eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Stała, całodobow i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonoweg w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2- Postępowanie nr ZP_2_2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Świdnica: Stała, całodobow i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonoweg w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2- Postępowanie nr ZP_2_2012
Numer ogłoszenia: 9808 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448328 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Świdnicy, ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8518400, faks 74 8518466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała, całodobow i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonoweg w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2- Postępowanie nr ZP_2_2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa niepriorytetowa, kategoria 23, kod CPV: 79710000-4 tj. całodobowa ochrona obiektu, (obiek nie jest w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie), osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego przy ul. Okulickiego 2-4 realizowana w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej or z polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzon ch i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowyc pozostających na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Świdnicy w budynku przy ul. Okulickiego 2-4:a) w dni pracy Sądu w godz. 7oo - 16oo przez 3 (trzech) licencjonowanych pracowników ochrony, z których przynajmniej jeden musi posiadać licencję II stopnia b) w każdy poniedziałek pracy Sądu w godz. 16°° - 18°° przez 2 dwóch) licencjonowanych pracowników ochrony, z których przynajmniej jeden musi posiadać licencję II stopn c) w pozostałych dniach i godzinach - ochrona przez 1 (jednego) pracownik ochrony., 2.Wykonawca ma obowiązek wyposażyć swoich pracownikó w: a)środki przymusu bezpośredniego wymienione w art. 38 ust. 2 pkt 1,2,3,5 6 OOiM, b)środki łączności radiowej wzajemnej wewnątrz obiektu oraz zewnęt nej, c)umundurowanie i identyfikatory. 3.Zakres obowiązków pracowników ochro : a)stały dozór sygnałów przesyłanych przez systemy: dozoru wizyjnego i sygnalizacji alarmowania znajdujących się w w/w budynk b)obsługa stanowiska systemu dozoru wizyjnego w godzinach służby pr ez wszystkie dni w czasie trwania umowy (24 godziny na dobę przez wszystki dni w ciągu roku) c)wzmożony dozór budynku w godzinach popołudniowych i nocnych ze zwracan em szczególnej uwagi na wejścia oraz na osoby sprzątające i nne przebywające w tym czasie w budynku za zgodą kierownictwa Sądu lub na wezwanie Sądu d)przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia po godzinach urzędowan a Sądu i w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godz y, e)stałe patrolowanie korytarzy w godzinach pracy Sądu przez 1 pracowni a ochrony, f)otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Sądu pracownikom Sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeni g)kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu bramki rewizyjnej w godzinach pracy Sądu, tj. w godz. 7oo - 16oo oraz w poniedziałki od 16°° 18° h)gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie pracownikom i sprzątaczkom) zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiające , i)prowadzenie ewidencji osób, które za zgodą przełożonych wykonują pr cę na terenie Sądu po godzinach urzędowan , j)sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien oraz wyłączanie urządzeń elektrycznych po opuszczeniu obiektu przez pracowników sąd i firmy sprzątające k)wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia zagrożenia lub inn j potrzeby (Zamawiający wymaga pojawienia się grupy w czasie do 10 minut d wezwania), l)natychmiastowe wzywanie Policji do dokonania czynności przekraczający h uprawnienia Wykonawcy, m)niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnien a do czasu przybycia organów ścigani n)uniemożliwianie wstępu do budynków osobom będącym pod wpływem alk holu, zachowującym się agresywnie, prowadzących handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną, naruszających przepisy porządkowe, bhp, p.p ż., popełniających lub usiłujących popełnić przestępstwo albo w inn sposób stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa funkcjonowania s du, o)wykonywanie zarządzeń Przewodniczących posiedzeń sądowych w szczegó ności zmierzających do usunięciu osób z sal rozpraw i budynku s du, p)ujawnianie faktów dewastacji mienia q)podejmowanie czynności zgodnie z opracowanymi procedurami w przypadku stwierdzenia zagrożenia lub nieprawidłowości funkcjonowania urządzeń (dotyczy pożaru, włamania, zaniku zasilania energetycznego, awari w instalacjach wodno-kanalizacyjnych, co., gazu, systemów monitorujących r)czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, p.poż i antywłamaniowej. s)postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia lu i; t)w przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach niecierpiących zwł ki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie odpowiednic służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności, - zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki - ujawnianie awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiekt i informowanie o nich wyznaczonych pracowników zamawiające u)dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek d a pracowników i interesantów sądów;v) wykonywanie innych zadań stawi nych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiek ów sądowych, w tym obsługa nagrywających urządzeń monitoruj cych; w)powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszen e porządku x)prowadzenie książek służby w dozorowanym obiekcie, y)kontrolowanie pracownika pełniącego służbę w porze no ej, z)sporządzanie meldunku pisemnego w ,,Książce zdarzeń stałego dyżuru, przed zakończeniem stałego dyżuru a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżur 4.Do zakresu zadań objętych przedmiotem zamówienia należy także konwojo anie kasjera co najmniej jeden raz w miesiącu na trasie Sąd - Bank Zachod i WBK 1 Oddział w Świdnicy ul.PL.1000-lecia Państwa Polskiego 1, wartości pieniężne transportowane jednorazowo nie będą przekraczały 1 jednostki obliczeniowej określonej w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznyc i Administracji z dnia 14 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowa ych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. Nr 166, po . 1128) 5.Szczegółowy regulamin wewnętrzny dla pracowników Wykonawcy, uzgodnionych przez strony, stanowić będzie integralną część owy. 6.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany,rozszerzenia zakresu obowiązków pracowników ochrony w przypadku zmiany przepisów regulujących za ady funkcjonowania sądownictwa powszechnego (zmiany w ustawie Prawo ustroju sądów powszechnych i aktach wykonawczych oraz ustawach powiązany h) po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy 7.Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 8.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika zg dnie z art. 23 ust.2 upzp. Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty..< > 9.Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt upzp, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwe zawarcie nowej umowy na usługi sprzątania w przewidzianym terminie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedstawicielstwo EKOTRADE Filia Wałbrzych, ul. Parkowa 8,, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108381,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125606,25

  • Oferta z najniższą ceną: 115622,58 / Oferta z najwyższą ceną: 208331,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.