To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Święta Katarzyna: Zakup gruzu betonowego wraz z transportem na drogi w miejscowościach na terenie gminy Siechnice.
Numer ogłoszenia: 96663 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68873 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup gruzu betonowego wraz z transportem na drogi w miejscowościach na terenie gminy Siechnice..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje następujący zakres: zakup gruzu betonowego ok. 3 000,00 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg w miejscowościach na terenie gminy Siechnice, załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa na drogi gminne, będzie przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniami, określającymi zakres, lokalizację i termin ukończenia dostawy i ich wartość. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych dostaw w trakcie realizacji zadania w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych środkach finansowych na to zadanie. Podstawą do wystawienia faktury będzie rozliczenie materiałów na WZ potwierdzone przez koordynatora Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE MERTA & MERTA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE MERTA & MERTA SP. Z O.O.
- Merta & Merta sp. z o.o., ul. Jerzmanowska 4-6, 54-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84180,00
Oferta z najniższą ceną: 84180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84180,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.