eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zapewnienie bazy noclegowo - szkoleniowej celem przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1 - 3 czerwca 2015 r. w Gdańsku lub Sopocie lub Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Wrocław: Zapewnienie bazy noclegowo - szkoleniowej celem przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1 - 3 czerwca 2015 r. w Gdańsku lub Sopocie lub Gdyni
Numer ogłoszenia: 97588 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu , ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie bazy noclegowo - szkoleniowej celem przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1 - 3 czerwca 2015 r. w Gdańsku lub Sopocie lub Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest zapewnienie na potrzeby organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1-3 czerwca 2015 r. (zwanego dalej Szkoleniem) usług hotelowych i konferencyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą, restauracyjnych, cateringowych i transportowych. 2. Zamówienie będzie realizowane w granicach administracyjnych miast: Gdańska lub Sopotu lub Gdyni. 3. W zamówieniu należy przyjąć maksymalną ilość 95 Uczestników Szkolenia (osoby szkolone, wykładowcy oraz organizatorzy). 4. Przez Organizatora należy rozumieć Przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za realizację niniejszej Umowy. 5. Zamawiający przedstawia następujący terminarz szkolenia 1-3 czerwca 2015 r.: 1) przyjazd uczestników - 1 czerwca 2015 r. od godziny 9.00 do godziny 12.00. 2) wyjazd uczestników szkolenia - 3 czerwca 2015 r., z zastrzeżeniem opuszczenia pokoi do godziny 17.00. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z podanej liczby osób, maksymalnie do 20% podanej ilości. 7. Wykonawca odpowiada za zapewnienie: 1) bazy noclegowej - dla wykładowców i uczestników, 2) 1 sali konferencyjnej na co najmniej 95 osób przy stołach: a) w dniu 1 czerwca 2015 r. od godziny 8.00 do godziny 19.00. b) w dniu 2 czerwca 2015r. od godziny 8.00 do godziny 17.00 c) w dniu 3 czerwca 2015r. od godziny 8.00 do godziny 14.00. d) a także dostępu do w/w sali w dniu 3 czerwca 2015 r. od godziny 15.00 do godziny 19.00. 3) opcjonalnie - transportu autokarowego dla maksymalnej liczby 95 uczestników szkolenia z siedziby hotelu do lokalizacji (Gdańsk, ul. Długi Targ, Fontanna Neptuna) i z powrotem w dniu 2 czerwca 2015 r., w godzinach popołudniowych. Zamawiający zleci transport osób z określeniem dokładnych godzin przejazdu oraz lokalizacji nie później niż na 5 (pięć) dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. 4) sali restauracyjnej na potrzeby spożycia śniadania, obiadu i kolacji na co najmniej 95 osób, 5) wyżywienia, w tym przerw kawowych (podawanych przed salą konferencyjną). 8. Baza noclegowa: 1) obiekt musi znajdować w granicach administracyjnych miast: Gdańsk lub Sopot lub Gdynia. 2) obiekt nie może być w trakcie prac remontowych w czasie trwania Szkolenia. 3) Wykonawca zapewnia wszystkie miejsca noclegowe (dla 95 osób) w sposób zapewniający samodzielny pobyt w pokoju (Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie samodzielne jednego uczestnika w pokoju dwuosobowym, przy czym cena noclegu w pokoju dwuosobowym jest równa cenie za nocleg w pokoju jednoosobowym), 4) każdy z pokoi noclegowych z łazienką, TV, łącze internetowe (Wi-Fi) posiadających otwierane okna lub działającą klimatyzację, 5) obiekt musi spełniać wymagania przewidziane dla standardu (kategorii) co najmniej (trzy gwiazdki), w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169 ze zm.). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać kopię decyzji właściwego Marszałka Województwa o nadaniu kategorii hoteli na podstawie art. 38 ust.1 i art. 42 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 196 ze zm.). 9. Baza szkoleniowa: 1) 1 sala konferencyjna na co najmniej 95 osób, posiadająca działającą klimatyzację lub otwierane okna, wyposażona w łącze internetowe, zamykana na klucz pozostający do dyspozycji Organizatora w dniach i godzinach korzystania, 2) sala musi posiadać ekrany, rzutniki, stojaki pod rzutniki, stolik i krzesło dla wykładowcy, 3) stoły dla osób szkolonych muszą być ustawione w układzie szkolnym lub w literę U, 4) Podczas przerw kawowych dodatkowe czyste szkło donoszone na żądanie Organizatora, 10. Wyżywienie, o następującym składzie: 1) śniadanie, w formie bufetu, w sali restauracyjnej, o zawartości: 3 rodzaje pieczywa - biały chleb, bułki i pieczywo ciemne, masło, nabiał, biały ser, serki topione, ser żółty, wędliny, pasztet drobiowy, pasta rybna, zimne przystawki np. śledzie, posiłek gorący: np. jajecznica, kiełbaski, napoje: sok owocowy, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2) przerwy kawowe (podawane przed salą konferencyjną) - skład: kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cukier, cytryna, sok owocowy, dwa rodzaje ciastek, 3) obiad, podany w wyodrębnionej sali restauracyjnej - skład: dwie zupy do wyboru, drugie danie składające się z 3 rodzajów mięs do wyboru, dodatków skrobiowych i dodatków warzywnych, deser, sok owocowy, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cukier, cytryna, 4) kolacja zwykła, w formie stołu szwedzkiego skład: 3 rodzaje pieczywa - biały chleb, bułki i pieczywo ciemne, masło, nabiał, biały ser, serki topione, ser żółty, wędliny, pasztet drobiowy, pasta rybna, zimne przystawki np. śledzie, posiłek gorący: np. jajecznica, kiełbaski, napoje: sok owocowy, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 5) kolacja serwowana indywidualnie do stołu - skład: dwie zupy do wyboru, 2 rodzaje mięsa + dodatki skrobiowe + dodatki warzywne, pieczywo różnorodne, wędlina różnorodna (min. 3 rodzaje), sery różnorodne (min. 2 rodzaje), świeże warzywa (pomidory, ogórek zielony), masło, kawa, herbata, cytryna, cukier, mleko. 11. zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników Szkolenia, na terenie hotelu, ośrodka, dla minimalnie 20 samochodów osobowych. 12. Wykonawca zapewni obsługę techniczną Szkolenia w postaci przedstawiciela Wykonawcy lub osobę zatrudnioną w hotelu, która będzie sprawowała nadzór nad realizacją zamówienia zgodnego z umową. 13. Szczegółowy plan Szkolenia, uwzględniający godzinowy rozkład dni szkoleniowych wraz z listą uczestników dostarczy przedstawiciel Zamawiającego, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników, nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 14. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 2 500,00 zł złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. Z - 362 - 6/15 oraz NIP Wykonawcy. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania specjalnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia hotelem lub obiektem hotelowym, który spełnia wymogi opisane w Rozdziale III SIWZ. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - odległość - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zakresie: a) zmiany terminu płatności z uwagi na wstrzymanie/przerwanie wykonania Przedmiotu Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; b) zmiany sposobu wykonania części Przedmiotu Umowy uzasadnionej przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego; c) zmiany ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20 % jego wartości brutto; d) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; e) wystąpienie siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian. f) w zakresie zmiany obiektu, w którym świadczone są usługi hotelowe lub konferencyjne, w przypadku obiektywnej niemożliwości wykonania przez Wykonawcę usługi, pod warunkiem, że zaproponowany obiekt zastępczy spełni wszystkie warunki wykonania usługi określone w Umowie, a usługi będą świadczone w takim samym lub wyższym standardzie jak określony w Umowie. 2. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 124, pok. 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4, Biuro Obsługi Interesanta, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.