Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Ruda Śląska: Remont pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Piastowskiej 24 i 26 w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 96634 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Piastowskiej 24 i 26 w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego w budynku mieszklanym przy ul. Piastowskiej 24 i 26 w Rudzie Śląskiej, w zakresie: - demontaż istniejącego pokrycia z papy, - wymiana częściowa deskowania połaci dachowej, - naprawa attyki oraz ogniomurka, - przemurowanie kominów ponad dachem, - ułożenia dwóch warstw papy termozgrzewalnej o grubości: papa podkładowa min. 4,7 mm, papa wierzchniego krycia min. 5,2 mm, - wymiana rynny na PCV: - budynek główny fi 125, - przebudówka z ubikacjami fi 110, - wykonania nowej instalacji odgromowej, - montażu masztów antenowych, - wywozu i utylizacji gruzu, - robót porządkowych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot umowy na okres przynajmniej 3 lat od daty końcowego odbioru. Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego pod adresem www.rudaslaska.bip.info.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 4. Wykonawca określi we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje zastrzeżone powinny być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie. Wykonawca nie może zastrzec informacji odczytywanych podczas otwarcia ofert lub też jawnych na podstawie innych przepisów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.soldea.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.rudaslaska.bip.info.pl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://www.soldea.pl b) Po rozpatrzeniu przez Zamawiającego wniosków o dopusczenie do udziału w licytacji elektronicznek dopuszczeni Wykonawcy zostaną zaproszeni do licytacji. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od Zamawiającego drogą elektroniczną login i hasło dostępu do systemu EPP (Elektroniczna Platforma Przetargowa)pod adresem https://www.soldea.pl. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego. c) W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu, bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej na 2 dni przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) o następujących parametrach: - system operacyjny Windows 98/2000/XP, - stabilny dostęp do internetu (łącze o przepustowości min. 128 kbps), - przeglądarka Internet Explorer w wersji co najmniej 5.5., wyłączona autoryzacja na serwerze Proxy..
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Licytacja elektroniczna na remont pokrycia dachowego w budynku mieszklanym przy ul. Piastowskiej 24 i 26 w Rudzie Śląskiej będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. WARUNKI ZAMKNIĘCIA LICYTACJI: dogrywki (warunkowe zamknięcie) - czas trwania dogrywki - 2 minuty, ilośc dogrywek - nieograniczona. SPOSÓB PRZEPROWADZENIA DOGRYWEK: - jeżeli w okresie między godziną 10.28. a godziną 10.30 trwania licytacji nie zostanie złożona nowa oferta, licytacja zostanie zamknięta o godzinie 10.30, - jeżeli w okresie między godziną 10.28 a godziną 10.30 trwania licytacji zostanie złożona nowa oferta, to termin zamknięcia licytacji zostanie przesunięty o 2 minuty od momentu złożenia tej oferty (czas trwania pierwszej dogrywki). Analogicznie w przypadku następnych dogrywek. Licytacja zostanie zamknięta, jeżeli w kolejnym okresie 2 minut nie nastąpi złożenie nowej oferty. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1000 zł brutto. 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za remont pokrycia dachowego w budynku mieszklanym przy ul. Piastowskiej 24 i 26 w Rudzie Śląskiej - 90000 zł brutto. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 10. Cena ofertowa wybranej oferty traktowana będzie jak cena ryczałtowa, co oznacza, że nie ulegnie ona zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 30 minut z warunkowym zamknięciem
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 11.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, pL. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 308.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający otwiera licytację elektroniczną w terminie 5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert (godz. 10:00).
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Upływa w dniu otwarcia o godz. 10.30. z zastrzeżeniem warunków opisanych w sekcji IV.4.9)
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 147 - 151 Pzp, w wysokości 5 % ceny ofertowej
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto we wzorze umowy umieszczonym na stronie www.rudaslaska.bip.info.pl jako Załącznik nr 10 do ogłoszenia o zamówieniu
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Dokumenty dostępne na stronie Zamawiającego - Załączniki do ogłoszenia o zamówieniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 6) Opis przedmiotu zamówienia 7)Przedmiary. 8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 9)Dokumentacja projektowa (budowlano-wykonawcza) 10) Wzór umowy. II. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. III. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres czynności, jakie w jego imieniu wykona podwykonawca (z podaniem nazwy podwykonawcy) oraz przedstawić kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z przedmiarami. IV. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w sekcji III.3) ogłoszenia, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia V. Dotyczy sekcji II.2) Czas trwania trwania zamówienia lub termin wykonania - 2 miesiące od dnia przekazania terenu budowy. VI. Dotyczy sekcji III.4.3) - Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warkunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia oraz wykształcenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont połaci dachowej nad salą gimnastyczną w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika, ul. Planetarna 7 w Zalasewie, Gmina Swarzędz
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Purdzie - ETAP II.
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie
- Przebudowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Sulęcinie
- Remont budynku magazynowego nr 91 i 92 w kompleksie 7795 w Duninowie
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.