eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Lipuszu i budynku Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w systemie zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 95266 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Lipusz: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Lipuszu i budynku Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w systemie zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Nowa Karczma i Gminie Lipusz" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68883-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77800-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipusz, krajowy numer identyfikacyjny 19167522100000, ul. ul. Wybickiego 27, 83424 Lipusz, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 6874515, 6874530, faks 58 6874591, e-mail ug@lipusz.pl; krzysztof.drozdowski@lipusz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.lipusz.biuletyn.net/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Lipuszu i budynku Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w systemie zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Lipuszu i budynku Szkoły Podstawowej w Tuszkowach zgodnie z programami funkcjonalno - użytkowymi stanowiącymi załączniki nr 6 i 7 do SIWZ oraz treścią umowy. Zamówienie dotyczy Projektu: "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Nowa Karczma i Gminie Lipusz" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Zakres uzupełniający: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45321000-3 Izolacja cieplna 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331110-0 Instalowanie kotłów 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45410000-4 Tynkowanie 45421132-8 Instalowanie okien 45431000-7 Kładzenie płytek 45442100-8 Roboty malarskie 45442110-1 Malowanie budynków 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45452000-0 Zewnętrzne czyszczenie budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I zamówienia - wykonanie robót termoizolacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i robotami towarzyszącymi Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji istniejącego budynku: o Zespołu Szkół w Lipuszu w następującym zakresie: - docieplenia ścian zewnętrznych segmentu A (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych stanowiących załączniki do programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) oraz ścian fundamentowych (cokołu) na głębokość do poziomu ławy fundamentowej wraz z wykonaniem poniżej poziomu gruntu izolacji przeciwwilgociowej z roztworów asfaltowych na zimno (pierwsza warstwa gruntująca, a następna powłokowa), - skucia istniejących płytek klinkierowych na ścianach cokołu przeznaczonego do docieplenia oraz ułożenia nowych płytek klinkierowych na docieplonych ścianach przyziemia (cokole), - wykonania niezbędnych obróbek blacharskich w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych, - demontażu istniejących i montażu nowych podokienników zewnętrznych w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych, - demontażu istniejącej instalacji odgromowej i montażu nowej po istniejącej trasie z odprowadzeniem po aktualnych zejściach do istniejącego otoku wraz z wykonaniem pomiarów rezystancji uziemienia oraz ciągłości zwodów pionowych po zakończeniu montażu nowej instalacji odgromowej - dotyczy instalacji odgromowej na części budynku objętym dociepleniem, - wymiany starej drewnianej stolarki okiennej oraz niespełniającej aktualnych wymagań na nową o niskim współczynniku ciepła Uw <= 1,1 W/m2K i współczynniku przepuszczalności energii słonecznej g >= 40% wraz z montażem nawiewników w nowych oknach (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych stanowiących załączniki do programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), - obróbki ościeży wewnętrznych po wymienieniu stolarki okiennej tzn. wykończenie ościeży zgodnie ze stanem istniejącym w tym przemalowaniem farbami oraz uzupełnieniem powierzchni (przestrzeni) pomiędzy istniejącym parapetem a nowo zamontowanym oknem, - wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. robót przy budynku ZS w Lipuszu objętych częścią I zamówienia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ w podrozdziale I.2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. o Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w następującym zakresie: - docieplenia ścian zewnętrznych nadziemnych i przy gruncie (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych inwentaryzacji architektonicznej stanowiących załączniki do programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) oraz ścian fundamentowych (cokołu) na głębokość do poziomu ławy fundamentowej wraz z wykonaniem poniżej poziomu gruntu izolacji przeciwwilgociowej z roztworów asfaltowych na zimno (pierwsza warstwa gruntująca, a następna powłokowa), - ułożenia płytek klinkierowych na docieplonych ścianach przyziemia (cokole) oraz ścianach budynku szkoły zgodnie z projektem elewacji nawiązującym swym charakterem i kolorystyką do elewacji istniejącego budynku "starej szkoły" znajdującego się w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej, - wykonania niezbędnych obróbek blacharskich w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z wymianą części rynien i rur spustowych, - demontażu istniejących i montażu nowych podokienników zewnętrznych (na poziomie piwnicy z blachy stalowej powlekanej natomiast na poziomie parteru z płytki parapetowej klinkierowej) w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych, - demontażu istniejącej instalacji odgromowej i montażu nowej po istniejącej trasie z odprowadzeniem po aktualnych zejściach do istniejącego otoku wraz z wykonaniem pomiarów rezystancji uziemienia oraz ciągłości zwodów pionowych po zakończeniu montażu nowej instalacji odgromowej, - wymiany starej drewnianej stolarki okiennej na poziomie piwnicy na nową o niskim współczynniku przenikania ciepła Uw <= 1,3 W/m2K i współczynniku przepuszczalności energii słonecznej g >= 40% (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych inwentaryzacji architektonicznej stanowiących załączniki do niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), - obróbki ościeży wewnętrznych po wymienieniu stolarki okiennej tzn. wykończenie ościeży zgodnie ze stanem istniejącym w tym przemalowaniem farbami, - ocieplenia stropodachu wełną mineralną (stropu nad parterem), - montażu nawiewników okiennych w ramach okien PCV (dotyczy wszystkich okien w budynku), - ocieplenia w przestrzeni pustki powietrznej stropodachu kanałów wentylacji grawitacyjnej wywiewnej, - wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. robót przy budynku SP w Tuszkowach objętych częścią I zamówienia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ w podrozdziale I.2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Część II zamówienia - wykonanie robót instalacyjnych związanych z modernizacją instalacji c.o. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (dot. SP w Tuszkowach) i wykonanie robót instalacyjnych w istniejącym budynku: o Zespołu Szkół w Lipuszu w następującym zakresie: - wyregulowania instalacji centralnego ogrzewania. o Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w następującym zakresie: - wymiany instalacji centralnego ogrzewania z likwidacją kotłowni olejowej oraz wykonaniem kotłowni na biomasę tzn. zainstalowaniem kotła na biomasę (pelet i drewno kawałkowe) wraz z buforem o pojemności 1000 l., - wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. robót instalacyjnych w budynku SP w Tuszkowach objętych częścią II zamówienia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ w podrozdziale I.2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. UWAGA !!! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 45300000-0, 45331000-6, 45400000-1, 45214210-5, 45262100-2, 45321000-3, 45331100-7, 45331110-0, 45332200-5, 45410000-4, 45421132-8, 45431000-7, 45442100-8, 45442110-1, 45450000-6, 45452000-0, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie robót termoizolacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i robotami towarzyszącymi
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT732202.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INAMAR Grażyna Bajonczak, biuro@inamar.pl, ul. Jesienna 11, 83-407, Łubiana, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 706182.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 706182.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 706182.14
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie robót instalacyjnych związanych z modernizacją instalacji c.o.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT75114.27
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE I INSTALATORSKIE Wiesław Kleinschmidt, wieslawkl@interia.pl, Kalisz, ul. Pomorska 1, 83-425, Dziemiany, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83541.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83541.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149890.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.