eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Doposażenie Działu Fizjoterapii i Oddziału Rehabilitacyjnego oraz zakup stanowisk do aktywnej rehabilitacji wraz z możliwością wykonania próby wysiłkowej i spirometrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Olsztynek: Doposażenie Działu Fizjoterapii i Oddziału Rehabilitacyjnego oraz zakup stanowisk do aktywnej rehabilitacji wraz z możliwością wykonania próby wysiłkowej i spirometrycznej
Numer ogłoszenia: 95635 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Działu Fizjoterapii i Oddziału Rehabilitacyjnego oraz zakup stanowisk do aktywnej rehabilitacji wraz z możliwością wykonania próby wysiłkowej i spirometrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr. I a)Wanna motylkowa, b)Wanna wielofunkcyjna, c)Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa. Pakiet nr. II Defibrylator 2 szt. Pakiet nr. III Kardiomonitor 12 kanałowy z osprzętem szt. 2 Pakiet nr. IV Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt.2 Pakiet nr. V Fotel do masażu szt.1 Pakiet nr. VI Spirometr kompatybilny z cykloergometrem (jeden komplet tzn. Spirometr i cykloergometr) Pakiet nr. VII Elektrokardiograf/EKG kompatybilny z cykloergometrem (jeden komplet tzn. EKG i cykloergometr) Pakiet nr. VIII Krzesło do masażu Pakiet nr. IX Zestawy do rehabilitacji z wykorzystaniem metod neurorozwojowych i ćwiczeń zespołowych (4 komplety). Pakiet nr. X Drobny sprzęt medyczny tj. Nebulizator 40szt., zestaw do resuscytacji 2 szt., pistolet/Igła doszpikowa 2 szt., Ciśnieniomierz 2 szt., Ssak elektryczny 1 szt., Butla tlenowa 10L z wózkiem 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.72.00-7, 33.15.77.00-2, 33.18.21.00-0, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty wraz ze stosownym pakietem 2.Dokument/y dopuszczające oferowane materiały/urządzenia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) - a dla innych urządzeń nie wymagających ww. dokumentu, wykonawca składa stosowny dokument, że wyrób posiada oznakowanie znakiem CE. 3.oświadczenie, że przedmiot umowy jest zgodny ze specyfikacji przedmiotową określoną w Załącznik nr 2 do SIWZ. (do stosownego złożonego pakietu)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - dział administracji szpitala V piętro pokój Kierownika administracyjno - gospodarczego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: recepcja szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków PFRON projektów w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WANNY REHABILITACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Wanna motylkowa, b)Wanna wielofunkcyjna, c)Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Defibrylatory dwufazowy zewnętrzny z kardiowersją, mobilny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kardiomonitor dla dzieci i dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor 12 kanałowy z osprzętem szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa przeznaczona do zastosowań w anestezji, intensywnej terapii, kardiologii, neonatologii, onkologii szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fotel do masażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do masażu szt.1 min.3 programy automatyczne: min.15 minutowy masaż relaksacyjny na plecy, uda, łydki i stopy. min.15 minutowy masaż zdrowotny na całe ciało, min.15 minutowy masaż powietrzny na uda, pośladki, łydki i stopy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do aktywnej rehabilitacji oddechowej i kontroli w trakcie ćwiczeń wraz możliwością wykonania próby spiroergometrycznej oraz zabezpieczeniem w przypadku zasłabnięcia lub duszności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometr kompatybilny z cykloergometrem (jeden komplet) 38540000-2). 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elektrokardiograf/EKG kompatybilny z cykloergometrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf/EKG kompatybilny z cykloergometrem do monitorowania czynności serca (jeden komplet tzn. EKG i cykloergometr).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krzesło do masażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło do masażu szt.1 regulowane w wielu płaszczyznach podgłówek i półka pod ramiona, regulacja wysokości - mechanizm skokowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy do rehabilitacji z wykorzystaniem metod neurorozwojowych i ćwiczeń zespołowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace rehabilitacyjne jednoczęściowy twardy - 4 szt. (kolor do uzgodnienia) wym.195x85x5), poduszki sensoryczne do ćwiczeń w pozycji stojącej, balansuje ciało - 4 szt., wałki do podpierania kolan, stóp, ramion, barków pacjenta dostosowane do wzrostu dzieci: 1 szt. x O50 cm dł 100cm, 1 szt. xO30 cmx100cm,1 szt. O25x60cm, 1szt. x O30cmx50cm, Kliny do podpierania kolan, stóp, ramion, barków pacjenta 4 szt. x70cmx60cm x25cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny tj. Nebulizator 40szt., zestaw do resuscytacji 2 szt., pistolet/Igła doszpikowa 2 szt., Ciśnieniomierz 2 szt., Ssak elektryczny 1 szt., Butla tlenowa 10L z wózkiem 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.72.00-7, 33.15.77.00-2, 33.17.22.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.