eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziszów › Remont pomieszczeń przychodni dla Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Radziszów: Remont pomieszczeń przychodni dla Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci
Numer ogłoszenia: 9547 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" w Radziszowie, ul. Podlesie 173, 32-052 Radziszów, woj. małopolskie, tel. 012 2751751, 2751753, fax 012 2751750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziszow.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń przychodni dla Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń przychodni dla Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci polegający na wykonaniu (w szczególności )następujących robót budowlanych i prac: a. roboty budowlane związane z remontem - wg projektu remontu, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów, b. roboty i prace kwalifikowane jako konserwacja bieżąca- ujęte w przedmiarach, c. montaż urządzeń i wyposażenia ujętego w Projekcie docelowej funkcji i przedmiarach, d. inne roboty ujęte w przedmiarach (np. przywracające sprawność wentylacji pomieszczeń- grawitacyjnej i mechanicznej) , e. uzyskanie i skompletowanie pozytywnych protokołów odbiorczych a to: skuteczności wentylowania pomieszczeń, kominiarskich, skuteczności zerowania i ochrony przeciw porażeniowej instalacji elektrycznej, finalne mycie i sprzątanie pomieszczeń do odbiorów Sanepidu- ujęte w przedmiarach. Szczegółowy opis dotyczący wymagań stawianych przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia jego zakres i wartość oraz warunki realizacji określa SIwZ wraz z załącznikami, dostepna na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4500 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia; 2.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się: 2.1 wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn. spełniających łącznie następujące wymagania: a. każda z robót musi polegać na remoncie obiektu kubaturowego (zamawiający uzna także budowę, przebudowę, rozbudowę budynku obiektu kubaturowego); b. co najmniej jedna z robót musi polegać na remoncie budynku użyteczności publicznej (zamawiający uzna także budowę, przebudowę, rozbudowę budynku użyteczności publicznej); c. sumaryczna wartość wszystkich przedstawionych do oceny wykonanych robót budowlanych nie może być mniejsza niż 800 000 PLN brutto; d. każda z robót nie może być mniejszej wartości niż 150 000 PLN brutto, e. wartość przynajmniej jednej z przedstawionych robót musi przekraczać 400 000 PLN brutto, f. całość wykonania wszystkich przedstawionych do oceny robót musi mieścić się w ostatnich 5 latach licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania oraz 2.2.dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, w zakresie w jakim obowiązujące przepisy prawa budowlanego wymagają dla wykonania przedmiotu zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się: a. posiadaniem przychodu ze sprzedaży netto za ostatni rok obrotowy, w wysokości nie mniejszej niż 450 000 PLN b. posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000. PLN; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. formuły spełnia bądź nie spełnia. Nie złożenie przez Wykonawcę wskazanego dokumentu, bądź złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, 2. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt. 5, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane przepisami polskiego prawa budowlanego uprawnienia. Należy także załączyć dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 5. wykaz osób (wskazujący kierownika budowy ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje lub protokoły odbioru), potwierdzających że te roboty zostały wykonane należycie. (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunku wskazanego w sekcji III pkt.III 2 ppkt.2.1 niniejszego ogłoszenia); 7. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności (np. F-01) - za ostatni rok obrotowy; 8. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ( zgodnie z warunkiem opisanym w sekcji III pkt. III.2 ppkt.3.b niniejszego ogłoszenia), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymienione wyżej dokumenty mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radziszow.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tak jak w sekcji I pkt.I.1w sekretariacie Dyrekcji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 11:00, miejsce: F.U.D. Doradca A. Banaś, P. Banaś, K. Kruczek s.c., Ul. Dzielskiego 2/212 31-465 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.