eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Wykonanie termomodernizacji 10 budynków przy ul. Chełmińskiej 29, ul. Wojska Polskiego 63 i 63a, ul. Dworcowa 2 i 2a, Osiedle Dolne Miasto 11, 13, 16, 21, 22, będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Wałczu.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Wałcz: Wykonanie termomodernizacji 10 budynków przy ul. Chełmińskiej 29, ul. Wojska Polskiego 63 i 63a, ul. Dworcowa 2 i 2a, Osiedle Dolne Miasto 11, 13, 16, 21, 22, będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Wałczu.
Numer ogłoszenia: 96274 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580265, faks 067 2500695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsm.walcz.p.r.v.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji 10 budynków przy ul. Chełmińskiej 29, ul. Wojska Polskiego 63 i 63a, ul. Dworcowa 2 i 2a, Osiedle Dolne Miasto 11, 13, 16, 21, 22, będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Wałczu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 10 budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Własnościowo - Lokatorskiej na terenie m. Wałcza zlokalizowanych przy ulicach : Chełmińskiej 29, Wojska Polskiego 63 i 63a, Dworcowej 2 i 2a, Osiedlu Dolne Miasto 11, 13, 16, 21, 22. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie : 1. ocieplenie stropodachów wentylowanych wełną mineralną granulowaną gr. 15-16 cm metoda wdmuchiwania, za wyjątkiem budynku przy ul. Dworcowej 2, 2. docieplenie ścian zewnętrznych w technologii bezspoinowej styropianem grubości 13-14 cm oraz obróbki blacharskie zgodnie z dokumentacją projektową, 3. modernizacja instalacji grzewczych w docieplanych budynkach polegająca na czyszczeniu instalacji i regulacji hydraulicznej oraz montaż automatycznych zaworów podpionowych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany częściami w sposób następujący : Część 1 - ocieplenie stropodachów w 9 budynkach, Część 2 - docieplenie ścian zewnętrznych we wszystkich budynkach - wykonawca może ubiegać się o zamówienie na dowolną ilość budynków, Część 3 - wykonanie modernizacji instalacji CO we wszystkich budynkach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na część 1 - docieplenie stropodachów w 9 budynkach - 4.000 zł, Na część 2 - docieplenie ścian zewnętrznych w 10 budynkach - 40.000 zł, a na każdy z budynków 4.000 zł Na część 3 - modernizacja instalacji CO 10 budynków - 6.000 zł,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ze zmianami ), 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, które mogą być wyznaczone na stanowiska : a) jeżeli wykonawca składać będzie ofertę na wszystkie części i wszystkie budynki musi dysponować osobą, która może być wyznaczona na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, b) jeżeli wykonawca składać będzie ofertę na poszczególne części, musi dysponować kierownikami robót : dla części I - jeden kierownik robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, dla części II- jeden kierownik robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej na nie więcej niż 4 budynki, dla części III - jeden kierownik robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, c)Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ) oraz wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 2.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające lub protokoły końcowego odbioru) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia stosowanie do proponowanej części zamówienia, 3.dysponują wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.dysponują urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj. : dla części I - agregaty do wdmuchiwania granulatów, środki transportu, dla części II - rusztowania składane min. na 1 budynek, środki transportu, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości odpowiednio : dla części I min. 100.000 zł, dla części II min. 100.000 zł na każdy budynek, dla części III min. 100.000 zł, 3.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami, 2 ), posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz sposób ustalenia listy rankingowej wykonawców: Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać mają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1.Osoby przewidziane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2.Posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7.Posiadają odpowiednio niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 8..Posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1.dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w zależności od wybranej części zamówienia : izolerzy, specjaliści ogólnobudowlani, specjaliści w zakresie montażu instalacji sanitarnych. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 100 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia stosownie do wybranej części zamówienia. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany oddzielnie dla każdej części zamówienia w skali 0 - 100 pkt. Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych robót jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który przedstawi największą ilość robót wykonanych odp. dla wybranej części, otrzyma maksymalną ilość pkt = 100, pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o jakie części zamówienia zamierza się ubiegać. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5. Wykaz osób ( kadra kierowania budową ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 7. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 9.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( stosownie do wybranej części zamówienia ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155).. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa w Wałczu. Sekretariat IIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ocieplenie stropodachów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie stropodachów wentylowanych wełną mineralną granulowaną gr. 15-16 cm metoda wdmuchiwania, we wszystkich budynkach za wyjątkiem budynku przy ul. Dworcowej 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Docieplenie ścian zewnętrznych w 10 budynkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych w technologii bezspoinowej styropianem grubości 13-14 cm oraz obróbki blacharskie zgodnie z dokumentacją projektową...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja instalacji grzewczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja instalacji grzewczych w docieplanych budynkach polegająca na czyszczeniu instalacji i regulacji hydraulicznej oraz montaż automatycznych zaworów podpionowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.