eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 96978 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Poznań: Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513156-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 000514331, ul. Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. +48618541300, faks +48618541204, e-mail zampubl@poznan.uw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA-VII.272.5.16.2017.12

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją (utrzymaniem) zieleni wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 16/18, Placu Wolności 17 i ul. Wiśniowej 13a. 2. Prace wchodzące w zakres przedmiotu niniejszej umowy obejmują: 1) codzienne usuwanie nieczystości z trawników i klombów (wygrabianie) tj. papierków, niedopałków tytoniowych, opadłych liści, piasku, błota, nieczystości pozostawionych przez zwierzęta oraz ptactwo, 2) codzienne usuwanie nieczystości z terenów utwardzonych (tj. zamiatanie placów, chodników, podjazdów inwalidzkich, parkingów, podwórza, zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych), 3) codzienne oczyszczanie popielnic, koszy i wycieraczek zewnętrznych, 4) w okresie jesiennym - systematyczne usuwanie opadłych liści z terenów utwardzonych i trawników oraz ich wywóz, 5) raz w tygodniu (każdy poniedziałek, a w przypadku dni świątecznych w dniu następnym) czyszczenie szklanych balustrad wzdłuż płyty parkingowej i schodów przy budynku "A" przy al. Niepodległości 16/18 oraz szklanych balustrad na schodach wejściowych do budynku "B" od ul. Kościuszki 93, 6) dwa razy w miesiącu (co dwa tygodnie w poniedziałek, a w przypadku dni świątecznych w dniu następnym) obustronne czyszczenie szklanych daszków nad każdym wejściem do budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego (dotyczy wyłącznie lokalizacji przy ul. Wiśniowej 13a oraz Pl. Wolności 17), 7) raz w roku mechaniczne czyszczenie kostki brukowej znajdującej się wokół budynków w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym nie później niż do 31 sierpnia 2017 r., 8) w okresie zimowym w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych: - systematyczne odśnieżanie, odladzanie i zabezpieczanie przed oblodzeniem poprzez posypanie mieszanką piaskowo - solną terenów utwardzonych (tj. placów, chodników, podjazdów inwalidzkich, parkingów, podwórza, schodów zewnętrznych), - wywóz nagromadzonego śniegu, - usuwanie błota po roztopach, - odkuwanie i wywóz lodu z chodników i parkingów, - usuwanie zwisającego lodu z budynku "C" przy al. Niepodległości 18. Usługa usuwania zwisającego lodu z budynku "C" będzie wykonywana wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym, ilość przyjazdów nie przekroczy 3 w okresie trwania umowy. 9) codzienną pielęgnację i utrzymanie zieleni wokół budynków w zakresie: - pielęgnacji trawników tj. wg potrzeb wiosenna wertykulacja, nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, koszenie trawników, wygrabianie (minimum 2 razy w miesiącu), usuwanie pokosu, - pielęgnacji kwietników tj. wg potrzeby uzupełnienie lub wymiana ziemi, dostawa i dwukrotne obsadzenie kwiatami jednorocznymi zakupionymi na koszt Wykonawcy 9 szt. rabat / gazonów (ilość gazonów / rabat może ulec zmniejszeniu), nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, posezonowa likwidacja kwiatów (obsady kwiatami w uzgodnieniu z Zamawiającym), - pielęgnacji drzew i krzewów tj. wykonywanie cięć ( sanitarnych, formujących, prześwietlających, odmładzających), nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, okresowe opryski przeciw szkodnikom, wg potrzeby uzupełnienie kory drzewnej oraz korowanie nasadzeń. 3. Wielkość powierzchni do utrzymania porządku wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wynosi: 1) Poznań, al. Niepodległości 16/18 - 6.462,00 m2 w tym: tereny zielone: 1.382 m2; powierzchnie utwardzone: 5.080 m2, 2) Poznań, Plac Wolności 17 - 791,00 m2 w tym: tereny zielone: 210 m2; powierzchnie utwardzone: 581 m2, 3) Poznań, ul. Wiśniowa 13a - 3.187,00 m2 w tym: tereny zielone: 1.600 m2; powierzchnie utwardzone: 1.587 m2; - łącznie: 10.440,00 m2 w tym: tereny zielone: 3.192 m2; powierzchnie utwardzone: 7.248 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90914000-7, 77310000-6, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT83836.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Hydrotechniczno-Budowlane Hydrobud Sp. z o.o., hydrobud27@wp.pl, ul. 11 Listopada 25, 62-510, Konin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84713.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84713.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86988.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.