eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie (znak sprawyZP-58/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie (znak sprawy: ZP-58/14)
Numer ogłoszenia: 97299 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie (znak sprawy: ZP-58/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Przedszkola nr 16 Zaczarowany Zakątek- aktualizacja przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, wykonany przez GROS-PROJEKT dnia 10 marca 2014r., projektował: mgr inż. Wojciech Grossman, sprawdził: mgr inż. Kazimierz Krasuski. 2) Dokumentacja projektowa, stadium Projekt wykonawczy, treść opracowania: instalacja oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 16 Zaczarowany Zakątek przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, wykonany przez ARCHITEX Sp. z o.o., dnia 21 marca 2014r., projektowali: inż. Jan Kolarz, mgr inż. arch. W. Ballogh, opracował: mgr inż. Gabriel Tętnowski. 3)Przedmiar robót dla montażu okien oddymiających w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, wykonany przez ARCHITEX Sp. z o.o., dnia 21 marca 2014r., opracowała mgr inż. Anita Kurcz. 4)Przedmiar robót dla instalacji oddymiania klatek schodowych - instalacje elektryczne w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, wykonany przez ARCHITEX Sp. z o.o., dnia 21 marca 2014r., opracowała mgr inż. Gabriel Tętnowski. 5)Przedmiar robót dla wymiany instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, aktualizowany przez Arkadiusza Kieresia w dniu 20 marca 2014r. na podstawie przedmiaru wykonanego przez firmę PRECYZJA. 2.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 16 Zaczarowany Zakątek przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, wykonaną przez ARCHITEX Sp. z o.o., dnia 21 marca 2014r., opracowali: inż. Jan Kolarz, mgr inż. arch. W. Ballogh. 3.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla wymiany instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a w Warszawie, wykonaną przez PRECYZJA dnia 10 maja 2013r., opracował mgr inż. Wojciech Grossman. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne: Budynek przy ul. Górskiego 5a wybudowano w latach sześćdziesiątych XX wieku w technologii murowanej. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne i działowe są murowane ceglane. Budynek jest podpiwniczony, posiada dwie kondygnacje naziemne oraz nieużytkowe poddasze. Pow. zabudowy ok. 448 m2, kubatura ok. 1200 m3. W zakres zamówienia wchodzi m. in. wykonanie: -demontażu tablic rozdzielczych szt. 4 oraz demontażu instalacji wraz z osprzętem, -instalacji wewnętrznych linii zasilających (wlz) wraz z projektowanymi tablicami rozdzielczymi, -instalacji oświetlenia ogólnego - oświetlenie zasadnicze, zewnętrzne oraz ewakuacyjne, -instalacji siłowej oraz gniazd wtyczkowych, -schowanie pod tynkiem ułożonej w listwach instalacyjnych instalacji markiz zewnętrznych zamontowanych nad tarasem, -instalacji komputerowej, -instalacji telefonicznej wraz z nową centralą, -instalacji alarmowej - antywłamaniowej - wymiana okablowania, -instalacji alarmowej - pożarowej SAP, -instalacji telewizyjnej użytkowej - monitoring (minimum dwutygodniowy zapis na rejestratorze), -instalacji wideo domofonów - wymiana okablowania, -instalacji ewidencji pobytu dziecka, -montażu okien oddymiających z siłownikami na dwóch klatkach schodowych wraz z parapetami i okapnikami, -naprawy elewacji i ścian wewnętrznych po obsadzonych oknach, -montażu centralki oddymiającej, optycznych czujek dymu oraz przycisków oddymiania powietrza, -robót poinstalacyjnych tynkarskich oraz malarskich, -robót tymczasowych: przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczeń -uzyskania wszystkich uzgodnień potrzebnych do zrealizowania zamówienia, -wykonania pomiarów natężenia oświetlenia zasadniczego, zewnętrznego i ewakuacyjnego, -wykonania pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Uwaga: 1.Oprawy świetlówkowe oświetlenia zasadniczego firmowe, średniej klasy z zapłonem elektronicznym EVG - dokładnie opisane w projekcie. Użyte świetlówki mają być barwy - światło dzienne ciepłe. Wszystkie oprawy muszą być skompensowane - cos fi min. 93. Zakup opraw, osprzętu elektrycznego oraz pozostałych aparatów należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu. 2.Wyposażenie rozdzielnic i osprzętu elektrycznego średniej klasy, rozdzielnice wnękowe o obudowach wykonanych ze stali lub tworzywa odpornego na uderzenia - min. IK-08 drzwi pełne wyposażone w zamek. W przypadku niemożności dobrania rozdzielnic o zaprojektowanych ilości miejsc w rzędzie należy przyjąć rozdzielnice większe o 24 miejscach. Urządzenia teletechniczne średniej klasy spełniające wymagania opisane w dokumentacji projektowej. 3.Rozdzielnica główna (z układem pomiarowym) oraz uziom zewnętrzny zostały wykonane w 2013 r. i nie wchodzą w zakres prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie instalacji elektrycznej z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmniejszenia wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, 5) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT, 6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 7) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 9) zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, 10) działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308. Opłata za formularz SIWZ wynosi 23,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 43, w Kancelarii Ogólnej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.