Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-28
Rybnik: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych
dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale ZUS w Rybniku
Numer ogłoszenia: 97688 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale ZUS w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na Zadania: ZADANIE 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego w zakresie: MS 6293 - Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne Windows 7 w przedsiębiorstwie lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 13 osób (2 grupy) - czas trwania szkolenia 3 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 1 : 1)Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenia winny być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 5)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 6)Wykonawca zapewnia pomieszczenie w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia, wyposażonych w stanowiska komputerowe oraz sprzęt komputerowy (jeden komputer dla każdego uczestnika) wraz z odpowiednim oprogramowaniem w standardzie zapewniającym bezproblemową i komfortową pracę z aplikacją stanowiącą przedmiot szkolenia, a także pomoce dydaktyczne. 7)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grup otwartych, pod warunkiem przeprowadzenia ich zgodnie z warunkami Zamawiającego. 8)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz autoryzowany certyfikat po ukończeniu każdego szkolenia. 9)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda, ciastka). 10)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 11)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych. ZADANIE 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych w zakresie: 1.ITIL Foundation lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 17 osób (2 grupy) - czas trwania szkolenia 3 dni 2.Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 Foundation lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 7 osób - czas trwania szkolenia 3 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 2 : 1)Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z równomiernym rozłożeniem ich realizacji z uwzględnieniem, że poszczególne szkolenia nie mogą być realizowane w tym samym czasie ze względu na uczestnictwo tych samych osób. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego akredytację do prowadzenia w/wym. szkoleń. 5)Szkolenie winno być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 6)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 7)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić właściwe warunki do przeprowadzenia szkolenia, tzn. zorganizować szkolenie w pomieszczeniach wyposażonych w sprzęt audiowizualny, tj.: laptop, rzutnik, tablica typu flipchart. 8)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grup otwartych, pod warunkiem przeprowadzenia ich zgodnie z warunkami Zamawiającego. 9)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz imienne zaświadczanie po ukończeniu szkolenia pozwalające na przystąpienie do akredytowanego egzaminu. 10)Uczestnik szkolenia może po jego zakończeniu przystąpić na własny koszt do akredytowanego egzaminu. 11)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda, ciastka). 12)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 13)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych. ZADANIE 3 Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego w zakresie: HDI Koordynator Centrum Wsparcia lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 35 osób (4 grupy) - czas trwania szkolenia 2 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 3: 1)Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenie winno być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 5)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 6)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić właściwe warunki do przeprowadzenia szkolenia, tzn. zorganizować szkolenie w pomieszczeniach wyposażonych w sprzęt audiowizualny,tj.: laptop, rzutnik, tablica typu flipchart. 7)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grup otwartych, pod warunkiem przeprowadzenia ich zgodnie z warunkami Zamawiającego. 8)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz po ukończeniu szkolenia autoryzowany certyfikat. 9)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda, ciastka). 10)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 11)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych. ZADANIE 4 Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych w zakresie: 1. CIT120 - 9.x - Connect - It Podstawy lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 3 osoby - czas trwania szkolenia 3 dzień 2. PD370 Użytkowanie i Konfiguracja Process Designer 9.x lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 3 osoby - czas trwania szkolenia 3 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 4 : 1)Termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z równomiernym rozłożeniem ich realizacji z uwzględnieniem, że poszczególne szkolenia nie mogą być realizowane w tym samym czasie ze względu na uczestnictwo tych samych osób. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenie winno być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 5)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 6)Wykonawca zapewnia pomieszczenia w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia, wyposażonych w stanowiska komputerowe oraz sprzęt komputerowy (jeden komputer dla każdego uczestnika) wraz z odpowiednim oprogramowaniem w standardzie zapewniającym bezproblemową i komfortową pracę z aplikacją stanowiącą przedmiot szkolenia, a także pomoce dydaktyczne. 7)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grupy otwartej, pod warunkiem przeprowadzenia go zgodnie z warunkami Zamawiającego. 8)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz autoryzowany certyfikat po ukończeniu każdego szkolenia. 9)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda ciastka). 10)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 11)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych. 2.Informacje wspólne dla wszystkich zadań 1)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla zadania 1, 2, 3, 4, Za równoważne uznaje się szkolenia obejmujące: - taki sam zakres tematyczny przedmiotowego szkolenia, - taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, - taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń. 2)Zakwaterowanie uczestników szkolenia realizuje we własnym zakresie Zamawiający..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Forma materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego w zakresie: MS 6293 - Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne Windows 7 w przedsiębiorstwie lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 13 osób (2 grupy) - czas trwania szkolenia 3 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 1 : 1)Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenia winny być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 5)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 6)Wykonawca zapewnia pomieszczenie w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia, wyposażonych w stanowiska komputerowe oraz sprzęt komputerowy (jeden komputer dla każdego uczestnika) wraz z odpowiednim oprogramowaniem w standardzie zapewniającym bezproblemową i komfortową pracę z aplikacją stanowiącą przedmiot szkolenia, a także pomoce dydaktyczne. 7)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grup otwartych, pod warunkiem przeprowadzenia ich zgodnie z warunkami Zamawiającego. 8)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz autoryzowany certyfikat po ukończeniu każdego szkolenia. 9)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda, ciastka). 10)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 11)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Forma materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych w zakresie: 1.ITIL Foundation lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 17 osób (2 grupy) - czas trwania szkolenia 3 dni 2.Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 Foundation lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 7 osób - czas trwania szkolenia 3 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 2 : 1)Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z równomiernym rozłożeniem ich realizacji z uwzględnieniem, że poszczególne szkolenia nie mogą być realizowane w tym samym czasie ze względu na uczestnictwo tych samych osób. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego akredytację do prowadzenia w/wym. szkoleń. 5)Szkolenie winno być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 6)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 7)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić właściwe warunki do przeprowadzenia szkolenia, tzn. zorganizować szkolenie w pomieszczeniach wyposażonych w sprzęt audiowizualny, tj.: laptop, rzutnik, tablica typu flipchart. 8)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grup otwartych, pod warunkiem przeprowadzenia ich zgodnie z warunkami Zamawiającego. 9)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz imienne zaświadczanie po ukończeniu szkolenia pozwalające na przystąpienie do akredytowanego egzaminu. 10)Uczestnik szkolenia może po jego zakończeniu przystąpić na własny koszt do akredytowanego egzaminu. 11)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda, ciastka). 12)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 13)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Forma materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego w zakresie: HDI Koordynator Centrum Wsparcia lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 35 osób (4 grupy) - czas trwania szkolenia 2 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 3: 1)Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenie winno być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 5)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 6)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić właściwe warunki do przeprowadzenia szkolenia, tzn. zorganizować szkolenie w pomieszczeniach wyposażonych w sprzęt audiowizualny, tj.: laptop, rzutnik, tablica typu flipchart. 7)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grup otwartych, pod warunkiem przeprowadzenia ich zgodnie z warunkami Zamawiającego. 8)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz po ukończeniu szkolenia autoryzowany certyfikat. 9)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda, ciastka). 10)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 11)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Forma materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych w zakresie: 1. CIT120 - 9.x - Connect - It Podstawy lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 3 osoby - czas trwania szkolenia 3 dzień 2. PD370 Użytkowanie i Konfiguracja Process Designer 9.x lub równoważne - liczba uczestników szkolenia 3 osoby - czas trwania szkolenia 3 dni Warunki realizacji zamówienia do Zadania 4 : 1)Termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do 18 grudnia 2015r. 2)Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z równomiernym rozłożeniem ich realizacji z uwzględnieniem, że poszczególne szkolenia nie mogą być realizowane w tym samym czasie ze względu na uczestnictwo tych samych osób. 3)Szkolenie powinno trwać nie więcej niż 8 godzin dziennie. 4)Szkolenie winno być zorganizowane w miastach do których zagwarantowany jest dojazd pociągiem klasy PKP Regionalne lub Expres i IC. 5)Szkolenie winno być przeprowadzone w języku polskim. 6)Wykonawca zapewnia pomieszczenia w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia, wyposażonych w stanowiska komputerowe oraz sprzęt komputerowy (jeden komputer dla każdego uczestnika) wraz z odpowiednim oprogramowaniem w standardzie zapewniającym bezproblemową i komfortową pracę z aplikacją stanowiącą przedmiot szkolenia, a także pomoce dydaktyczne. 7)Wykonawca może przeprowadzić szkolenie w formie dołączenia do grupy otwartej, pod warunkiem przeprowadzenia go zgodnie z warunkami Zamawiającego. 8)Uczestnicy powinni otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim lub j. angielskim jeżeli te materiały nie są dostępne w języku polskim oraz autoryzowany certyfikat po ukończeniu każdego szkolenia. 9)Zapewnienie w każdym dniu szkolenia dwudaniowego obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz obsługi cateringowej (kawa, herbata, woda ciastka). 10)Płatność za każde zrealizowane szkolenie nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do ZUS O/Rybnik faktury VAT. 11)Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Forma materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia - 5
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa toalety publicznej
- Zapewnienie dojazdu do windy przy Pawilonie VII osobom ze szczególnymi potrzebami w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: CompTIA, EDB, HPE, IBM, ITIL, Microsoft, Mile2, Red Hat, SAP, SUSE, Vmware
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- szkolenia specjalizacyjne dla pielęgniarek i położnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.