eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA - DROGA WOJEWÓDZKA NR 702 Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5105E..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Łódź: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA - DROGA WOJEWÓDZKA NR 702 Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5105E..
Numer ogłoszenia: 96303 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, fax 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA - DROGA WOJEWÓDZKA NR 702 Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5105E...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA - DROGA WOJEWÓDZKA NR 702 Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5105E. Lokalizacja :odcinek od km 34+764 do km 35+062,67. Zakres robót obejmuje: - korektę geometrii skrzyżowania, - przebudowę i budowę chodników, - przebudowę i budowę zatok autobusowych, - wykonanie sygnalizacji świetlnej z przyłączem energetycznym, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie i wzmocnienie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 23000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, oraz: - Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,4 mln PLN 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty elektryczno-energetyczne i roboty drogowe), na wartość co najmniej 0,5 mln zł. - Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy . - Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. Funkcja i wymagana ilość osób Uprawnienia OIIB lub inne wymagane Minimalne doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 5 lat 1 2 3 4 1 Kierownik budowy 1 osoba Wykonawcze drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń właściwe dla przedmiotu zamówienia (2) 2 Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1 osoba Wykonawcze w podanej specjalności (2) 3 Brygadzista- elektromonter 1 osoba Grupa kwalifikacyjna S.E.P. (2) 4 Kierownik robót w zakresie wod.-kan 1 osoba Wykonawcze w zakresie wod.-kan właściwe dla przedmiotu zamówienia (1) - Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli: Lp Wyszczególnienie (parametry) Min. liczba jednostek 1 2 3 1./ Żuraw samochodowy (1) 2./ Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości (zgodnie z normą i zapisami ST) lub umowa dostawy mieszanki mineralno - bitumicznej z takiej wytwórni (1) 3. Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych (1) 4. Frezarka o szer. frezu min. 2,0 m (1) 5. Zestaw sprzętu do zagęszczania robót ziemnych (1) 6. Malowarka (1) - Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zadania porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. zrealizował budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi klasy technicznej min.Z o wartości min. 2 mln. każde oraz zrealizował budowę, rozbudowę lub przebudowę sygnalizacji świetlnej . - Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót elektrycznych oraz budowy kanalizacji deszczowej Ocena wg zasady spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu (art. 44 ustawy pzp), zgodne z treścią Formularza 3.1.instrukcji dla wykonawców - oryginał. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Rejestr firmy wykonującej roboty elektryczno- energetyczne powinien zawierać zapis o prowadzeniu działalności w zakresie tychże robót. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1.1) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż w pkt. 7.2.1.2 instrukcji dla wykonawców . - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. instrukcji dla wykonawców Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2.instrukcji dla wykonawców , potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz innych wymaganych uprawnień. Należy dołączyć kserokopię grupy kwalifikacyjnej S.E.P. dla brygadzisty -elektromontera. - Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - należy wskazać proponowanych Podwykonawców w zakresie zgodnym z pkt. 7.2.5. instrukcji dla Wykonawców. - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. instrukcji dla wykonawców . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 Instrukcji dla Wykonawców. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. instrukcji dla wykonawców . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2instrukcji dla wykonawców , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alb o organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1.instrukcji dla wykonawców winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę - za wyjątkiem oświadczenia o treści z art. 8.1.1. instrukcji dla wykonawców - które należy przedłożyć w formie oryginału podpisanego łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. instrukcji dla wykonawców winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi 90-113 Łódź, ul. Henryka Sienkiewicza 3 pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. Henryka Sienkiewicza 3 pok.211.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z pożyczki EBI

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.