eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Rewitalizacja RAZEM - Rewitalizacja wnętrza kwartału 23 ograniczonego ulicami Bohaterów Getta Warszawskiego, Królowej Jadwigi i Aleją Wojska Polskiego w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Szczecin: Rewitalizacja RAZEM - Rewitalizacja wnętrza kwartału 23 ograniczonego ulicami Bohaterów Getta Warszawskiego, Królowej Jadwigi i Aleją Wojska Polskiego w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 97907 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja RAZEM - Rewitalizacja wnętrza kwartału 23 ograniczonego ulicami Bohaterów Getta Warszawskiego, Królowej Jadwigi i Aleją Wojska Polskiego w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: Rewitalizacja RAZEM - Rewitalizacja wnętrza kwartału 23 ograniczonego ulicami Bohaterów Getta Warszawskiego, Królowej Jadwigi i Aleją Wojska Polskiego w Szczecinie., w ramach zamówienia zrealizowane będą 2 projekty ubiegające się o współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013, pn.: 1). Rewitalizacja RAZEM - Renowacja budynków mieszkalnych w Kwartale nr 23 w Szczecinie: oficyny we wnętrzu kwartału. 2). Rewitalizacja RAZEM - Infrastruktura w Kwartale nr 23 w Szczecinie: tworzenie świetlicy środowiskowej, punktu MOPR, lokali usługowych, infrastruktury technicznej i wykonanie zagospodarowania terenu. oraz realizacja wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach: dokumentacji projektowej, tj. projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez STUDIO A4 Spółkę Projektową z o.o. z siedzibą przy al. Wojska Polskiego 20, w Szczecinie oraz SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia należ realizować w oparciu o Decyzje pozwolenia na budowę: nr 16/12 z dnia 04.01.2012r., nr 17/12 z dnia 04.01.2012r., nr 1603/11 z dnia 06.10.2011r. 3. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisujące przedmiot zamówienia: Projekt budowlany: ZAGOSPODAROWANIE TERENU Etap I-III Plan zagospodarowania terenu Plan zagospodarowania terenu - Architektura, drogi , zieleń Plan zagospodarowania terenu - Architektura, konstrukcja - rozbiórka Plan zagospodarowania terenu - sieci i przyłącza sanitarne Plan zagospodarowania terenu - sieci i przyłącza elektryczne Plan zagospodarowania terenu - Drogi - zjazd Plan zagospodarowania terenu - BIOZ BUDYNEK NR 1 Architektura Konstrukcja Instalacje sanitarne Instalacje elektryczne BUDYNEK NR 2 i 3 Architektura Konstrukcja Instalacje sanitarne Instalacje elektryczne BUDYNEK NR 4, 5, 6, 7, 8 Architektura Konstrukcja Instalacje sanitarne Instalacje elektryczne OPRACOWANIA WYJŚCIOWE Badania geotechniczne Ekspertyzy techniczne Inwentaryzacje oficyn. Projekt wykonawczy: TOM 0 1. Projekt rozbiórek oficyn BGW 22, KJ 45l, WP 34 2. Projekt organizacji placu budowy TOM I ZAGOSPODAROWANIE TERENU - Tom I.A Architektura, Drogi, Zieleń I.A.1. Architektura I.A,2. Zjazd z ul. Królowej Jadwigi I.A.3. Zieleń - Tom I.B SIECI ZEWNĘTRZNE I.B.1. Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne I.B.2. Oświetlenie zewnętrzne i instalacja domofonowa I.B.3. Instalacja monitoringu TOM II BUDYNEK NR 2 - Tom II.A Architektura - Tom II.B Konstrukcja - Tom II.C Instalacje II.C.1. Instalacje sanitarne II.C.2. Instalacje elektryczne TOM III BUDYNEK NR 3 - Tom III.A Architektura - Tom III.B Konstrukcja - Tom III.C Instalacje III.C.1. Instalacje sanitarne III.C.2. Instalacje elektryczne TOM IV BUDYNEK NR 1 - Tom IV.A Architektura - Tom IV.B Konstrukcja - Tom IV.C Instalacje IV.C.1. Instalacje sanitarne IV.C.2. Instalacje elektryczne TOM V BUDYNEK NR 4 - Tom V.A Architektura - Tom V.B Konstrukcja - Tom V.C Instalacje V.C.1. Instalacje sanitarne V.C.2. Instalacje elektryczne TOM VI BUDYNEK NR 5 - Tom VI.A Architektura - Tom VI.B Konstrukcja - Tom VI.C Instalacje VI.C.1. Instalacje sanitarne VI.C.2. Instalacje elektryczne TOM VII BUDYNEK NR 6 - Tom VII.A Architektura - Tom VII.B Konstrukcja - Tom VII.C Instalacje VII.C.1. Instalacje sanitarne VII.C.2. Instalacje elektryczne TOM VIII BUDYNEK NR 7 VIII.1. Architektura VIII.2. Konstrukcja VIII.3. Instalacje sanitarne VIII.4. Instalacje elektryczne TOM IX BUDYNEK NR 8 IX.1. Architektura IX.2. Konstrukcja IX.3. Instalacje sanitarne IX.4. Instalacje elektryczne TOM X PRZEDMIARY Tom X.A Zagospodarowanie terenu X.A.1. Architektura + zieleń X.A,2. Zjazd z ul. Królowej Jadwigi + podwórko 6 X.A.3. Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne X.A.4. Oświetlenie zewnętrzne i instalacja domofonowa X.A.5. Instalacja monitoringu Tom X.B Budynek nr 2 X.B.1. Architektura + Konstrukcja X.B.2. Instalacje sanitarne X.B.3. Instalacje elektryczne Tom X.C Budynek nr 3 X.C.1. Architektura + Konstrukcja X.C.2. Instalacje sanitarne X.C.3. Instalacje elektryczne Tom X.D Budynek nr 1 X.D.1. Architektura + Konstrukcja X.D.2. Instalacje sanitarne X.D.3. Instalacje elektryczne Tom X.E Budynek nr 4 X.E.1. Architektura + Konstrukcja X.E.2. Instalacje sanitarne X.E.3. Instalacje elektryczne Tom X.F Budynek nr 5 X.F.1. Architektura + Konstrukcja X.F.2. Instalacje sanitarne X.F.3. Instalacje elektryczne Tom X.G Budynek nr 6 X.G.1. Architektura + Konstrukcja X.G.2. Instalacje sanitarne X.G.3. Instalacje elektryczne Tom X.H Budynek nr 7 X.H.1. Architektura + Konstrukcja X.H.2. Instalacje sanitarne X.H.3. Instalacje elektryczne Tom X.I Budynek nr 8 X.I.1. Architektura + Konstrukcja X.I.2. Instalacje sanitarne X.I.3. Instalacje elektryczne Tom X.J Rozbiórki oficyn BGW 22p, KJ 45l, WP 34 TOM XII SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Zagospodarowanie terenu, Architektura, Konstrukcja Sieci i Instalacje sanitarne Sieci i Instalacje elektryczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 780.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 2. Ustala się termin wniesienia wadium do dnia 28.05.2012 r. do godziny 1200

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie, o którym mowa powyżej wykonał minimum 2 roboty podobne do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę podobną Zamawiający uzna realizację: budowy, remontu lub przebudowy, jednego budynku o wartości min. 2 000 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej wykaz wykonanych robót składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawcę, że ma do dyspozycji kierownika budowy, tj. osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależną do izby inżynierów budownictwa. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i faninasowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: I. w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykaże się: 1) przychodem ze sprzedaży towarów i usług: - za rok 2009 - nie niższym niż 10 000 000 zł oraz - za rok 2010 - nie niższym niż 10 000 000 zł oraz - za rok 2011 - nie niższym niż 10 000 000 zł 2) płynnością bieżącą nie mniejszą niż 1,1 - liczoną wg. wzoru: płynność bieżąca = Majątek obrotowy/ zobowiązania krótkoterminowe 3) pokryciem majątku trwałego kapitałem stałym równym lub większym niż 100% - liczonym wg. wzoru: pokrycie majątku trwałego kapitałem stałym = (kapitał własny + zobowiązania długoterminowe)x 100/ majątek trwały. Obliczenia wskaźników zostaną wykonane według powyższych wzorów i na podstawie danych z rachunków zysków i strat oraz bilansu za rok 2009, 2010 oraz 2011. Do potrzeb obliczenia płynności bieżącej z wartości majątku obrotowego wyłączone zostaną krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. II. przedstawi, dokument wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu skladania ofert, z ktorego będzie wynikało, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli z przedłożonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek wynikać będzie, że: 1) Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości nie niższej niż 1 500 000 zł albo 2) Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 1 500 000 zł. albo 3) łączna wysokość posiadanych środków finansowych Wykonawcy oraz zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie niższa niż 1 500 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową. b) Kosztorysy ofertowe opracowane zgodnie z Rozdziałem II SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólny kosztorys ofertowy. c) Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 SIWZ - dotyczy oferty wspólnej. d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w pkt. II ust. 5 SIWZ; Tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w okoliczności wymienionych poniżej oraz w następujących przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn określonych w § 4 ust. 6 umowy. 2. Zmiany na stanowisku kierownika budowy na zasadach, o których mowa w § 6 ust. 1 lit c umowy. 3. Zmiany zakresu robót powierzanych podwykonawcom. 4. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z niemożliwości realizowania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 5. Zmiany wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w § 9 umowy. 6. Zmiany urzędowej stawki podatku VAT na roboty budowlane, przy czym : - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, że zmiana nie dotyczy zakresu prac wykonywanych z opóźnieniem w stosunku do obowiązującego harmonogramu na dzień wzrostu stawki VAT. -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 7. Zmiany wynikające z wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych. 8. Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy robót. 9. Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej dalsze wykonywanie robót zgodnie z zawartą umową. 10. Zmian technologicznych i materiałowych, w szczególności: a) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. d) wynikła konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy; e) wprowadzono zamianę materiałów lub rozwiązań technologicznych w celu obniżenia kosztów eksploatacji (użytkowania) budynków, zagospodarowania terenu lub podniesienia jakości robót; f) wykonano roboty zamienne w celu zwiększenia funkcjonalności lub bezpieczeństwa użytkowania obiektów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi/wnetrze-kw-23
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nabyć w siedzibie Zamawiającego (I piętro, pok. nr 14) na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym, po opłaceniu kosztów powielenia SIWZ. Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, (I piętro, Sekretariat Zarządu)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rewitalizacja RAZEM - Rewitalizacja wnętrza kwartału 23 ograniczonego ulicami Bohaterów Getta Warszawskiego, Królowej Jadwigi i Aleją Wojska Polskiego w Szczecinie. w ramach zamówienia zrealizowane będą 2 projekty, ubiegające się o współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013, pn.: 1. Rewitalizacja RAZEM - Renowacja budynków mieszkalnych w Kwartale nr 23 w Szczecinie: oficyny we wnętrzu kwartału. 2. Rewitalizacja RAZEM - Infrastruktura w Kwartale nr 23 w Szczecinie: tworzenie świetlicy środowiskowej, punktu MOPR, lokali usługowych, infrastruktury technicznej i wykonanie zagospodarowania terenu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.