eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy artykułów medycznych ( m.in. kaniule, igły, strzykawki, przyrządy do przetoczeń, wkłucia centralne i do dializ, przyrządy do pobierania płynu infuzyjnego, gruszki, smoczki, osłonki na głowice USG).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Tarnów: Dostawy artykułów medycznych ( m.in. kaniule, igły, strzykawki, przyrządy do przetoczeń, wkłucia centralne i do dializ, przyrządy do pobierania płynu infuzyjnego, gruszki, smoczki, osłonki na głowice USG).
Numer ogłoszenia: 95676 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych ( m.in. kaniule, igły, strzykawki, przyrządy do przetoczeń, wkłucia centralne i do dializ, przyrządy do pobierania płynu infuzyjnego, gruszki, smoczki, osłonki na głowice USG)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów medycznych ( m.in. kaniule, igły, strzykawki, przyrządy do przetoczeń, wkłucia centralne i do dializ, przyrządy do pobierania płynu infuzyjnego, gruszki, smoczki, osłonki na głowice USG).(Sprawa AE/ZP-27-40/08). Zamawiający podzielił zamówienie na 24 Pakiety.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 24.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.Oświadczenia, że przyrząd do pobierania płynu infuzyjnego o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy Pakiet Nr 23) zapewnia jałowość płynu minimum 24 godziny i jest sterylny.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Kaniule do wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniuli do wlewów dożylnych w ilości 65 800 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Kaniula dotętnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniuli dotętniczych jałowych, niepyrogennych, pojedynczo pakowanych w ilości 150 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniuli do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć w ilości 200 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł iniekcyjnych pakowanych po 100 szt. w ilości 3260 opakowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Igły do nakłuć lędźwiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do nakłuć lędźwiowych w ilości 105 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Strzykawki do podawania kontrastu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy strzykawek do podawania kontrastu 10 ml w ilości 1500 sztuk, 20ml w ilości 2700 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy różnych strzykawek w ilości 343 500 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Przyrządy do przetoczeń (pakowane indywidualnie, różniące się kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do przetoczeń (pakowanych indywidualnie, różniących się kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu) w ilości 131 925 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Wkłucia centralne i do dializ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wkłuć centralnych i do dializ w ilości 55 zestawów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Zestaw do cewnikowania noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do cewnikowania noworodków w ilości 10 zestawów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Porty centralne tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wszczepialnych zestawów do podawania leków w ilości 10 zestawów, igieł do portów tytanowych z łyżeczkowatym ostrzem nie uszkadzającym membrany w ilości 70 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Igły do punkcji mostka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do punkcji mostka w ilości 80 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pkiet Nr 13 - Igły do hemodializ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do hemodializ w ilości 9 050 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Zestaw do cystostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do cystostomii w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Zestaw do drenażu przezskórnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do drenażu przezskórnegow ilości 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Igły specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł specjalistycznych w ilości 2 535 sztuk oraz cewników epiduralnych do igły 18G w ilości 20 sztuk, zestawów do znieczuleń w ilości 150 sztuk, strzykawek niskooporowych w ilości 50 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Introduktory z zastawką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy introduktorów z zastawką w ilości 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowych w ilości 355 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - Igły do biopsji cienkoigłowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do biopsji cienkoigłowej w ilości 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Igły specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł izolowanych do blokady splotów nerwowych i nerwów w ilości 60 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Osłonki na głowicę USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy osłonek na głowicę USG w ilości 2 000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 - Smoczki do karmienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy smoczków do karmienia w ilości 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Przyrządy do pobierania płynu infuzyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do pobierania płynu infuzyjnego w ilości 6 500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Gruszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy gruszek gumowych w ilości 110 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.