eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa nawierzchni dróg gminnych z nowych płyt betonowych w Gminie Słupsk w latach 2015-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Słupsk: Budowa nawierzchni dróg gminnych z nowych płyt betonowych w Gminie Słupsk w latach 2015-2016
Numer ogłoszenia: 96946 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36307 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni dróg gminnych z nowych płyt betonowych w Gminie Słupsk w latach 2015-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przewiduje się sukcesywna budowę nawierzchni dróg gminnych z nowych płyt betonowych o wymiarach 300x150x15 typu POZBET w m. Redzikowo i Bydlino oraz w innych miejscowościach w miarę potrzeb. Przewiduje się do budowy z płyt betonowych nawierzchnie dróg o łącznej powierzchni ok. 7.000,00 m2 (szerokość dróg 3,00-4,50 m). 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zakres prac obejmuje następujące pozycje określone w ilościach szacunkowych a. roboty ziemne w gruncie kategorii III wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 2 km - 2.061,70 m3, b. zasypanie wykopów spycharkami gąsienicowymi 55 kW (75KM) z przemieszczeniem gruntu kategorii I-II na odległość do 10 m (materiał do zasypania Wykonawcy - piasek) - 100,00 m3, c. profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV - 7.015,50 m2, d. wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości po zagęszczeniu 10 cm wykonana i zagęszczana mechanicznie w korycie lub na całej szerokości drogi - 6.586,50 m2, e. wykonanie nawierzchni z płyt POZBET (300x150x15) - 6.586,50 m2, f. plantowanie mechaniczne powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III - 1.071,00 m2, g. regulacja pionowa włazów studni kd DN1200 - szt. 7, h. regulacja pionowa włazów ks DN 400 PCV - szt. 11, i. regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych PCV - szt. 10, j. regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - szt. 2 k. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do kazdego zlecenia l. obowiązkiem wykonawcy przed wejściem na plac budowy jest wykonanie i zatwierdzenie w odpowiednich instytucjach tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. 2) Drogi objęte przedmiotem zamówienia znajdują się w promieniu 15 km od miasta Słupska. a. budowa poszczególnych dróg odbywać się będzie sukcesywnie na pisemne zgłoszenie (zlecenie), według potrzeb Zamawiającego. b. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania prac w terminie 3 dni od otrzymania zgłoszenia. c. zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie cen jednostkowych za 1 m2/3,szt. d. przed przystąpieniem do prac strony sporządzą protokół przekazania drogi do wykonania, w którym ustalą termin kompletnej realizacji danego zadania (drogi). e. powierzchnie dróg podane w przedmiocie zamówienia są ilością szacunkową i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości i rodzaju faktycznie zleconych do utwardzenia kilometrów dróg przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. f. zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i technicznym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. g. w związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. h. rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zlecenia częściowe i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ. i. w przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z umową lub obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. j. zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane utwardzenie drogi, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 36/48 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego dla danego zadania (zlecenia) częściowego. k. do obowiązków Wykonawcy należy sporządzanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na każde zlecone zadanie. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRĘŻEL Sp. z o.o., ul. Kasztanowa 1, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 910059,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 874016,69

  • Oferta z najniższą ceną: 796683,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1218379,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.