Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Kalisz: Przebudowa nawierzchni ulicy Piekart w Kaliszu - etap I
Numer ogłoszenia: 95371 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulicy Piekart w Kaliszu - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2.1. wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych 4.2.2. roboty budowlane 1/ rozbiórka nawierzchni 2/ wykonanie koryta 3/ wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem o szerokości 4,50m 4/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 4,50m 5/ wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o szerokości 3,00m, 6/ wykonanie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych na ławie betonowej 7/ wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 4.2.3. obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formacie papierowej i elektronicznej - format DWG).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium. Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a , Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnitw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego b/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zadań polegających na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości przynajmniej 100 mb każde. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a/ wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5/ udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 6/ zaakceptują termin realizacji: do dnia 31.08.2009r. z zastrzeżeniem iż czas realizacji nie może przekroczyć 1 miesiąca od rozpoczęcia do zakończenia robót. 7/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 6.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt 6.1. SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 6.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 6.1.1, 6.1.3a/, 6.1.4/ SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.6 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.3. wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.2 a/ - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 7.4. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę, o której mowa w pkt 6.1.a/ SIWZ uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osoba we właściwej izbie samorządu zawodowego, 7.5. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, spełniających warunki, o których mowa w pkt 6.1.2.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.6. dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.b. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 7.7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Przebudowa ul. Podmiejskiej w Kaliszu na odc. od ul. Górnośląskiej do Ronda Westerplatte - etap I
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na cztery części.
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK-2012 przy Zespole Szkół Techniczno - Elektronicznych w Kaliszu dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK-2012 przy ul. Granicznej 56-58 w Kaliszu dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Naprawa i konserwacja bramy oraz ogrodzenia cmentarza w Kaliszu Szczypiornie przy ul. 29 Pułku Piechoty w ramach realizacji zadania "Upamiętnienie Wojskowego Cmentarza Ukraińskiego w Kaliszu - etap II
- Remont i zabezpieczenie budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy ul. Wał Staromiejski 8a
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Dłutów
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Przebudowa drogi Budy Mdzewskie - Józefowo
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 442 Września-Kalisz na odcinku Borzykowo-Pyzdry
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.