eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świdczenie kompleksowej usługi sprzątania budynków i posesji Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Aleji Wolności 13 oraz przy ul. Wał Staromiejski 8A



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Kalisz: Świdczenie kompleksowej usługi sprzątania budynków i posesji Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Aleji Wolności 13 oraz przy ul. Wał Staromiejski 8A
Numer ogłoszenia: 973 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, Al. Wolności, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7657700, fax 62 7657714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świdczenie kompleksowej usługi sprzątania budynków i posesji Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Aleji Wolności 13 oraz przy ul. Wał Staromiejski 8A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynków i posesji Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 oraz przy ul. Wał Staromiejski 8A. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Sądu Okręgowego przy Al. Wolności 13 i przy ul. Wał Staromiejski 8A oraz terenu przylegających do obiektów. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, korytarzy, klatek schodowych, holi oraz sanitariatów o łącznej powierzchni 2.963,64 m2 oraz podwórza sądowego i terenu posesji o łącznej powierzchni 3.839,49 m2. 3. Przez kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Sądu Okręgowego w Kaliszu należy rozumieć działania mające na celu utrzymanie ciągłej czystości i porządku. 4. Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku po godzinie urzędowania sądu, czyli po 15.15, za wyjątkiem pomieszczeń archiwum, kasy Sądu Okręgowego, pomieszczenia serwerowni oraz bibliotek o łącznej powierzchni 183,01 m2 sprzątanych przy obecności upoważnionych pracowników, w godzinach pracy sądu, jednak nie wcześniej niż o godzinie 14.00. 5. Usługa utrzymania czystości na terenie posesji Sądu Okręgowego w Kaliszu powinna być wykonywana w dniach od poniedziałku do piątku po godzinie urzędowania sądu, czyli po godzinie 15.15. za wyjątkiem okresu opadów śniegu. 6. Wykonywania kompleksowej usługi sprzątania odbywać się będzie przy użyciu własnych środków czystości oraz niezbędnego sprzętu 7. Zamawiający przewiduje możliwość zleceń dodatkowych związanych z koniecznością wykonania dodatkowych prac np. w przypadku prowadzenia prac remontowych. Dodatkowe zlecenia będą rozliczane za odrębnym wynagrodzeniem na podstawie czynników cenotwórczych przedstawionych w ofercie. 8. Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedziby Zamawiającego obejmuje: czynności wykonywane codzienne: - zamiatanie klatek schodowych, korytarzy, schodów, przejść i przedsionków - odkurzaniem odkurzaczem wykładzin dywanowych oraz wykładzin PCV - przecieranie podłogi na mokro przy użyciu środków konserwujących, czyszczących, antypoślizgowych lub przeznaczonych do czyszczenia kamienia w zależności od czyszczonej powierzchni - opróżnianie koszy na śmieci, na zużyte ręczniki jednorazowe oraz koszy znajdujących się w kabinach toalet, a także wymiana plastikowych worków na śmieci - opróżnianie niszczarek do papieru - ścieranie kurzu z parapetów, mebli, telefonów, stołów, foteli, odbojnic i pozostałego wyposażenia pomieszczeń biurowych i sal rozpraw - ścieranie kurzy ze sprzętu biurowego i komputerowego typu: kserokopiarki, faxy, niszczarki, monitory, stacje robocze, klawiatury, drukarki, skanery - mycie luster znajdujących się w sanitariatach środkiem przeznaczonym do mycia szyb - sprzątanie podłóg na mokro z użyciem płynu czyszczącego w pomieszczeniach z terakotą, - sprzątanie z użyciem środków odkażających sanitariatów damskich, męskich i dla osób niepełnosprawnych w tym misek sedesowych, umywalek i pisuarów - wymiana i uzupełnianie ręczników, papierów toaletowych i mydła w płynie w toaletach - sprzątanie pomieszczeń kuchennych i socjalnych przy użyciu środków czyszczących - sprzątanie windy w tym mycie podłogi i poręczy oraz mycie lustra środkiem przeznaczonym do mycia szyb czynności wykonywane raz w tygodniu - mycie szyb w drzwiach wejściowych i komunikacji wewnętrznej - mycie balustrad, parapetów, gaśnic, itp. - czyszczenie drzwi czynności wykonywane przynajmniej raz w miesiącu - konserwacja posadzek kamiennych specjalistycznymi środkami konserwującymi do powierzchni kamiennych - mycie powierzchni ściennych obłożonych glazurą przy użyciu środków przeznaczonych do czyszczenia glazury - czyszczenie lamp wiszących, zegarów, godeł państwowych i obrazów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw - mycie szaf i szafek preparatami przeznaczonymi do czyszczenia - usuwanie pajęczyn ze wszystkich pomieszczeń i korytarzy czynności wykonywane okresowo - raz na kwartał mycie lodówek po wcześniejszym uzgodnieniu terminu - raz w roku mycie lamp oświetlenia terenu na podwórzu sądowym - raz w roku czyszczenie żaluzji pionowych i rolet - dwa razy w roku mycie kaloryferów - dwa razy w roku mycie lamp znajdujących się na korytarzach i klatkach schodowych oraz w pozostałych pomieszczeniach mycie okien: - dwa razy w roku ( w okresie wiosennym i jesiennym) we wszystkich pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych za wyjątkiem okien nieotwieranych - cztery razy w roku (raz na kwartał) okien znajdujących się w gabinetach Prezesa Sadu Okręgowego, V-ce Prezesa Sądu Okręgowego oraz Dyrektora Sądu Okręgowego w ilości 8 szt. - raz w roku nieotwieranych okien klatki schodowej i korytarzy oraz okien piwnic o powierzchni 67,17 m2, przy wykorzystaniu podnośnika koszowego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na bieżąco wszelkich środków materiałowych, a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego, mydła w płynie, kostek dezynfekujących do muszli i pisuarów, papierowych ręczników do wycierania rąk, worków do koszy na śmieci o pojemności 40litrów, a także płynu do mycia naczyń do pomieszczeń kuchennych i socjalnych. 10. W zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania czystości i porządku na posesji sądu na zasadach określonych w ustawie O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.) 11. Szczegółowy zakres prac w celu utrzymania czystości i porządku na posesji siedziby zamawiającego obejmuje obowiązek: codziennego zamiatania terenów przyległych tj. schodów wejściowych, ciągów pieszych, podwórza sądowego i parkingu codziennego sprzątania trawników raz w tygodniu do zamiatania chodnika wzdłuż nieruchomości (od strony Al. Wolności 13 i ul. Wał Staromiejski 8 A) koszenie trawników w zależności od potrzeb podlewanie trawników w czasie występowania wysokich temperatur podczas opadów śniegu codzienne uprzątanie błota, śniegu i lodu w godzinach porannych , tak aby uniknąć zagrożenia wypadkami podczas gołoledzi i występowania opadów śniegu posypywanie w zależności od potrzeb chodników, dróg i parkingu piaskiem, aż do całkowitej likwidacji śliskości po ustaniu opadów śniegu doprowadzenie do uzyskania na chodnikach i drogach tzw. efektu czarnej nawierzchni w możliwie najkrótszym czasie w okresie braku opadów śniegu i występowania temperatur dodatnich, doczyszczanie terenu z błota, piasku i innych nieczystości. 12. Dodatkowe usługi porządkowe: wygaszanie punktów świetlnych jeśli zostały zapalone po godzinach pracy, sprawdzanie zamknięć drzwi i zdawanie kluczy pracownikowi ochrony sądu informowanie o zauważonych uszkodzeniach wyposażenia pomieszczeń oraz urządzeń biurowych bezzwłoczne powiadamianie pracowników ochrony o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz sytuacjach mogących spowodować pożar, zalanie wodą, itp. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń i posesji Sądu Okręgowego w Kaliszu 14. Pracownicy przewidziani przez wykonawcę do wykonywania zamówienia powinni cechować się wysoką kulturą osobistą, a także posiadać plakietki identyfikujące zawierającej nazwę firmy sprzątającej oraz imię i nazwisko pracownika. 15. Wszyscy pracownicy winni bezwzględnie posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ppoż. 16. Zabrania się pracownikom wykonującym zamówienie wprowadzać do sądu osób postronnych oraz członków rodziny. 17. Zestawienie powierzchni do sprzątania: powierzchnia łączna: 6.803,13m2 z czego: korytarze, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne - o powierzchni 567,07 m2 w tym posadzki kamienne o powierzchni 878,40 m2 toalety, pomieszczenia socjalne - o powierzchni 127,02 m2 w których znajdują się: - sedesy - 26 szt. -umywalki - 19 szt. - pisuary - 4 szt. - zlewozmywaki - 4 szt. - kabina prysznicowa - 1 szt. okna otwierane - 209 szt. o powierzchni 452,93 m2 okna nieotwierane - 12 szt. o powierzchni 67,17 m2 drzwi - 149 sztuk drzwi szklane - 6 szt. o powierzchni 37,72 m2 pomieszczenia biurowe - o powierzchni 2.269,55 m2 powierzchnia posesji - 3.497,59 m2 powierzchnia chodnika wzdłuż posesji - 341,9 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 295377,04 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ksomar sc, ul. Wrzosowa 2A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 196800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 196800.00 / oferta z najwyższą ceną: 223686.96
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.