Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-28
Opole: P/7/2015 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów
Numer ogłoszenia: 97746 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/7/2015 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia publicznego: P/7/2015 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego zabezpieczenia usług transportu sanitarnego, 7 dni w tygodniu w zakresie: a) przewozu chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych lub zabiegów w innych podmiotach leczniczych; b) przewozu chorych do innego zakładu celem kontynuacji leczenia; c) transportu chorych z dysfunkcją narządu ruchu uniemożliwiającą korzystanie ze środków transportu publicznego po zakończonym leczeniu do miejsca zamieszkania lub innego podmiotu leczniczego zgodnie ze zleceniem na transport. 4. Zamawiający oświadcza, że podane w Załączniku nr 1A ilości godzin i km są ilościami szacunkowymi zamówienia - maksymalnymi (prawo opcji) i zamówienie to może ulec zmniejszeniu o 30%. 5. Wykonawca realizując zamówienie w ramach poszczególnych pakietów zobligowany jest do dysponowania środkami transportu sanitarnego, posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi wszelkim wymaganiom, w tym technicznym i higienicznym, określonych przepisami prawa. 6. Wymagany skład osobowy, realizujących przedmiotowe usługi w poszczególnych zespołach to: a) Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; b) Pakiet nr 2 - Zespół Podstawowy P - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; c) Pakiet nr 3 - Zespół Transportowy - dwie osoby, w tym co najmniej jedna uprawniona do wykonywania medycznych czynności ratunkowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowej kontroli pojazdów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz poddania się kontroli przeprowadzanej przez Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych oraz w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi w Opolu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do stawienia w miejscu określonym w zleceniu lekarskim, w czasie nie dłuższym niż do max. 60 minut od zgłoszenia (Zespół Podstawowy P, Zespół Transportowy), niezwłocznie - tryb CITO - tj. w czasie nie dłuższym niż do max 30 minut od momentu zgłoszenia (Zespół Specjalistyczny S) lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego w przypadku transportów planowych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania bezpośredniej opieki nad pacjentem od momentu rozpoczęcia usługi transportowej do momentu jej zakończenia. W przypadku przewozu pacjenta na konsultację, badanie diagnostyczne lub zabieg Wykonawca zapewnia powrót pacjenta niezwłocznie po ich zakończeniu. 12. Zakazuje się Wykonawcy świadczenia innych usług w trakcie wykonywania zlecenia Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń lekarskich, po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego. Zlecenie powinno zawierać datę, godzinę, nazwisko i imię chorego, miejsce docelowego transportu i podpis lekarza kierującego. 14. Zgłaszanie konieczności wykonania usługi będzie dokonywane za pośrednictwem osoby/osób wyznaczonych przez Zamawiającego telefonicznie, na numer wskazany przez Wykonawcę. 15. Cena świadczonych usług transportu sanitarnego naliczana będzie jako suma iloczynu liczby przebytych kilometrów i stawki za jeden kilometr, określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy oraz iloczynu efektywnego czasu pracy i ceny jednostkowej określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy. Rozliczanie za niepełną godzinę będzie obliczane proporcjonalnie w przeliczeniu na minuty. 16. Podstawą rozliczeń jest zestawienie miesięczne zleceń wyjazdów z wyszczególnieniem godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, trasy przejazdu oraz liczby przebytych kilometrów według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 17. Ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscem określonym w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 18. Czas pracy Zespołu będzie obliczany od momentu przejęcia pacjenta w siedzibie Zamawiającego, do czasu jego powrotu albo przekazania pacjenta do miejsca wskazanego w zleceniu. 19. Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwa trasę przejazdu. W sytuacjach nadzwyczajnych (roboty drogowe, zdarzenia drogowe) Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego w celu ustalenia innej, alternatywnej trasy dojazdu. 20. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet. 21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa. 22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 23. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonywania przedmiotowej usługi. 24. Termin wykonania zamówienia: od dnia 03-07-2015 r. do dnia 03-07-2016 r. (pakiet 1 i 2). 25. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do 03-07-2016 r. (pakiet 3)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: A) środkami transportu sanitarnego spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich pakietów; - dla Zespołu Specjalistycznego S - środkiem transportu sanitarnego wyposażonym w : nosze główne przystosowane do reanimacji, komplet pasów; ssak-mechaniczny lub ssak bateryjny lub pneumatyczny; pulsoksymetr przenośny; aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi przenośny, różne rozmiary mankietów; glukometr; worek samorozprężalny dla dorosłych z kompletem masek twarzowych i rezerwuarem; stetoskop lekarski; nożyczki do cięcia różnych materiałów; laryngoskop dla dorosłych z kompletem łyżek typu McIntosh; latarka diagnostyczna; torbę podstawową; torbę opatrunkową z kpl. opatrunków; zestaw strzykawek; zestaw igieł i kaniul, w tym zestaw do centralnego wkłucia z dostępu obwodowego; aparaty do toczenia płynów; worki jednorazowe na zużyte materiały; pojemnik na zużyte igły; miski nerkowate (worki) dla pacjentów wymiotujących; rękawiczki jednorazowe (różne rozmiary); rękawiczki sterylne; nożyczki opatrunkowe; poszewki jednorazowe na poduszkę, koc materac noszy; sonda żołądkowa; worki na mocz; tlen medyczny; reduktory z szybkozłączkami i przepływomierzem; maski do tlenoterapii, maski na tracheostomię, wąsy albo kaniule nosowe tlenowe; zestaw rurek intubacyjnych 2.0-10.0; filtry oddechowe; kleszczyki Magilla; prowadnica do intubacji różne rozmiary; krzesełko kardiologiczne; defibrylator - przenośny, akumulatorowy, z możliwością monitorowania EKG; respirator transportowy z zasilaniem gazowym lub bateryjnym; - dla Zespołu Podstawowego P - środkiem transportu wyposażonym w : nosze, koc, poduszkę; aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi przenośny, różne rozmiary mankietów; stetoskop lekarski; nożyczki do cięcia różnych materiałów; latarkę diagnostyczną; torbę podstawową, torbę opatrunkową z kpl. opatrunków; zestaw strzykawek; zestaw igieł i kaniul; aparat do toczenia płynów; worki jednorazowe na zużyte materiały; pojemnik na zużyte igły; miski nerkowate (worki) dla pacjentów wymiotujących; rękawiczki jednorazowe (różne rozmiary); rękawiczki sterylne; nożyczki opatrunkowe; poszewki jednorazowe na poduszkę, koc materac noszy; tlen medyczny; reduktory z szybkozłączkami i przepływomierzem, krzesełko kardiologiczne; - dla Zespołu Transportowego - środkiem transportu wyposażonym w : nosze, koc, poduszkę; aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi przenośny, różne rozmiary mankietów; stetoskop lekarski; nożyczki do cięcia różnych materiałów; latarkę diagnostyczną; torbę podstawową; torbę opatrunkową z kpl. opatrunków; zestaw strzykawek; zestaw igieł i kaniul; aparat do toczenia płynów; worki jednorazowe na zużyte materiały; pojemnik na zużyte igły; miski nerkowate (worki) dla pacjentów wymiotujących; rękawiczki jednorazowe (różne rozmiary); rękawiczki sterylne; nożyczki opatrunkowe; poszewki jednorazowe na poduszkę, koc materac noszy; tlen medyczny; reduktory z szybkozłączkami i przepływomierzem. UWAGA: Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy dotyczą odpowiednio, każdego z wykonawców składających wspólną ofertę, tj.: potencjał techniczny w sumie musi spełniać wymagane warunki. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki postawione przez Zamawiającego w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznikiem nr 1A stanowiącą szczegółową specyfikację cenową usług poszczególnych pakietów, Załącznikiem nr 3, 4, 5 i 6 do niniejszej SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Czas stawienia się w miejscu określonym w zleceniu lekarskim, liczony od momentu zgłoszenia - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. b) zmiany terminu realizacji umowy określonego w rozdz. II SIWZ w przypadku niezrealizowania maksymalnej ilości godzin/ km przewidzianych na okres zawarcia umowy określonych w załączniku 1A do niniejszej umowy o prognozowany czas realizacji całości przedmiotu umowy nie dłużej jednak niż o maksymalnie do 12 miesięcy. Zmiana realizacja umowy określona w lit. b) wymaga zgody każdej ze stron niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- Dostawa wszczepiennych zestawów do podawania leków dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 12 miesięcy
- Dostawa warzyw i owoców dla Aresztu Śledczego w Opolu
- D/20/2024/B Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Dowóz uczniów do szkół - rok szkolny 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
- Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.