eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Gniezno: Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego
Numer ogłoszenia: 96633 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) powstałych przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i garaży oraz obiektów użyteczności publicznej obiektów spółdzielni, a także wspólnot mieszkaniowych znajdujących się na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) rozbiórka /demontaż/ elementów budynku zawierających azbest, 2) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu, 3) uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, 4) transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002r. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), 5) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (tj. Dz. U. 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko (w ofercie należy wskazać miejsce utylizacji). Ponadto Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić również: - minimum 5 krotne ogłoszenie w prasie lokalnej informujące o usuwaniu azbestu (w pierwszych dwóch miesiącach obsługi programu), - przygotowanie i rozwieszenie plakatów informujących o likwidacji azbestu (minimum 10 sztuk na terenie każdej gminy w uzgodnionych miejscach), - organizację i czynności przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców określającą ilość materiału do unieszkodliwienia, - organizację i zabezpieczenie placu robót, - oczyszczenie terenu z azbestu, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zadania w pkt. 2-5 (bez wykonywania demontażu). Szczegółowe warunki realizacji zadania opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. 2010r. Nr 185 poz. 1243 z późn.zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004r. Nr 71, poz. 649), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub jest wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. 2011r. Nr 8 poz. 31), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca zobowiązuje się zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Po zakończeniu prac zostanie u każdego wnioskodawcy z każdej nieruchomości wystawiony protokół końcowego odbioru robót oraz oświadczenie Wykonawcy, że zlecone prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych i cały teren prawidłowo został oczyszczony z azbestu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zawierającego: gminę, nazwę i adres wnioskodawcy, miejsce wykonania prac, rodzaj wykonywanych prac, ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość demontażu i unieszkodliwienia odpowiadającą 100% wartości wykonanych prac. Całkowita ilość odpadów przewidziana do odebrania w ramach niniejszego zamówienia będzie wypadkową kwoty przewidzianej na realizację zamówienia i najkorzystniejszej ceny jednostkowej oferowanej w niniejszym postępowaniu przetargowym. O wynagrodzeniu Wykonawcy decydują niezmienne w trakcie trwania zamówienia ceny jednostkowe podane na formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega iż łączna wartość udzielonego zamówienia nie przekroczy kwoty 419.600,00 PLN brutto oraz, że w przypadku, gdy nie zostaną mu przyznane środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wówczas wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty 234.000,00 PLN brutto. Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji wartości zamówienia - ponieważ przedmiot zamówienia realizowany będzie według ilości wniosków wpływających od osób zainteresowanych przekazanych przez poszczególne gminy do Powiatu. Płatność nastąpi na podstawie częściowych faktur VAT opiewających na łączną wartość wykonanych robót dla wnioskodawców z danej gminy wraz ze szczegółowym zestawieniem określającym: nazwę gminy, rodzaj wykonywanych prac w rozbiciu na: rozbiórkę (demontaż) wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, rozbiórkę (demontaż) wyrobów zawierających azbest z budynków niemieszkalnych, obiektów użyteczności publicznej, obiektów spółdzielni, a także wspólnot mieszkaniowych, ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość rozbiórki (demontażu) i unieszkodliwienia odpowiadającą 100% wartości wykonanych prac po realizacji i odbiorze zadania w terminie najpóźniej 14 dni po otrzymaniu środków finansowych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (do którego Starostwo występować będzie sukcesywnie o środki za zrealizowane zadania). Ze względu na warunki rozliczania z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, wartość przedstawionych do rozliczenia faktur musi być każdorazowo większa niż 50 000,00 PLN za wyjątkiem ostatniego rozliczenia, którego wysokość może być niższa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca posiada aktualną decyzję administracyjną zatwierdzającą program gospodarki odpadami wytwarzanymi w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów, czyszczenia zbiorników lub urządzeń oraz sprzątania, konserwacji i napraw, a także przetwarzania odpadów zawierających azbest w urządzeniach przewoźnych, - Wykonawca posiada aktualną decyzję administracyjną zezwalającą na transport odpadów lub wskazanie podmiotu, który zajmował się będzie transportem odpadów wraz z oświadczeniem że podmiot ten posiada decyzję zezwalającą na transport odpadów, a kierowca wykonujący transport posiada zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia ADR lub kserokopia zaświadczenia ADR,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto minimum 200 000,00 PLN o treści podobnej do zakresu niniejszego zamówienia z podaniem rodzaju i zakresu zamówienia, wartości, terminu realizacji i nazwy, adresu, telefonu zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13.12.2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. 2011r. Nr 8 poz. 31) oraz w rozporządzeniu z 02.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004r. Nr 71, poz. 649) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca winien oświadczyć, że osoby przewidziane do realizacji zadania zostały przeszkolone w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie transportu odpadów na składowisko innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając wykaz podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13.12.2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. 2011r. Nr 8 poz. 31) oraz w rozporządzeniu z 02.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004r. Nr 71, poz. 649) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca winien oświadczyć, że osoby przewidziane do realizacji zadania zostały przeszkolone w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie transportu odpadów na składowisko innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając wykaz podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, 2. zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, 3. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - np. obniżenie ceny, 4. w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, 5. w razie powstania istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6. w przypadku zmiany terminu realizacji zadania na skutek: 1) niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub dokonywanie odbiorów, lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. W przypadku wystąpienia tych okoliczności Wykonawca niezwłocznie winien złożyć uzasadniony wniosek do Zamawiającego, a termin realizacji prac może ulec zmianie tylko o czas niezbędny do zakończenia prac wynikający ze zmiany okoliczności, jednak nie dłużej niż do terminu ostatecznego rozliczenia zadania określonego w umowie z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, 2) zmiany sposobu świadczenia usług na skutek zmian technologicznych wynikających z zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3) zmiany sposobu rozliczania umowy i wystawiania faktur VAT, dokonywania płatności wynikających ze zmiany umowy dotacji z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.