To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Rzeszów: Usługa prania bielizny zakaźnej i innego asortymentu.
Numer ogłoszenia: 96466 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63580 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, faks 017 861 14 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny zakaźnej i innego asortymentu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny zakaźnej i innego asortymentu tj. poszwy, poszewki, prześcieradła, serwety, kołdry, koce, poduszki, parawany, odzież szpitalną: pidżamy, koszule itp., odzież ochronną personelu: fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie, spódnice, a także ręczniki, ścierki, obrusy, firanki, zasłony. 2.Wykonawca dostarcza czystą odzież ochronną personelu poskładaną w mocnych workach w kolorze białym, oddzielnie dla każdego oddziału (ze względu na brak pomieszczeń do przechowywania, zamawiający nie dopuszcza odzieży na wieszakach). 3.Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w poniedziałki, środy, piątki w godzinach od 09:00 do 11:00. w ilości od 70 do 110 kg na 1 dzień (średnio w miesiącu 2 200 kg). Wykonawca zapewni własny transport. 4.Dodatkowo odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Przerwa w odbiorze i dostawie nie może być dłuższa niż 72 godziny. 5.Środki transportu powinny posiadać: a) tak podzieloną komorę załadunkową, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną; b) dopuszczenie do przewozu bielizny szpitalnej wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego 6. Ubrania i fartuchy mają być prane zgodnie z opisem na metce (fartuchy i ubrania wykonane są z różnych tkanin i wymagają stosownego do tego sposobu prania) jeżeli bielizna w czasie prania ulegnie zniszczeniu to Wykonawca ponosi koszty za zniszczoną bieliznę. 7.Wykonawca odpowiada za oddany do prania asortyment od momentu odebrania z magazynu bielizny brudnej do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu bielizny czystej. 8.Wykonawca musi świadczyć usługę w pralni posiadającej pełną barierę higieniczną. 9. Środki piorące używane przy wykonywaniu usługi muszą posiadać atesty PZH lub innej uprawnionej jednostki opiniującej i, lub badającej w kraju producenta. 10.Środki dezynfekujące powinny być dopuszczone do obrotu i posiadać certyfikat CE zgodnie z obowiązującymi na terenie kraju przepisami: a) dla produktów leczniczych zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne; b) dla produktów biobójczych zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych; c) dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 11.W razie awarii urządzeń wykonawca winien zabezpieczyć wykonanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie i na własny koszt za zgodą i wiedzą Zamawiającego. 12.Osoba odbierająca i dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy strój:fartuch ochronny i rękawice ochronne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa PERFECT s.c., Justyna Pabisiak, Maria Pabisiak, ul. Hetmańska 35, 35-045 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53889,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3,14
Oferta z najniższą ceną: 3,14 / Oferta z najwyższą ceną: 3,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Zakup sprzętu drukującego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.