eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Krasnystaw: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw
Numer ogłoszenia: 97294 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78312 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw poprzez tankowanie pojazdów służbowych Urzędu Gminy Krasnystaw, samochodów jednostek OSP i kanistrów.Dostawa obejmować będzie zakup: benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON przez okres 2011 roku. 2. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie wykazu nr rejestracyjnych samochodów oraz listy osób upoważnionych przez Zamawiającego do tankowania w kanistry. 3. Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych. W takim przypadku karty muszą być wystawione na numer rejestracyjny bądź na osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. W przypadku zmiany nr rejestracyjnego bądź osoby wskazanej w wykazie Wykonawca wystawi na własny koszt nową kartę paliwową. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę paliw płynnych w następujących ilościach (przewidywane maksymalne ilości zużycia): a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - w ilości 3 031 litrów b) olej napędowy(Diesel) ON - w ilości 11 259 litrów 5. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełny monitoring, transakcji z uwzględnieniem: a) daty tankowań, b) miejsca tankowań, ilości tankowanego paliwa, c) ceny 1 litra paliwa, d) wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, e) numeru rejestracyjnego samochodu bądź tożsamości osoby upoważnionej do tankowania w kanister. 6. Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 r. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji dystrybucyjnych paliw 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. 8. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych PN oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r, nr 221, poz. 1441) oraz odpowiednie normy PN - EN 228 i PN - EN 590. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien dostarczyć aktualny atest jakościowy na zatankowane paliwo. 9. Zakup paliwa odbywać się będzie na Stacji/Stacjach Paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego znajdującej się w Krasnymstawie przy ul. M. Konopnickiej 4. Uwaga - w przypadku, gdy Wykonawca spełnia wymieniony wyżej wymóg i posiada również stacje paliw zlokalizowane na terenie całej Polski możliwe będzie także tankowanie paliwa na tych stacjach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BETA PRIM Sp. z o.o., ul. Bieławin 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57296,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71528,56

  • Oferta z najniższą ceną: 71528,56 / Oferta z najwyższą ceną: 71528,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.