eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Piekary Śląskie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 9810 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 im.Wawrzyńca Hajdy , ul. Fryderyka Chopina 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. (032) 287 17 77, faks (032) 287 17 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp5.fm.interia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.msp5.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła POdstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach - częściach: Część I: I - różne produkty spożywcze; II - warzywa, owoce i i orzechy; III - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb; IV- owoce i warzywa mrożone; V- produkty mleczarskie; Część II: VI - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Część III: VII - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, C) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, D) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.msp5.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.msp5.bip.net.pl/ Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 im. Wawrzyńca Hajdy ul. Chopina 11, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Wawrzyńca Hajdy ul. Chopina 11, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I - różne produkty spożywcze; II - warzywa, owoce i i orzechy; III - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb; IV- owoce i warzywa mrożone; V- produkty mleczarskie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1. warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności: jabłka: soczyste, słodkie , twarde banany: żółte, twarde, mandarynki: słodkie, bezpestkowe, skórę łatwo się obiera, dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się bukiet o masie 0,25 kg 2. mięso - powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej,konsystencja elastyczna, jędrna 3. produkty muszą mieć ważny termin spożycia, 4. bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem; 5. w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji; 6. zapisu produkt równoważny oznacza, iż gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez zamawiającego. 7. częstotliwość dostaw 2 razy w tygodniu 8. termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia 24 godziny 9. warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. Z 2006 r. nr 171, poz. 1225 oraz rozporządzeniem w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności - Dz.U. Z 2003 r. nr 21, poz. 179) 10. oznakowanie produktu zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. Z 2007 r. nr 137, poz. 966); zgodnie z przepisami tego rozporządzenia oznakowanie musi zawierać: nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; wykaz i ilość składników lub kategorii składników; zawartość netto w opakowaniu; datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; warunki przechowywania; firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; nazwę i adres producenta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: VI - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1. warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności:jabłka: soczyste, słodkie , twarde banany: żółte, twarde, mandarynki: słodkie, bezpestkowe, skórę łatwo się obiera, dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się bukiet o masie 0,25 kg 2. mięso - powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencja elastyczna, jędrna 3. produkty muszą mieć ważny termin spożycia, 4. bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem; 5. w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji; 6. zapisu produkt równoważny oznacza, iż gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez zamawiającego. 7. częstotliwość dostaw 2 razy w tygodniu 8. termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia 24 godziny 9. warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. Z 2006 r. nr 171, poz. 1225 oraz rozporządzeniem w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności - Dz.U. Z 2003 r. nr 21, poz. 179) 10. oznakowanie produktu zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. Z 2007 r. nr 137, poz. 966); zgodnie z przepisami tego rozporządzenia oznakowanie musi zawierać: nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; wykaz i ilość składników lub kategorii składników; zawartość netto w opakowaniu; datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; warunki przechowywania; firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; nazwę i adres producenta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: VII - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11. W przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii); warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP GHP ( GMP jest to Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z jej przeznaczeniem, GHP _ Dobra Praktyka Higieniczna obejmuje działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji); dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; przy każdej dostawie dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. Z 2006 r. nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.