW Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego, 2)automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSW Zamawiającego: a)alarmów włamaniowych i napadowych, b)prób sabotażu systemu alarmowego, 3)analizie otrzymanych sygnałów, 4)w przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Urzędu nie może przekraczać 15 minut. E. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązuje się do: 1)Zapewnienia zgodnego z Planem ochrony: a)rodzaju i ilości uzbrojenia (paralizatory zwane bronią), b)rodzaju i ilości środków przymusu bezpośredniego, c)środków łączności bezprzewodowej. 2)Zapewnienia w porozumieniu z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku właściwych warunków przechowywania broni i środków przymusu bezpośredniego. 3)Przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia realizacji umowy zamówienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz oświadczenie o zgodnych z planem ochrony rodzaju i ilości uzbrojenia, środków przymusu bezpośredniego oraz środków łączności. 4)Wyznaczenia osoby upoważnionej do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w miejscu świadczenia usługi. 5)Przeprowadzania kontroli pracowników ochrony w dni robocze po godzinach urzędowania Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy (obowiązkowo w tzw. długie weekendy) nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu. Przeprowadzone kontrole muszą zostać odnotowane w książce pełnienia służby. 6) Udziału osoby upoważnionej w analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia obiektu co najmniej jeden raz w kwartale, w terminie podanym przez Zamawiającego. 7)Zapewnienia każdorazowego udziału grupy natychmiastowego reagowania w momencie ogłoszenia alarmu, włączenia alarmu (sprawdzenie przyczyny załączenia alarmu) oraz sprawdzenia prawidłowości wykonywania obowiązków przez pracowników pełniących służbę. 8)Zapewnienia posiadania przez pracowników ochrony niezależnego środka łączności podczas ochrony obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.0 . -, 74.61.0 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Informacje dotyczące wadium. 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: w części I - w kwocie 4 500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych) - na podstawie art.45 ust.2 ustawy. w części II - w kwocie 4 500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych) - na podstawie art.45 ust.2 ustawy. 2.Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1) w pieniądzu, na numer konta zamawiającego. : NBP Gdańsk 57 1010 1140 0066 6613 9120 0000 z dopiskiem: Wadium na wykonanie usługi sprzątania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43 lub Wadium na wykonanie usługi ochrony obiektu, osób i mienia w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43 2) poręczenie lub gwarancja bankowa, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ). 3. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię gwarancji oraz, osobno w zamkniętej kopercie, oryginał tej gwarancji. 4.Zwrot lub utrata wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy. 5.Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)wniosą wadium w kwocie: w części I = 4 500,00 zł w części II = 4 500,00 zł 2)całość zamówienia wykonają samodzielnie, bez możliwości powierzania wykonania części zamówienia podwykonawcom, 3)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a obejmującej szkody wyrządzone osobom trzecim oraz w mieniu Zamawiającego na łączną sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 000 000 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, wymaganych od Wykonawcy celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 1.W celu potwierdzenia wymaganych warunków, narzuconych ustawą Prawo zamówień publicznych w art. 22, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie i o charakterze złożoności, porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia (od 01 kwietnia 2005r. do 30 marca 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zostać sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy Wykonawca wykaże mniej niż pięć wykonanych usług o charakterze i złożoności, porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie usługi sprzątania lub usługi ochrony obiektu, osób i mienia w znaczeniu wynikającym z rozdziału III specyfikacji w obiektach administracji rządowej, samorządowej, bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno-biurowym a w zakładach produkcyjnych lub usługowych, w których powierzchnia biurowa jest poniżej 1500 m2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie pięcioma usługami spełniającymi powyższe warunki (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia minimum pięciu dokumentów (referencji) potwierdzających spełnienie ww. warunków. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie pięcioma dokumentami (referencjami) spełniającymi powyższe warunki (dokumenty te powinny być potwierdzeniem usług wykazanych w załączniku nr 5 specyfikacji). 4)kserokopii aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców- dotyczy części II przedmiotu zamówienia. Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 ustawy. 5)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w specyfikacji w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie - umowy konsorcjum (zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy ), jeżeli Wykonawcy przystąpią do przetargu wspólnie. Umowa łącząca przedsiębiorców winna zawierać: a)oznaczenie PEŁNOMOCNIKA zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którym Zamawiający będzie się kontaktować, b)sposób reprezentowania grupy przedsiębiorców, zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia oraz wszelkich innych czynności związanych z postępowaniem przetargowym, c)ustalenie solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, dotyczącą etapu realizacji jak i odpowiedzialności z tytułu udzielonych rękojmi i gwarancji, z dokładnym określeniem kto będzie odpowiadał za udzielone gwarancje, d)czas na jaki umowa konsorcjum została zawarta (niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy), e)warunki i skutki w zakresie wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jego członków, przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.Ustanie konsorcjum może nastąpić pod warunkiem: osiągnięcia celu gospodarczego określonego w umowie konsorcjum, upływu okresu czasu, na który konsorcjum zostało zawarte (nie wcześniej jednak niż w przypadku wymienionym powyżej). Wykonawcy odpowiadają za powierzone im obowiązki: wewnętrznie w relacji między sobą i zewnętrznie wobec Zamawiającego. 7) oświadczenia o kwalifikacjach osób, które będą bezpośrednio wykonywać zamówienie na formularzu, stanowiącym załącznik nr 7 specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia wymaganych warunków, wymienionych w rozdziale VII pkt.2 specyfikacji, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)potwierdzenia wniesienia wadium w wysokości: w części I - 4 500,00 zł w części II - 4 500,00 zł 2) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a obejmującej szkody wyrządzone osobom trzecim oraz w mieniu Zamawiającego na łączną sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 000 000 złotych, wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia w ww zakresie. 3. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt.1 ppkt.1 i 2 w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem Za zgodność z oryginałem i podpisem osób podpisujących ofertę. 4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 5.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us2.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku ul. Kołobrzeska 43 80-391 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43, pok. 410 - sekretariat - IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi sprzatania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi sprzątania polegać będzie na: sprzątaniu pomieszczeń biurowych, sanitarnych, gospodarczych i szatni, sprzątaniu sali obsługi klientów, klatek schodowych, korytarzy i holu, czyszczeniu wykładzin podłogowych, myciu okien,sprzątaniu magazynów, archiwów i piwnic oraz terenu przyległego do Urzędu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi ochrony obiektu, osób i mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi ochrony fizycznej obiektu Urządu, osób oraz mienia a także obsługi monitoringu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.