eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach będących w zarządzie miasta Radomska, usługi wywozu odpadów stałych z koszy ulicznych, oczyszczanie przystanków MPK, martwych pól skrzyżowań ulicznych i terenów zielonych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Radomsko: Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach będących w zarządzie miasta Radomska, usługi wywozu odpadów stałych z koszy ulicznych, oczyszczanie przystanków MPK, martwych pól skrzyżowań ulicznych i terenów zielonych.
Numer ogłoszenia: 97222 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69474 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach będących w zarządzie miasta Radomska, usługi wywozu odpadów stałych z koszy ulicznych, oczyszczanie przystanków MPK, martwych pól skrzyżowań ulicznych i terenów zielonych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach będących w zarządzie miasta Radomska, usługi wywozu odpadów stałych z koszy ulicznych, oczyszczanie przystanków MPK, martwych pól skrzyżowań ulicznych i terenów zielonych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)prace porządkowe wykonywane na bieżąco codziennie, w godzinach rannych (zakończone do godz. 9.00) na powierzchni 29.407,00 m2 - REWIR 1; wykonawca ma obowiązek zadbać aby na sprzątanej powierzchni nie było śmieci w postaci odpadów (np. papierów, opadłych liści, suchych gałęzi, odchodów zwierzęcych), piachu, porostów trawy, a w okresie zimowym śniegu i gołoledzi; 2)prace porządkowe wykonywane na bieżąco codziennie, w godzinach od. 9.00 do 17.00 na powierzchni 7.265,00 m2- REWIR 2; wykonawca ma obowiązek zadbać aby na sprzątanej powierzchni nie było śmieci w postaci odpadów (np. papierów, opadłych liści, suchych gałęzi, odchodów zwierzęcych), piachu, porostów trawy, a w okresie zimowym śniegu i gołoledzi; 3)oczyszczanie bieżące, codzienne przystanków MPK w ilości 76 sztuk wskazanych w Tabeli nr 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (dodatek nr 5 do SIWZ), sprzątanie na pow. 40,00m 2 - przystanek, teren wokół przystanku, dojście do autobusu na całej długości wiaty bądź zadaszenia (usuwanie odpadów, plakatów, ogłoszeń, w okresie zimowym śniegu oraz gołoledzi; mycie siedzeń itp.). 4)mycie szyb obudowy przystanków przeszklonych 2 razy w miesiącu - 11 szt. 5)prace porządkowe wykonywane na odrębne zlecenie - usuwanie odpadów (np. papierów, opadłych liści, suchych gałęzi, odchodów zwierzęcych), zalegającego piachu z nawierzchni martwych pól skrzyżowań, chodników i parkingów określonych w Tabeli nr 4 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (dodatek nr 5 do SIWZ) - powierzchnia 20.297,00 m2 w tym: 260 jednostek (1 jednostka tj. 1000 m2 ) - sprzątanie z wyłączeniem okresu zalegania śniegu i opadów śniegu, 160 jednostek (1 jednostka tj. 1000 m2 ) - sprzątanie w okresie zalegania śniegu i opadów śniegu (odśnieżanie, likwidacja gołoledzi), 6)usługa wywozu stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych - na bieżąco (360 szt). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający załącza mapy (szt. 6) z lokalizacją powierzchni przewidzianych do sprzątania - dodatek nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk, ul. Słoneczna 18, 98-113 Buczek, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141689,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.