Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Prabuty: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Miłej w Prabutach
Numer ogłoszenia: 96982 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Miłej w Prabutach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Miłej w Prabutach dla odprowadzenia wód deszczowych poprzez projektowane i istniejące wpusty uliczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działaności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - dysponuja min. 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branzy instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, która posiuada prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynalezy do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmaówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępownia o udzielenie zmaówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonanwca musi złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dziłalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób które będą wykonywać zamóweinie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z warunkiem określonym powyżej; 4. Uprawnienia w/w osoby do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o jej przynależności do właściwej Izby Samorzadu Zawodowego; 5. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do SIWZ; 6. Kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót); 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty, ul. kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Prabuty
- Przebudowa ulic Zielnej, Warmińskiej, Kolejowej i Kiepury w Prabutach
- Remont dachu zabytkowego budynku remizy OSP w Obrzynowie, gm. Prabuty
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- Budowa przejścia dla pieszych i chodnika ul. Widok i Łazówka
- Rozbudowa ul. Kościelnej w Bystrej, Gmina Wilkowice
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka w ramach Scalenie gruntów wsi Królewo - Krasnołęka gmina Stare Pole"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.