eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Modernizacja systemu przeciw pożarowego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-23

Elbląg: Modernizacja systemu przeciw pożarowego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 95715 - 2009; data zamieszczenia: 23.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu , ul. Teatralna 11, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6419700, 055 6113100, faks 055 2345652.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.teatr.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu przeciw pożarowego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w budynku Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu pn. MODERNIZACJA INSTALACJI SYSTEMU PRZECIW POŻAROWEGO Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym , specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ Zakres robót obejmuje; - demontaż starego systemu zgodnie z założeniami specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, - utylizację czujek jonizacyjnych zgodnie z założeniami specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych; - zakup i dostawę urządzeń wymienionych w w/w dokumentacji projektowej( lub urządzeń o równoważnych funkcjach i parametrach) - ułożenie zgodnie z wytycznymi projektu budowlano - wykonawczego, nowej instalacji p/poż. ; - skonfigurowanie systemu i zaprogramowanie centrali zgodnie z wytycznymi projektu oraz DTR i uzgodnieniami z Zamawiającym; - przeszkolenie personelu odpowiedzialnego za obsługę system centrali z ramienia Zamawiającego (Kierownik ds. administracyjno - technicznych, Specjalista ds. p/poż., obsługa techniczna portierni), - uaktywnienie podłączenia systemu monitoringu z lokalną jednostką Straży Pożarnej. - wykonanie dokumentacji powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysonują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy. 1.5 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. spełniają minimalne warunki podmiotowe określone w niniejszej specyfikacji tj: 2.1 Wykonawca winien być osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej a zdolną do czynności prawnych np. spółka jawna lub konsorcjum takich podmiotów, zdolnych do wykonania robót określonych w SIWZ; 2.2 Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlano - instalacyjne podobne do przedmiotu zamówienia i co najmniej jedno zadanie o wartości niemniej niż - 40.000 zł( netto). 2.3 Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2.4 udzielą gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia przez okres minimum 24 miesięcy (gwarancja producenta) oraz 12 miesięcznej rękojmi - (bezpłatne przeglądy gwarancyjne) Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1-4 ustawy - należy wypełnić załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione). 1.1.3 Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót na potwierdzenie warunku określonego w pkt. VII ppkt. 2.2. specyfikacji (robot budowlano - instalacyjnych podobnych do przedmiotu zamówienia) - w tym minimum jedno zadanie o wartości niemniej niż 40 000 zł.(netto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością - należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji i załączyć pisma potwierdzające wykonanie prac np. referencje Przez (podobne) rozumie się roboty budowlano - instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartościom pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.1.4 Polisa ubezpieczeniowa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione). 1.1.5 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji wykonania i odbioru robót . 1.1.6 Parafowany wzór umowy. 1.1.7 Załączony do Specyfikacji wypełniony formularz Oferty 1.2 Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.2.1 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo - notarialne, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 1.2.2 W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 2.Wykonawcy występujący wspólnie W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.Wykonawcy zagraniczni Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.elblag.pl - zakładka - przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TEATR IM. ALEKSANDRA SEWRUKA W ELBLĄGU 82-300 ELBLĄG ul. TEATRALNA 1- Dział Admini.- tech.( pok. 106) w godz. 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: TEATR IM. ALEKSANDRA SEWRUKA W ELBLĄGU 82-300 ELBLĄG ul. TEATRALNA 11; pok302 - sekretariat- dziennik podawczy - od poniedziałku do piatku w godz. 8:00 - 16:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.