Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Września: Budowa infrastruktury teleinformatycznej wraz z dostawą zestawów komputerowych w ramach projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu=
Numer ogłoszenia: 96724 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury teleinformatycznej wraz z dostawą zestawów komputerowych w ramach projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu=.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury teleinformatycznej wraz z dostawą terminali komputerowych w ramach Projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu= w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 2. Do zadań Wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało: 1) budowa szerokopasmowej gminnej sieci bezprzewodowej Wi-Fi składającej się z 36 Punktów Dostępowych AP, 2) budowa ponad 50 km łączy światłowodowych na terenie miasta i gminy Września, 3) zbudowanie przyłączy światłowodowych w 26 punktach wskazanych przez Zamawiającego, 4) dostarczenie i wdrożenie środowiska serwerowo-macierzowego, 5) dostawa 150 Terminali, mających na celu doprowadzenie sygnału internetowego oraz zapewnienie beneficjentom możliwości korzystania z zasobów internetowych, 6) dostarczenie oprogramowania pakietu biurowego, składającego się z arkusza kalkulacyjnego, procesora tekstowego, klienta pocztowego, 7) dostarczenie Urządzenia Zabezpieczeń UTM mającego zabezpieczyć sieć, jak i Terminale, przed treściami niepowołanymi (pornografią, spamem, wirusami, atakami internetowymi), 8) dostarczenie zasilaczy awaryjnych umożliwiających zabezpieczenie prądowe lokalizacji węzłowych, 9) przeprowadzenie szkoleń dla 146 osób (Beneficjentów Ostatecznych) z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z zasobów internetu. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 10) promocja projektu. Szczegółowy opis działań promocyjnych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 32.41.21.10 - Sieć internetowa 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 85.000 PLN (osiemdziesiąt pięć tysięcy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujące swym zakresem wybudowanie obiektu liniowego w zakresie sieci światłowodowych z zastosowaniem kanalizacji teletechnicznej, o wartości łącznej nie mniejszej niż 4.000.000 PLN brutto (cztery miliony PLN), w tym jedno zamówienie o długości nie mniejszej niż 20 km sieci światłowodowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji minimum 1 zadania obejmującego swym zakresem budowę, przebudowę lub modernizację sieci telekomunikacyjnej, b) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót drogowych posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych, c) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacyjnych, posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika robót przy realizacji minimum 1 zadania obejmującego swym zakresem roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) co najmniej dwiema (2) osobami, które będą pełniły funkcję specjalisty ds. sieciowych (przełączniki, routery), posiadających minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów sieciowych i implementowaniu mechanizmów sieciowych, tj. instalacji, konfiguracji oraz usuwania problemów dla sprzętu sieciowego typu routery oraz przełączniki, uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na utworzeniu sieci LAN/WAN, e) co najmniej jedną (1) osobą które będzie pełniła funkcję specjalisty ds. bezpieczeństwa sieci, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów sieciowych i implementowaniu mechanizmów zabezpieczających sieci przez niepowołanym dostępem, uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na stworzeniu bezpiecznych połączeń w sieciach rozległych oraz wdrożeniu działających w nich usług i systemów bezpieczeństwa, f) co najmniej jedną (1) osobą które będzie pełniła funkcję specjalisty ds. technologii serwerowych, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów serwerowych, uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na dostawie, instalacji i konfiguracji serwerów, macierzy dyskowych i oprogramowania systemowego, g) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. administracji systemami, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie przy zarządzaniu serwerowymi systemami operacyjnymi, h) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. instalacji posiadającą: minimum 3-letnie doświadczenie przy instalacji i wdrożeniach systemów informatycznych i niskoprądowych oraz doświadczenie na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno-pomiarowych w jednym (1) zadaniu związanym z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 (tj. o mocy do 1kV), i) co najmniej jednym (1) specjalistą ds. radiowej sieci dostępowej posiadającymi ważny certyfikat techniczny wydany przez producenta oferowanych punktów dostępowych AP potwierdzający kompetencje do projektowania i uruchamiania sieci WiFi. Można łączyć wszystkie funkcje personelu budowlanego za wyjątkiem kierownika budowy. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnianie powyższego warunku wykonawcy wykazują łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub/i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, b) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) klęski żywiołowe; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; e) zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; f) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i/lub uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową; g) wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład substancji i przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych; h) wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach na okres dłuższy niż 2 tygodnie; i) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; 3) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. b) zakresu robót w związku z robotami zamiennymi zgodnie z § 7 ust. 4-6 umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września
Referat zamówień publicznych - pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Dostawa respiratora w ramach projektu pn. Doposażenie i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu Powiatowym we Wrześni
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni
- Budowa Klubu Dziecięcego przy ul. Zielonogórskiej we Wrześni w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3666P Zberki gr. powiatu - Miłosław".
- Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Marsz. J. Piłsudskiego we Wrześni w ramach projektu pn."Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie na rzecz komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu (II etap) (III przetarg)
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.