eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Dostawa urządzeń peryferyjnych do komputera, oprogramowań oraz urządzeń do prac biurowych podzielonych na pakiety.



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Lubochnia: Dostawa urządzeń peryferyjnych do komputera, oprogramowań oraz urządzeń do prac biurowych podzielonych na pakiety.
Numer ogłoszenia: 97975 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7397309, fax 044 7397633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowieniajw4392@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot podległy MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń peryferyjnych do komputera, oprogramowań oraz urządzeń do prac biurowych podzielonych na pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - URZĄDZENIA PERYFERYJNE DO KOMPUTERA ( MONITORY - SZT. -12, DRUKARKI LASEROWE - SZT.5, ZASILACZE UPS - SZT. 6, SKANERY - SZT. 2, KSEROKOPIARKI - SZT.4, MYSZ KOMPUTEROWA - SZT.17, KLAWIATRURY MULTIMEDIALNE - SZT. 15, ZASILACZE KOMPUTEROWE ATX - SZT- 3, LISTWA PRZEPIĘCIOWA - SZT. 10, PRZEDŁUŻACZ USB - SZT. 10, KABEL USB- SZT.10, NAGRYWARKA DVD SZT.- 6) Pakiet - URZĄDZENIA DO PRAC BIUROWYCH ( KALKULATORY BIUROWE - SZT. -15, NISZCZARKI DOKUMENTÓW - SZT. 15, GILOTYNA - SZT. -4, TELEFAX - SZT. 3, URZĄDZENIA DO FOLIOWANIA DOKUMENTÓW - SZT.6) Pakiet - OPROGRAMOWANIA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U z 2006 r. Nr 164, poz.1163 wraz z późniejszymi zmianami) i złożyli niżej wymienione dokumenty: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) (druk ZP-17). Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Złożenie pisemnego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust.2 pkt.1 i pkt.2 Ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ) - potwierdzające, że działalność oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - ujawniona w zaświadczeniu informacja o otwarciu likwidacji lub ogłoszenie upadłości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (gdy nie są one wykazane w rejestrze lub wpisie do ewidencji) lub Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawiciela każdego z partnerów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, odpisu notarialnie poświadczonego - jeżeli pełnomocnictwo będzie, będzie stanowiło załącznik do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kawaleria.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4392 w Nowym Glinniku 97 - 217 LUBOCHNIA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 12:00, miejsce: KANCELARIA JAWNA JW 4392 w Nowym Glinniku, 97-217 LUBOCHNIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - URZĄDZENIA PERYFERYJNE DO KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MONITORY, DRUKARKI,ZASILACZE, SKANERY, KSEROKOPIARKI,MYSZ KOMPUTEROWA, KLAWIATURY, ZASLACZ UPS, LISTWY PRZEPIĘCIOWE, PRZEDŁUŻACZ USB, KABEL USB, NAGRYWARKA DVD.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.33.12-2, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - URZĄDZENIA DO PRAC BIUROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KALKULATORY BIUROWE , NISZCZARKI DOKUMENTÓW, GILOTYNY, TELEFAXY, URZĄDZENIA DO FOLIOWANIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.