eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Zakup sprzetu komputerowego dla PWSZ w Sandomierzu i wyposażenia multimedialnej pracowni komputerowej dla PWSZ w Sandomierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Sandomierz: Zakup sprzetu komputerowego dla PWSZ w Sandomierzu i wyposażenia multimedialnej pracowni komputerowej dla PWSZ w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 95997 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58906 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sandomierzu, ul. Schinzla 13a, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6446076, faks 015 6446006.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzetu komputerowego dla PWSZ w Sandomierzu i wyposażenia multimedialnej pracowni komputerowej dla PWSZ w Sandomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Komputer stacjonarny (zestaw komputerów) 34 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Monitor (zestaw monitorów 1) 21 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Monitor (zestaw monitorów 2) 9 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Monitor (zastaw monitorów 3) 4 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Laptop 2 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Drukarka 3 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Skaner 1 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Projektor multimedialny (stacjonarny - z montażem pod sufit) 4 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Projektor multimedialny (przenośny) 2 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Oprogramowanie komputerowe (Windows 7, Office 2007) 76 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Jednostka centralka sterująca 1 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Głośnik dwudrożny 1 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Wzmacniacz 1 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Oprogramowanie sterujące PC (Mentor PC) 1 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego 1 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Pulpit dla ucznia 20 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Słuchawki z mikrofonem 21 szt. (dokładny opis w załączniku nr 1) Okablowanie do systemu 1 komplet (dokładny opis w załączniku nr 1) 4. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż przedmiotu zamówienia, instalację oprogramowania komputerowego i sterującego w pracowni językowej oraz uruchomienie całego systemu. Przy montażu pracowni językowej należy uwzględnić zamontowanie pulpitów dla ucznia w blatach ławek oraz zamontowanie jednostki centralnej sterującej w blacie biurka wykładowcy. Połączenie sieci elektrycznej i informatycznej do komputerów zapewnia Zamawiający. Należy uwzględnić montaż czterech projektorów multimedialnych (stacjonarne - z montażem pod sufit) wraz z instalacją, zakończoną gniazdem do połączenia z komputerem oraz siecią elektryczną w siedzibie Zamawiającego (odległość od projektora do zakończenia gniazdkiem ok.10 m - instalacja natynkowa)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.52.00.00 - Skanery 38.65.21.00 - Projektory 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.27.00 - Centralna jednostka sterująca 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 32.34.21.00 - Słuchawki 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SunTar Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139938,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139938,00

  • Oferta z najniższą ceną: 139938,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191718,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.