eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Kielce: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 97533 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 77499 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, fax 041 3481920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w ciągu 2008 roku. 2.Zamawiający wymaga aby wszystkie oferowane materiały były fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2007 lub 2008 roku, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty 3.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 21125692-2 papier kserograficzny, 17241130-3 sznurek, 21211120-2 segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby, 21231300-4 kalka inna niż maszynowa, 21232300-1 koperty, 21234100-3 papier samoprzylepny, 22810000-1 rejestry papierowe lub tekturowe, 22815000-6 zeszyty, 22822000-8 formularze, 22832000-1 bloki brudnopisowe, 22851000-0 skoroszyty, 22852100-8 okładki na akta, 22869000-9 terminarze, 22869200-1 kalendarze, 22960000-7 pozostałe druki, 24330000-6 tusz, 24620000-6 kleje, 25213200-9 folia z tworzyw sztucznych, 25223000-0 pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych, 25241110-6 taśma przylepna, 25247100-5 artykuły biurowe z tworzyw sztucznych, 25247120-1 spinacze do papieru, 25247230-5 linijki, 25248200-3 elementy składowe z tworzyw sztucznych, 28414400-1 pinezki kreślarskie, 28522200-9 drobny sprzęt biurowy, 28611200-0 nożyczki, 30192100-2 gumki, 30192111-2 poduszki z tuszem, 30192120-8 długopisy, 30192121-5 długopisy kulkowe, 30192125-3 pisaki, 30192130-1 ołówki, 30192131-8 ołówki automatyczne, 30192800-9 etykiety samoprzylepne, 30232140-7 markery, 4.Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera dodatek nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie zamawiającego. 5.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 6.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy,aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy materiały zgodnie z harmonogramem, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 9.Do rozliczania dostawy będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy.10.Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zamówienia zawarty został w części B niniejszego rozdziału.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 30.19.20.00-1, 17.24.11.30-3, 21.21.11.20-2, 21.23.13.00-4, 21.23.23.00-1, 21.23.41.00-3, 22.81.00.00-1, 22.82.20.00-8, 22.83.20.00-1, 22.85.10.00-0, 22.85.21.00-8, 22.86.90.00-9, 22.86.92.00-1, 22.96.00.00-7, 24.33.00.00-6, 24.62.00.00-6, 25.21.32.00-9, 25.22.30.00-0, 25.24.11.10-6, 30.19.21.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 47685,74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Market, Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25740,00
  • Oferta z najniższą ceną: 25740,00 / oferta z najwyższą ceną: 28050,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiajacego materiałów biurowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret Plus, Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21945,74
  • Oferta z najniższą ceną: 21945,74 / oferta z najwyższą ceną: 22561,38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.