eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i realizacji zajęć z uczniami klas I-III szkół podstawowych oraz dostawie do szkół pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobry początek kluczem do lepszej przyszłości, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-28

Wolsztyn: Usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i realizacji zajęć z uczniami klas I-III szkół podstawowych oraz dostawie do szkół pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobry początek kluczem do lepszej przyszłości, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 96098 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43230 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty, ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 3842305, 347 45 81, faks 68 347 45 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i realizacji zajęć z uczniami klas I-III szkół podstawowych oraz dostawie do szkół pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobry początek kluczem do lepszej przyszłości, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjne polegająca na przygotowaniu i realizacji zajęć z uczniami klas I-III szkół podstawowych oraz dostawie do szkół pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobry początek kluczem do lepszej przyszłości współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w sytemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. W ramach usługi edukacyjnej zostanie zrealizowane łącznie 2400 godzin specialistycznych zajęć, którymi objętych będzie 806 uczniów z klas I-III szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Wolsztyn. Jednostka 1 godziny w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Grupy będą zróżnicowane pod względem poziomu, realizowane będą zarówno zajęcia wyrównawcze, jak i zajęcia na poziomie rozszerzonym dla uczniów szczególnie uzdolnionych. Dopuszcza się tworzenie grup mieszanych w zależności od zdiagnozowanej potrzeby. Zajęcia będą prowadzone przez kadrę legitymującą się wykształceniem wyższym kierunkowym z przygotowaniem pedagogicznym oraz min. 2-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi ze szkół podstawowych. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć przy współpracy z dyrektorami szkół podstawowych objętych projektem. Harmonogram realizacji zajęć zawierał będzie w szczególności podział uczniów na grupy szkoleniowe, nazwy zajęć pozalekcyjnych wraz z datą i godziną i czasem trwania zajęć. Wykonawca przy sporządzaniu harmonogramu musi uwzględnić fakt, że część uczniów będzie korzystać z kilku form wsparcia w wyniku zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb. Powyższy harmonogram musi zostać zaakceptowany przez wszystkich dyrektorów szkół podstawowych. Świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem nie może kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających na zajęcia oraz z systemem dowozów uczniów do poszczególnych szkół podstawowych. Wykonawca będzie miał obowiązek: przeprowadzenia wstępnych oraz końcowych testów wiedzy w ramach poszczególnych zajęć, przeprowadzenia programów indywidualizacji pracy z uczniem (raz na kwartał), przeprowadzenia ankiet diagnostycznych na początku i po zakończeniu projektu (dla grup realizujących zajęcia na poziomie rozszerzonym), przeprowadzenia testów diagnostycznych (raz na kwartał) - dla grup realizujących zajęcia wyrównawcze, prowadzenia rejestrów monitoringowych projektu (na początku i po zakończeniu projektu), prowadzenia dzienników zajęć (jednolite wzory na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite wzory na wszystkie zajęcia), oznaczenia materiałów dydaktycznych oraz dokumentacji projektu zgodniez wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. W okresie realizacji zamówienia oraz po jego zakończeniu, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie miał obowiązek dostarczenia oryginałów ww. dokumentów. Sprzęt do prowadzenia specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych EEG Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 5 w Wolsztynie zapewnia Zamawiający. Przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do uczestniczenia w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego dwa razy w tygodniu, w okresie trwania projektu. Wykonawca dostarczy do poszczególnych szkół podstawowych objętych projektem, pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pomoce dydaktyczne przeznaczone będą dla dzieci ze szkół podstawowych celem ich wykorzystania na specjalistycznych zajęciach - powinny uwzględniać zatem wiek dzieci z klas I-III oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych projektu. Wskazane pochodzenie materiałów (w szczególności: marka, znak towarowy, producent) użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwań przez Zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Zastosowane nazwy producentów służą jedynie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Zastosowane nazwy producentów służą jedynie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie przedmiotów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej. Przekazanie szkołom podstawowym pomocy dydaktycznych nastąpi na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych. Wykaz pomocy dydaktycznych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju - Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490913,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 529778,05

  • Oferta z najniższą ceną: 520571,56 / Oferta z najwyższą ceną: 529778,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.