eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont elewacji i dachów budynków przy ul. Malarskiej 1/2, Malarskiej 3/6, Malarskiej 7/11, Malarskiej 12/15, Malarskiej 16/18 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Wrocław: Remont elewacji i dachów budynków przy ul. Malarskiej 1/2, Malarskiej 3/6, Malarskiej 7/11, Malarskiej 12/15, Malarskiej 16/18 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 97964 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i dachów budynków przy ul. Malarskiej 1/2, Malarskiej 3/6, Malarskiej 7/11, Malarskiej 12/15, Malarskiej 16/18 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i dachów budynków przy ul. Malarskiej 1/2, Malarskiej 3/6, Malarskiej 7/11, Malarskiej 12/15, Malarskiej 16/18 we Wrocławiu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000 zł; słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.500.000 złotych oraz przedstawić oświadczenie, że zobowiązuje się po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczenia, do odnowienia go na kwotę nie niższą niż równowartość 2.500.000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, przy co najmniej dwóch obiektach będących zabytkami nieruchomymi wpisanymi do rejestru lub ewidencji zabytków, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące m.in. remont elewacji oraz dachu (łącznie w ramach jednej roboty budowlanej), w obiektach będących zabytkami nieruchomymi wpisanymi do rejestru lub ewidencji zabytków, każda o wartości nie mniejszej niż 1mln zł z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do wniosku o dopuszczenie do wzięcia udziału w postępowaniu oświadczenia i dokumenty wymienione w ogłoszeniu. W przypadku gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) za doświadczenie wg poniższych kryteriów: doświadczenie - waga 100 % - 100 pkt Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych obejmujących min. remont elewacji oraz dachu (łącznie w ramach jednej roboty budowlanej), w obiektach będących zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł każda, otrzyma maksymalną ilość 100 pkt. Pozostałym Wykonawcom Zamawiający przydzieli punkty wg wzoru: Ilość robót budowlanych obejmujących m.in. remont elewacji oraz dachu (łącznie w ramach jednej roboty budowlanej) , w obiektach będących zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł każda w badanym wniosku/przez największą ilość robót budowlanych obejmujących m.in. remont elewacji oraz dachu (łącznie w ramach jednej roboty budowlanej), w obiektach będących zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł każda, spośród złożonych wniosków x 100 pkt Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu kryterium doświadczenia może osiągnąć wniosek wynosi 100 pkt
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; B. Zdolność ekonomiczno - finansowa polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.500.000 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisa) będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż równowartość 2.500.000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert C. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. informacja o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, przy co najmniej dwóch obiektach będących zabytkami nieruchomymi wpisanymi do rejestru lub ewidencji zabytków, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 2). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz podać lokalizację inwestycji (adres: miejscowość, ulica, nr budynku) będących robotami budowlanymi na obiektach będących zabytkami nieruchomymi wpisanymi do rejestru lub ewidencji zabytków, kierowaną przez osobę, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zzawierający co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące m.in. remont elewacji oraz dachu (łącznie w ramach jednej roboty budowlanej), w obiektach będących zabytkami nieruchomymi wpisanymi do rejestru lub ewidencji zabytków, każda o wartości nie mniejszej niż 1mln zł z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W związku z trybem postępowania SIWZ zostanie doręczona Wykonawcom zaproszonym do udziału w postępowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 105, I piętro lub można przesłać pocztą na adres: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.