eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipiany › ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BATOWIE POPRZEZ BUDOWĘ BOISKA DO SIATKÓWKI O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z OBRAMOWANIEM BOISKA, ZAMONTOWANIEM PIŁKOCHWYTÓW I WYPOSAŻENIEM BOISKA - DZIAŁKA NR 17/8 W GMINIE LIPIANY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Lipiany: ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BATOWIE POPRZEZ BUDOWĘ BOISKA DO SIATKÓWKI O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z OBRAMOWANIEM BOISKA, ZAMONTOWANIEM PIŁKOCHWYTÓW I WYPOSAŻENIEM BOISKA - DZIAŁKA NR 17/8 W GMINIE LIPIANY
Numer ogłoszenia: 96722 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipiany , Pl. Wolności 1, 74-240 Lipiany, woj. zachodniopomorskie, tel. 091-5641-049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipiany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BATOWIE POPRZEZ BUDOWĘ BOISKA DO SIATKÓWKI O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z OBRAMOWANIEM BOISKA, ZAMONTOWANIEM PIŁKOCHWYTÓW I WYPOSAŻENIEM BOISKA - DZIAŁKA NR 17/8 W GMINIE LIPIANY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wokół świetlicy wiejskiej w Batowie poprzez budowę boiska do siatkówki o nawierzchni z trawy naturalnej z obramowaniem boiska, zamontowaniem piłkochwytów i wyposażeniem boiska - działka nr 17/8 w gminie Lipiany. Zadanie obejmuje roboty przygotowawcze i roboty ziemne, wykonanie boiska do piłki siatkowej, okrawężnikowanie boiska do siatkówki, wyposażenie stałe boiska oraz zamontowanie piłkochwytów. 2.Szczegółowy zakres prac jest określony w obmiarze budowlanym robót, który został załączony do dokumentacji przetargowej. Podane w nim ilości mają charakter informacyjno-pomocniczy, gdyż ze względu na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z planszą zagospodarowania terenu i specyfikacją techniczną oraz obmiarem robót. 3.Wymieniona plansza zagospodarowania terenu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obmiar robót w wersji elektronicznej zostały umieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.lipiany.pl. 4.Podane ewentualnie w planszy zagospodarowania terenu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów i producentów nie są wiążące, Wykonawca może zastosować do realizacji przedmiotu zamówienia materiały równoważne, co oznacza, że zaproponowane przez Wykonawcę materiały muszą spełniać wymagania jakościowe, użytkowe i techniczne na poziomie nie niższym niż materiały podane w specyfikacjach. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji łącznie z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6.Szczegółowy zakres robót opisują: plansza zagospodarowania terenu oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia budowy z uwzględnieniem uzgodnień dokonanych z Zamawiającym w zakresie w szczególności wykorzystania drogi, miejsc składowania materiałów i garażowania sprzętu. 8.Zamawiający przewiduje płatności za wykonane roboty w terminach określonych w § 24 projektu umowy. 9.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.20.00-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 37.40.00.00-2 - Artykuły i sprzęt sportowy 45.34.20.00-6 - Wznoszenie ogrodzeń 10.Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii europejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 11.Zamawiający wymaga by Wykonawca umieścił tablicę informacyjną o budowie z informacją o dofinansowaniu z PROW wraz z logotypem Unii Europejskiej i PROW oraz po zakończeniu budowy umieścił tablice pamiątkową o dofinansowaniu inwestycji z PROW na lata 2007-2013. Treść tablicy pamiątkowej zostanie wcześniej uzgodniona z Zamawiającym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.11.20.00-5, 37.40.00.00-2, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 2.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych jeden tysiąc 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.04.2014 r. do godziny 12.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - BS Wolin o/Lipiany nr 20939310102600082420000160 z dopiskiem Wadium - na zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Batowie poprzez budowę boiska do siatkówki o nawierzchni z trawy naturalnej z obramowaniem boiska, zamontowaniem piłkochwytów i wyposażeniem boiska - działka nr 17/8 w gminie Lipiany. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony: na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), oraz jeżeli wykonawca wykaże, (na załączniku nr 4 do SIWZ), że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną, podobną do objętej przedmiotem zamówienia- z zakresu budowy boisk sportowych, o wartości minimum 60 000 zł. brutto, Przez najważniejsze roboty budowlane zamawiający rozumie roboty o wartości minimum 60 000 zł brutto każda w ilości minimalnie jedna robota budowlana podobna do objętej przedmiotem zamówienia - z zakresu budowy boisk sportowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana napodstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana napodstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony: na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), oraz jeżeli wykonawca wykaże (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne (geodeta), oraz na podstawie oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana napodstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 80 000 zł, poprzez złożenie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców oceniana będzie łączna wysokość posiadanych środków finansowych lub łączna zdolność kredytowa. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana napodstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oferta cenowa - wzór oferty sanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VI pkt 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VIII pkt 1 SIWZ) 3)wskazanie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 4) potwierdzenie wpłaty wadium, 5) kosztorys ofertowy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku działania siły wyższej. 2.Termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec przesunięciu jedynie o ilość dni potwierdzonych wpisami Wykonawcy do dziennika budowy o niemożliwość realizacji robót z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wpisy o których mowa wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipiany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lipianach Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lipianach Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany, pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii europejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.