eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › Dostawy artykułów, pomocy i sprzętu dydaktycznego związane z realizacją w roku szkolnym 2012/2013, dwóch projektów edukacyjnych Dobry Start i Dobry Start Gimnazjalisty dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Łambinowice: Dostawy artykułów, pomocy i sprzętu dydaktycznego związane z realizacją w roku szkolnym 2012/2013, dwóch projektów edukacyjnych Dobry Start i Dobry Start Gimnazjalisty dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 9541 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łambinowice , ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, woj. opolskie, tel. 077 4311300, faks 077 4311301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów, pomocy i sprzętu dydaktycznego związane z realizacją w roku szkolnym 2012/2013, dwóch projektów edukacyjnych Dobry Start i Dobry Start Gimnazjalisty dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy, sprzętu, materiałów dydaktycznych i materiałów biurowych związanych z realizacją dwóch projektów edukacyjnych Dobry Start i Dobry Start Gimnazjalisty: - Zakup materiałów papierniczych i biurowych - Zakup sprzętu komputerowego, RTV, materiałów eksploatacyjnych - Zakup pomocy dydaktycznych, gry edukacyjne, puzzle, instrumenty - Zakup pomocy i sprzętu do ćwiczeń ruchowych z małej i dużej motoryki - Zakup pomocy dydaktycznych - Wydawnictwa - książki, ćwiczenia, programy multimedialne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeśli wykonawca dla spełnienia wymagań określonych w niniejszym postępowaniu polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu osób trzecich lub innych podmiotów, (zgodnie z zapisami art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych), powinien przedstawić dokument potwierdzający ten fakt, np. zobowiązanie tych osób lub podmiotów do podpisania stosownych umów na czas wykonywania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o tym, że proponowane materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt spełniają ustalone normy, posiadają odpowiednie certyfikaty i są dopuszczone do użytku szkolnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lambinowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łambinowice, ul.Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Łambinowice, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów papierniczych i biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego, RTV, materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych, gry edukacyjne, puzzle, instrumenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup pomocy i sprzętu do ćwiczeń ruchowych z małej i dużej motoryki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych - Wydawnictwa - książki, ćwiczenia, programy multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.