Ogłoszenie nr 95241 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.
Kościelisko: Remont dróg gminnych, ul. Salamandra i drogi do m. Dzianisz w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502203-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny
49052655000000, ul.
ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 079 100, faks
, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscielisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych, ul. Salamandra i drogi do m. Dzianisz w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dróg gminnych, ul. Salamandra w km 0+000-0+300 oraz drogi prowadzącej do m. Dzianisz (odcinek od Pałkówki w kierunku m. Dzianisz) w km 0+000-0+625 w miejscowości Kościelisko, Gmina Ko-ścielisko, zgodnie z lokalizacją przedstawioną w załączniku nr 10 do SIWZ. 3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje: ul. Salamandra: - wykopy jezd-ni i poboczy- roboty ziemne, ułożenie drenażu - remont nawierzchni - podbudowy, skropienie asfaltem, wzmocnienie geosiatkami - wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych droga do m. Dzianisza: - remont odwodnienia - wykopy, przepusty, odbudowa wylo-tów, podłoża - remont nawierzchni - wykopy, podbudowy, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych Szczegółowy zakres robót zawar-to w załączniku nr 9 do SIWZ - przedmiar robót 3.1.2. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.1.2.1. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób odpowiadający przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego oraz w sposób zapewniający dostępność dla osób niepełnospraw-nych. 3.1.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac zgodnie z: ? obowiązującymi normami ? sztuka budowlaną ? pole-ceniami nadzoru inwestorskiego ? kosztorysem 3.1.2.3. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót. 3.1.2.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji (opisanych przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia) pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważ-ności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 3.1.2.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawia~jącego - art. 30 ust. 5 ustawy (np. materiały, urządzenia) tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 3.1.2.6. Wszystkie materia-ły użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiąza-ny jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażowych itp. 3.1.2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. 3.1.2.8. Wykonawca uporządkuje teren po zakoń-czeniu wszystkich robót budowlanych. 3.1.2.9. Wykonawca przed rozpoczęciem robót powinien dokonać wizji w terenie, w celu potwierdzenia gotowości obiektu do wykonania robót budowlanych. 3.1.2.10. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. 3.1.2.11. Wykonawca na własny koszt oprowadza potrzebne do realizacji media w tym energię elek-tryczną i wodę. 3.1.2.12. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wyko-ny~wa~nymi pracami. 3.1.2.13. Każdy rodzaj robót, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko. 3.1.2.14. Do zakresu robót ujętych w przedmiarze należy także wykonanie prób technologicznych . 3.1.2.15. Zama-wiający wymaga następującego okresu gwarancji: ? na wykonane roboty remontowo- budowlane i montażowe oraz za
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233142-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT515954.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 420735.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.