eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Koncesja na roboty budowlane-Budowa obiektu szpitalnego o przeznaczeniu medycznym (Stacja Dializ) i administracyjnym w miejscowości Ostróda, na terenie Zamawiającego przy ulicy Władysława Jagiełły 1-Szpital.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Ostróda: Koncesja na roboty budowlane-Budowa obiektu szpitalnego o przeznaczeniu medycznym (Stacja Dializ) i administracyjnym w miejscowości Ostróda, na terenie Zamawiającego przy ulicy Władysława Jagiełły 1-Szpital.
Numer ogłoszenia: 95293 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O KONCESJI NA ROBOTY BUDOWLANE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej Spółka Akcyjna, ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, fax 089 6469250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS KONCESJI

II.1.1) Nazwa nadana koncesji przez zamawiającego: Koncesja na roboty budowlane-Budowa obiektu szpitalnego o przeznaczeniu medycznym (Stacja Dializ) i administracyjnym w miejscowości Ostróda, na terenie Zamawiającego przy ulicy Władysława Jagiełły 1-Szpital..

II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu koncesji: Przedmiotem udzielanej koncesji są poprzedzone pełnym procesem projektowym, roboty budowlane polegające na wybudowaniu i wyposażeniu w niezbędne instalacje, właściwe dla tego typu i przeznaczenia obiektu szpitalnego. Obiekt szpitalny ma być budynkiem jednokondygnacyjnym (bez podpiwniczenia) o powierzchni ok. 900m2 i konstrukcji umożliwiającej nadbudowę nad nim dwóch kondygnacji z możliwością późniejszego przeznaczenia na odziały szpitalne, blok operacyjny i sterylizatornię i inne pomieszczenia związane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami i przepisami. Do prowadzenia robót budowlano - montażowych bezwzględnie należy: wybudować drogi technologiczne (bezkolizyjny dojazd do obiektu), zabezpieczyć teren budowy (ogrodzenie, oświetlenie), doprowadzić energię elektryczną oraz wodę dla celów socjalnych i technologicznych, urządzić zaplecze tymczasowe (na czas budowy). Projektowany obiekt szpitalny ma być zlokalizowany na działce nr 155/4, obręb nr 9 położonej ok. 0,3 km od ulicy Jagiełły, na tyłach istniejącego głównego budynku szpitalnego, od strony parku. Dobudowany obiekt ma być wkomponowany pomiędzy obecnie istniejące budynki: oddziałów dziecięcego i intensywnej terapii oraz budynku kuchni i ma przylegać do istniejącej bryły szpitala, tworząc pod względem architektonicznym i komunikacyjnym całość. Do działki prowadzi droga wewnętrzna szpitala. Działka gruntu, na której ma być posadowiony obiekt szpitalny, stanowi własność udzielającego koncesję. Lokalizacja projektowanego budynku szpitalnego jest zgodna z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ostróda - przeznaczenie działki na usługi medyczne. Technologia i środki budowy zastosowana do wykonania budynku mają zapewnić możliwość jego użytkowania przez okres co najmniej 70 lat. Udzielający koncesji wyrazi zgodę koncesjonariuszowi na posadowienie budynku na działce stanowiącej jego własność. Po wybudowaniu budynku koncesjonariusz będzie miał prawo przez okres nie dłuższy niż 30 lat na prowadzenie w części budynku o powierzchni ok. 500m2 działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach Stacji Dializ. W przypadku zakończenia prowadzenia Stacji Dializ koncesjonariusz będzie mógł korzystać z tej części budynku w zakresie własnej działalności albo oddać w najem, dzierżawę lub użyczenie dla potrzeb działalności innej osoby, z zastrzeżeniem, iż będzie to wyłącznie działalność polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych nie konkurencyjnych do działalności Udzielającego koncesji. Z kolei ok. 300 m2 będzie wykorzystywane przez udzielającego koncesji na własne potrzeby, z tego pomieszczenia o powierzchni ok. 200 m2 będą to lokale biurowe. Ponadto pomieszczenie o powierzchni ok. 100m2,, pełniące funkcję korytarza (ciąg komunikacyjny) będzie wspólnie eksploatowane przez koncesjonariusza i udzielającego koncesji. Koncesja obejmuje przeprowadzenie całego procesu inwestycyjnego na każdym etapie realizacji obiektu, począwszy od zaprojektowania budynku, uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji organów administracji publicznej, przygotowaniem terenu, wykonaniem niezbędnych robót budowlanych określonych w pozwoleniu na budowę oraz warunkach eksploatacji budynku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Koncesjonariusz przyjmuje na siebie w 100% ciężar finansowy inwestycji przez cały okres obowiązywania umowy wraz ze wszystkimi ryzykami z nią związanymi (w szczególności ryzyka projektowe, budowlane i eksploatacyjne). Realizacja obiektu budowlanego ma nastąpić zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

  • Czy przysługuje odwołanie: Tak.

II.1.3) Minimalny procent robót budowlanych, których wykonanie powierzy się innym podmiotom: Nie przewidziano.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. -Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej PZP) 2. Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe wraz z opisem sposobu oceny spełniania tych warunków: I. Wykonali w ostatnich pięciu latach od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie obiektu budowlanego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w rozumieniu Prawa budowlanego. II. Dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: - kierownik budowy, posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej; - projektant, posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. III. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na wartość minimum 3.000.000,00 złotych; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.500.000,00 złotych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą poniższe warunki spełniać łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 ust. 1 Ustawy, sporządzone według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 (pkt 4-8) Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2 - 5 składa każdy z wykonawców, natomiast oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 powyżej może być złożone łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach robót budowlanych (co najmniej jednej) polegających na wybudowaniu obiektu budowlanego wraz z urządzeniami i instalacjami technicznymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie Wykonawcy muszą wyszczególnić co najmniej: nazwę i siedzibę zamawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania zamówienia (tj. datę rozpoczęcia i wykonania zamówienia). Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że robota budowlana objęta wykazem została zrealizowana należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 7.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według Załącznika nr 3 do SIWZ; 8.Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które to uprawnienia będą potwierdzały możliwość wykonania zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 6-8 powyżej mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. 9.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 10.Polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 9-10 powyżej mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN. Zamawiający nakłada na wykonawcę obowiazek wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy- wysokość zabezpieczenia ustala się na 10 % wartości zamówienia przyjętej do realizacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Doświadczenia - 10
  • 3. Zdolność finansowa - 10
  • 4. Czas eksploatacji - 30

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna, ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda - dział zamówień publicznych - pok. 223..

IV.3.2) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

  • Data: 10.06.2008, godzina 10:00.
  • Miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna, ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda-sekretariat-pok. 227..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.