eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Termomodernizacja budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15 wraz dobudową klatki schodowej ewakuacyjnej i przebudową wejścia głównego w poziomie parteru z dostosowaniem do przepisów p/poż.



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16

Ogłoszenie nr 97538 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

Tarnów: Termomodernizacja budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15 wraz dobudową klatki schodowej ewakuacyjnej i przebudową wejścia głównego w poziomie parteru z dostosowaniem do przepisów p/poż.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 85166402000000, ul. ul. Kwiatkowskiego 15, 33101 Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 68 80 511, faks 14 68 80 511, e-mail Malgorzata.Pichla@mcm.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mcm.net.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.malopolska.pl/mcmtarnow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: mościekie Centrum Medyczne Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15 wraz dobudową klatki schodowej ewakuacyjnej i przebudową wejścia głównego w poziomie parteru z dostosowaniem do przepisów p/poż.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w istniejących warunkach terenowych zakresu robót zawartego w dokumentacji technicznej opracowanej przez firmę "PA Domino Arch. M. Gajewska". Z zakresu objętego dokumentacja projektową wyłączono: o Wentylację mechaniczną budynku; o Ocieplenie stropu piwnic; o Pochylnie stalową i wejście od ul. Kwiatkowskiego; o Podjazd szybu windowego do wejścia wschodniego; o Przebudowę wjazdu do garażu - ściana oporowa; o Przebudowę wjazdu do garażu - nawierzchnia; o Przebudowę schodów obok rejestracji (oprócz remontu, balustrad i zadaszenia); Powyższe zmiany zostały uwzględnione w przedmiarze robót w zakresie termomodernizacji, przebudowy i rozbudowy budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o.. Zakres robót należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej, wraz z robotami towarzyszącymi. 3.1.9. Miejsce wykonania robót: 4-kondygnacyjny budynek przychodni zdrowia Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1. odcinkowe odsłonięcie ścian piwnic budynku, 3.2.2. skucie okładziny lastriko cokołu, 3.2.3. wywóz gruntu na odległość do 5km, 3.2.4. umocnienie ścian wykopu wokół budynku, 3.2.5. oczyszczenie powierzchni muru szczotkami 3.2.6. tynkowanie powierzchni muru 3.2.7. gruntowanie i uszczelnienie powierzchni w technologii np. Superflex 10; 3.2.8. docieplenie systemowe pow. ścian piwnic płytami polistyrenowymi gr. 15cm z przygotowaniem podłoża i tynkiem akrylowym kamyczkowym, 3.2.9. montaż osłony z folii kubełkowej z listwami systemowymi, 3.2.10. zasyp wykopów dowiezioną pospółką z ubiciem warstwami, 3.2.11. montaż obróbki pasa elewacyjnego nad cokołem, 3.2.12. malowanie powierzchni ścian i sufitów piwnic z przygotowaniem podłoża, 3.2.13. wykucie z muru ościeżnic okien PCV i ślusarki AL w zakresie przedmiaru, 3.2.14. wykucie z muru krat i podokienników, 3.2.15. rozebranie elementów betonowych i ceglanych, 3.2.16. skucie pilastra wokół okien elewacji frontowej, 3.2.17. rozebranie balustrady i daszku wejścia na słupkach stalowych, 3.2.18. wywóz i utylizacja gruzu oraz materiału z rozbiórki, 3.2.19. zamurowanie otworów bloczkami z betonu komórkowego z ułożeniem nadproży, 3.2.20. dostawa i montaż stolarki PCV i AL I i II piętra wg zakresu w przedmiarze robót, 3.2.21. dostawa i montaż okien oddymiajacych wraz z siłownikami wg zakresu w przedmiarze robót. 3.2.22. dostawa i montaż nawiewników higrosterowalnych, 3.2.23. dostawa i montaż okien Al EI30 i AL EI60 3.2.24. dostawa i montaż drzwi i ścianki AL zewnętrzne wg zakresu w przedmiarze robót, 3.2.25. dostawa i montaż drzwi i ścianki AL EI30/60 wg zakresu w przedmiarze robót, 3.2.26. dostawa i montaż podokienników z aglomarmuru Botticino gr. 3cm, 3.2.27. wymiana stolarki okien w piwnicach wraz z podokiennikami PCV, 3.2.28. dostawa i montaż ocieplonej bramy garażowej segmentowej z napędem elektrycznym 3.2.29. wykonanie i uzupełnienie muru, tynków wg zakresu w przedmiarze robót, 3.2.30. wykonanie gładzi gipsowych i malowania wg zakresu w przedmiarze robót, 3.2.31. montaż rusztowania ramowego H<16.0m 3.2.32. Demontaż elementów mocowanych do ścian elewacji (żaluzje, klimatyzatory, etc) 3.2.33. wykonanie robót przygotowawczych pod montaż żaluzji zewnętrznych AL (przydłużki o 15cm wsporników mocowań) 3.2.34. ocieplenie systemowe ścian frezowanymi płytami styropianowymi gr. 15cm (lambda 0.032W/m2K) z przygotowaniem podłoża i cienkowarstwową wyprawą akrylową, 3.2.35. Rozbudowa gzymsu konstrukcją drewnianą i z płyt OSB 3.2.36. ocieplenie systemowe gzymsu frezowanymi płytami styropianowymi gr. 5cm (lambda 0.032W/m2K) z przygotowaniem podłoża i cienkowarstwową wyprawą akrylową, 3.2.37. ocieplenie systemowe szpalet okien i ościeży styropianem (lambda 0.032W/m2K) z przygotowaniem podłoża i cienkowarstwową wyprawą akrylową, 3.2.38. wykonanie boni z montażem profili do boniowania, 3.2.39. wykonanie dylatacji za pomocą m-żu profilu dylatacyjnego, 3.2.40. dostawa i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej na wszystkich oknach i pasach elewacyjnych, 3.2.41. wymiana rur spustowych (blacha powlekana D=150mm) 3.2.42. wymiana (demontaż i montaż) krat okiennych piwnic wraz z ich malowaniem, 3.2.43. dostawa i montaż kratek wentylacyjnych nierdzewnych oraz drobnych elementów i elementów zewnętrznych klimatyzatorów, 3.2.44. dostawa i montaż żaluzji zewnętrznych (łamaczy światła) w kolorze srebrnym system 84R na dźwigarze SL-2 o wysięgu 100cm, 3.2.45. montaż uprzednio zdemontowanych żaluzji wraz z uzupełnieniem pojedynczych łamaczy światła na przygotowanych wspornikach, 3.2.46. wykonanie kompletnej dobudowy funkcjonalnej klatki schodowej z posadowieniem na ławach żelbetowych, z izolowanymi p/wilgociowo i termicznie ścianami żelbetowymi i częściami podziemnymi podłoży, schodami na belkach podestowych, żelbetowymi płytami podestowymi i wieńcami, ścianami z pustaków ceramicznych poryzowanych gr. 30cm wraz z otworami okiennymi i nadprożami, oraz stropodachem pełnym na płycie żelbetowej z ociepleniem 20cm warstwą styroduru, wylewką cementowa i pokryciem z papy zgrzewalnej. Obróbki, rynny i rury spustowe systemowe z blachy ocynkowanej. Obłożenie schodów płytkami na klej 60x30cm np. Moondust Gray Opoczno w ciągłości kolorystycznej i materiałowej z istniejącymi okładzinami zejścia do szatni w piwnicach. Spoczniki z pytek jw 60x60cm. Balustrady stalowe proste z profili zimnogiętych i prętów malowane proszkowo z pochwytem ze stali nierdzewnej. Tynki maszynowe gruntowane i malowane dwukrotnie farbą z atestem do służby zdrowia. 3.2.47. dostawa i montaż okien AL oraz AL oddymiających dobudowywanej klatki schodowej, wraz z siłownikami i zasilaniem, 3.2.48. ocieplenie i docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania granulatu z wełny mineralnej do przestrzeni poziomych. Grubość nowej warstwy 20cm. 3.2.49. Demontaż nieczynnych urządzeń wentylacyjnych na dachu 3.2.50. Wymiana rynien i obróbek dachowych z blachy stalowej powlekanej grafit minimum 0.5mm wg opisu w przedmiarze robót, 3.2.51. Okucie czapek kominowych blachą jw wraz z montażem siatek osłaniających otwory wentylacyjne, 3.2.52. ocieplenie ścian szybu windy i kominów w części ponad dachem styropianem gr. 3cm z ochroną narożników i wyprawą akrylową, 3.2.53. przygotowanie podłoża i dwuwarstwowe pokrycie dachu papami np. Termik Baza 2.5 SS SBS oraz Extradach Top 5.2 Szybki Profil SBS; 3.2.54. dostawa i montaż zadaszeń nad wejściami z poliwęglanu litego bezbarwnego na konstrukcji ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo wraz ze słupkami oraz kompletnym systemem montażowym (listwy, profile dociskowe i krańcowe, uszczelki). Zakres objęty przedmiarem robot. 3.2.55. wykonanie kompletnej konstrukcji żelbetowej monolitycznej wraz z wykończeniem schodów zewnętrznych (B,C, tarasu k/ klatki schodowej) z posadowieniem na ławie i ścianie żelbetowej, z izolowanymi powłokowo częściami podziemnymi, balustradami z profili zimnogiętych ocynkowanych i malowanych proszkowo oraz pochwytem ze stali nierdzewnej na wieżyczkach (wspornikach), 3.2.56. remont schodów obok rejestracji (EF), 3.2.57. wykończenie powierzchni schodów zewnętrznych, spoczników i poziomej części murków membraną dekoracyjną (kamyk naturalny) na spoiwie żywicznym np z materiału Hadalan MST 89M, 3.2.58. wykończenie powierzchni stopni schodów zewnętrznych, i pionowej części murków membraną dekoracyjną (kamyk naturalny) na spoiwie żywicznym np z materiału Hadalan MST 89M, 3.2.59. dostawę i montaż zewnętrznych wycieraczek obiektowych aluminiowych wg dobranego systemu 3.2.60. wykonanie kompletu technologicznego robót opaski z kotki brukowej betonowej gr. 6cm Holand wokół budynku z demontażem fragmentów istniejącej opaski, wykonaniem koryta głębokości 40cm i szerokości 60cm oraz wywozem ziemi na odl.5km, warstwą odsączająca gr.10cm, podbudową z kruszywa 20+15cm oraz obrzeżem 8x30cm na ławie betonowej 20x25cm. 3.3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 3.4. Zamawiający informuje, że w zakresie norm opisujących przedmiot zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez dostawy/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zmiany lub wycofania normy, po ogłoszeniu przetargu, należy stosować normy obowiązujące. 3.5. W trakcie prowadzenia robót budowlanych wymagany jest dostęp do budynku w sposób czytelny i zapewniający dostęp osobom niepełnosprawnym. Wyłączenie części dojść do przestrzeni przychodni winno być uzgodnione w zamawiającym, widocznie oznakowane i bezpieczne. Nad wejściami należy wykonać zadaszenia i obudowy. Okna w rejonie skuwanych gzymsów i występów elewacji - należy osłonić płytami OSB/wiórowymi lub w inny skuteczny sposób. Koszty wynagrodzeń, zadaszeń, osłon i rusztowań oraz oznakowań BHP ponosi Wykonawca. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników imienne identyfikatory i przestrzeganie ich używania podczas trwania umowy. 3.7. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót w sposób zabezpieczający przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych robót (hałas, kurz, pył,). Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Zamawiającym. 3.8. Z uwagi na brak możliwości prowadzenia prac na całym budynku jednocześnie roboty należy planować w etapach, które winien uwzględnić przedłożony harmonogram rzeczowy: Etap I 2017 -roboty w części podziemnej budynku, izolowanie i docieplenie, pas elewacyjny nad cokołem; Etap II 2017 -elewacja południowa + zachodnia + klatka schodowa + obróbki w niezbędnym zakresie; Etap III 2018 -elewacja wschodnia + północna + rynny + gzyms + obróbki + czapki kominowe + kominy + siatki; Etap IV 2018 -opaski, daszki, remont pochylni, balustrady; Etap V 2018 -docieplenie stropodachu, pokrycie dachowe; Przewidywany termin przekazania placu budowy i rozpoczęcia robót: maj 2017. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w przeddzień podpisania umowy dostarczyć harmonogram rzeczowo finansowy, obejmujący terminy wykonania poszczególnych rodzajów, etapów i odcinków prac. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie. Harmonogram musi zostać uzgodniony i uzyskać akceptację Zamawiającego. Należy przyjąć, że część robót musi być wykonywana w dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych/nocnych. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 3.9. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm. zmian). Certyfikaty i atesty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 3.10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W sprawie przeprowadzenia wizji wymagany jest wcześniejszy kontakt z przedstawicielem zamawiającego w celu ustalenia terminu i umożliwienia wejścia do pomieszczeń. 3.11. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 3.12. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej, wody, kanalizacji. 3.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 3.14. Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca ustali ze służbą bhp Zamawiającego szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz.1650 z późn. zm.). 3.15. Wszystkie wykonywane prace demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, zachowaniem przepisów b.h.p. oraz przepisów przeciwpożarowych, poszanowaniem mienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi wymaganiami prawa budowlanego. 3.16. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 (trzydziestu sześciu) miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty remontowe, licząc od dnia protokolarnego odbioru robót. 3.17. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. Odległość do zakładu utylizacji wynosi ok. 5 km. 3.18. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w łącznej ilości minimum 10 osób przy pracach ogólnobudowlanych (za wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie budową tj. kierownika budowy, kierowników robót), których praca jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Zatrudnienie wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę przy pracach ogólnobudowlanych (za wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie budową tj. kierownika budowy, kierowników robót), w łącznej ilości minimum 10 osób. Wykonawca obowiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego przedstawić w terminie 7 dni od otrzymania żądania kopie umów o pracę z osobami wykonującymi ww. czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami w terminie wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt. 3.18 SIWZ. Jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym osoby te nie będą w stanie wykonywać niniejszego zamówienia, Wykonawca w ramach zastępstwa i po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, będzie uprawniony do powierzenia wykonywania prac innym osobom spełniającym określone powyżej wymagania. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 200,00zł - w przypadku niezatrudnienia na umowę o pracę przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby/osób (za każdą z osób oddzielnie), po upływie wyznaczonego terminu za zatrudnienia osoby/osób.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45262700-8, 45262800-9, 45215510-5, 45421152-4, 45432120-1, 45442110-1, 45421100-5, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1853678.58
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Budowlano-Transportowe ANKO, inwestycje@anko.tarnow.pl, Ul.Tuchowska 25A, 33-100, tarnów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2280024.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2280024.65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228024.65
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.