Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Lubartów: Przebudowa drogi gminnej nr 103367 L Lisów - Brzeziny wraz z łącznikiem do drogi powiatowej nr 1539 L, gm. Lubartów
Numer ogłoszenia: 95741 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubartowug.bip.e-zeto.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 103367 L Lisów - Brzeziny wraz z łącznikiem do drogi powiatowej nr 1539 L, gm. Lubartów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia ujęto w dwóch zadaniach Zadanie 1 składa się z dwóch części - A i B. Zakres zadania 1 część A: a. Przebudowa drogi gminnej 103367 L Lisów- Brzeziny klasy D, o parametrach: długość 2,8834 km, szerokość jezdni 5,50 mb, nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 6 cm. Podbudowa dwuwarstwowa: stabilizacja piasku cementem - 16 cm, stabilizacja piasku cementem - 14 cm. b. wykonanie 209 szt. zjazdów gospodarczych o szerokości 4,00 mb i 5 szt. zjazdów zbiorczych o szerokości 4,50 mb utwardzonych kruszywem naturalnym grubości 20 cm w granicach pasa drogowego. Zjazdy gospodarcze przez ściek - z kostki brukowej. Wykonanie obustronnego ścieku prefabrykowanego na odcinku od km 3+247 do km 3+932,26 c. wykonanie 6 szt. przepustów rurowych. d. wycinka 6 szt. drzew e. wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu f. przebudowę sieci telefonicznej kolidującej z przebudową drogi gminnej nr 103367 L Zakres zadania 1 część B: a. Przebudowa drogi gminnej w m. Lisów klasy D, - od drogi powiatowej 1539 L do drogi gm. 103367 L (łącznik), o parametrach: długość 0,72 km, szerokość jezdni 5,0 mb, nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 9 cm. Podbudowa dwuwarstwowa: stabilizacja piasku cementem - 18 cm, stabilizacja gruntu cementem - 14 cm. b. wykonanie 10 szt. zjazdów gospodarczych i 2 szt. zjazdów zbiorczych. Zjazdy gospodarcze przez chodnik i ściek z kostki brukowej grub. 8 cm. Szerokość zjazdu 4,0 mb, podbudowa z chudego betonu. Zjazdy zbiorcze szerokości 4,5 mb, c. wykonanie jednostronnego ścieku betonowego. d. wykonanie przepustu 1szt śr 60 długości 9,0 mb + skosy e. wykonanie jednostronnego chodnika szerokości 1,8-2,0 mb z kostki betonowej grub. 6 cm z obramowaniem krawężnikiem typu lekkiego i obrzeżem betonowym niskim, f. wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Zakres robót Zadania 2 a. Przebudowa sieci elektroenergetycznej kolidującej z przebudową drogi gminnej nr 103367, obejmująca: wymianę słupów linii nn - 8 szt., wymianę przyłączy 16 szt., zabezpieczenie istniejących linii kablowych - 143 mb b. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej kolidującej z przebudową drogi gminnej w m. Lisów, na odcinku od drogi powiatowej 1539 L do drogi gm. 103367 L - łącznik, obejmująca: budowę kabli abonenckich km- 0,266, demontaż kabli abonenckich km-0,266, polegająca na przebudowie kabla abonenckiego z pasa projektowanej drogi gminnej i ułożeniu go poza pasem drogi na działkach prywatnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p., mogące zwiększyć wartość zamówienia podstawowego maksymalnie o 10% jego wartość brutto określoną w ofercie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wymagane wadium 60.000,00PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowanie budowy lub przebudowy dwóch dróg o nawierzchni asfaltowej, dowolnej klasy, o długości min. 3,6km każda, które były wykonywane jako pojedyncze i oddzielne inwestycje. Ocena spełniania warunków i ocena okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy w branży drogowej oraz kierownika lub kierowników robót elektrycznych i telekomunikacyjnych, z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, będących aktualnymi członkami izby budowlanej, oraz zespołem min. 20 pracowników fizycznych, w tym kierowców, operatorów sprzętu i maszyn budowlanych. Ocena spełniania warunków i ocena okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków i ocena okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do wykazu wykonanych robót o których mowa w p. 3.4.1 wymagane jest załączenie dokumentu(ów) potwierdzającego(ych), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin wykonani azamówienia może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np.: długotrwałe złe warunki atmosferyczne, klęski żywiołowe, znaleziska archeologiczne lub w postaci materiałów niebezpiecznych pochodzących z wojen itp.) lub przy ewentualnym wstrzymaniu prac głównych w czasie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót z zamówienia podstawowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubartowug.bip.e-zeto.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubartów, ul. Lubelska 18A 21-100 Lubartów pokój nr 17 lub 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubartów, ul. Lubelska 18A 21-100 Lubartów pokój nr 23 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 1 niniejszego zamówienia jest objęte pomocą finansową ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013: oś priorytetowa V Transport, działanie 5.2 - Lokalny układ transportowy, Typ projektu - Drogi gminne.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa generatora elektrochirurgicznego z systemem zamykania naczyń oraz naczyń limfatycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku kwatery myśliwskiej "Stary Tartak"
- Dostawa systemu identyfikacji nerwów w chirurgii tarczycy na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa urządzenie do rozmrażania osocza do Pracowni Serologii na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Budowa drogi leśnej nr 211 w leśnictwie Dzików na terenie działek nr 3324, 3323/1, 3309, 3308, 3297, 3296, 3285, 3284, 3273, 3272 w obrębie geodezyjnym Dzików, gmina Rzeczenica
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Budziszewice
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gm. Pawłosiów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.