eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi balkonowych) w budynku biurowym Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., położonym w Warszawie przy ul. Bagatela 12 , na pierwszym, drugim i trzecim piętrze tego budynku od strony ul. Bagatela

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-10

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi balkonowych) w budynku biurowym Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., położonym w Warszawie przy ul. Bagatela 12 , na pierwszym, drugim i trzecim piętrze tego budynku od strony ul. Bagatela
Numer ogłoszenia: 9751 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3349800, 3349966, faks 022 3349999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi balkonowych) w budynku biurowym Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., położonym w Warszawie przy ul. Bagatela 12 , na pierwszym, drugim i trzecim piętrze tego budynku od strony ul. Bagatela.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi balkonowe) na trzech kondygnacjach budynku biurowego od strony ul. Bagatela 12 w Warszawie należącego do Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. 1. Roboty obejmują: - demontaż starych okien i parapetów zewnętrznych, - montaż okien drewnianych i drzwi balkonowych (drewniane okna skrzynkowe podwójne typu O1 i O2, drewniane drzwi balkonowe skrzynkowe podwójne typu D1 i D2), - montaż parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej, - prace budowlane - wykończeniowe (wypełnienie szczelin między nowo wstawionymi oknami i drzwiami a ościeżami pianką poliuretanową i wykończenie białym silikonem, naprawa i otynkowanie ościeży wewnętrznych okiennych i drzwiowych ścian murowanych, uzupełnienie ubytków, pomalowanie ościeży farbami emulsyjnymi w kolorze zbliżonym do istniejącego w danym pomieszczeniu, naprawa i otynkowanie ościeży zewnętrznych ścian murowanych, uzupełnienie ubytków tynkiem, pomalowanie ościeży farbami emulsyjnymi w kolorze białym), - wywiezienie i utylizacja elementów z demontażu okien przez Wykonawcę. 2. Zakres robót określają: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwana dalej STWiORB), stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ b) przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ, c) dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie co najmniej 5 robót budowlanych, których przedmiotem była wymiana stolarki okiennej (o całkowitej wartości, co najmniej 80 000 PLN brutto każda), w tym co najmniej 1 robota budowlana, której przedmiotem była wymiana stolarki okiennej i została wykonana w budynku zabytkowym lub będącym pod opieką konserwatora zabytków.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełniania warunki, o których mowa w pkt.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz żądanych przez Zamawiającego dokumentów i innych oświadczeń wymienionych w pkt. VII SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy te oświadczenia i dokumenty, potwierdzają wymóg spełniania określonego przez Zamawiającego warunku. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów powinno jednoznacznie wynikać spełnianie warunków wskazanych przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazanie, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełniania warunki, o których mowa w pkt.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz żądanych przez Zamawiającego dokumentów i innych oświadczeń wymienionych w pkt. VII SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy te oświadczenia i dokumenty, potwierdzają wymóg spełniania określonego przez Zamawiającego warunku. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów powinno jednoznacznie wynikać spełnianie warunków wskazanych przez Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 150 000 zł. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełniania warunki, o których mowa w pkt.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz żądanych przez Zamawiającego dokumentów i innych oświadczeń wymienionych w pkt. VII SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy te oświadczenia i dokumenty, potwierdzają wymóg spełniania określonego przez Zamawiającego warunku. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów powinno jednoznacznie wynikać spełnianie warunków wskazanych przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie: - Zmiana podwykonawców (jeśli Wykonawca przewidział w ofercie wykonywanie zamówienia przy udziale podwykonawców) będąca następstwem rozwiązania umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą, - Zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych w umowie, wynikające z rozwiązania stosunku pracy bądź sytuacji losowych takich jak np. wypadek lub choroba uniemożliwiająca pracę, - Zmiana osób bezpośrednio wykonujących usługę wymienionych w wykazie pracowników dostarczonym przed wejściem na budynek, - zmiany terminów w harmonogramie wykonywania robót w zakresie i na warunkach określonych w & 2 ust.5 Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, Kancelaria Ogólna, I piętro, pokój 111, w godzinach 9-16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.