eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Cedry Wielkie: Zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 95101 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56611 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) sporządzenia mapy do celów projektowych, 2) sporządzenie projektu koncepcyjnego w formie papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej zawierającego: a) część graficzną plan zagospodarowania terenu w skali 1:500; b) część opisową zawierającą : - opis planu zagospodarowania terenu; - opis rozwiązań funkcjonalnych; - opis rozwiązań materiałowych i technicznych. 3) Szacunek kosztów. 4) Wykonanie dokumentacji projektowej miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie, który winien składać się z następujących elementów: a) aktualna mapa do celów projektowych, b) badania geotechniczne podłoża gruntowego, c) projekt budowlany i projekt wykonawczy 6 egz. + wersja elektroniczna, d) projekty branżowe oraz projekty rozwiązań usunięcia kolizji z urządzeniami technicznymi i podziemnymi, jeśli zaistnieją kolizje 6 egz. + wersja elektroniczna, e) oddzielne przedmiary robót do każdej z branży 2 egz. + wersja elektroniczna, f) kosztorys inwestorski dla każdej z branży 2 egz. + wersja elektroniczna, g) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej z branży 2 egz. + wersja elektroniczna, h) informację Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia 6 egz. + wersja elektroniczna, i) dokumentacja geologiczna 2 egz. + wersja elektroniczna, 5. Uzyskanie wszelkich wynikających z przepisów prawa opinii, zgód, uzgodnień, decyzji i pozwoleń. 6. Uzyskanie od wszystkich użytkowników sieci infrastrukturalnych technicznych warunków przyłączenia i realizacji robót. 7. Zapewnienie obsługi geodezyjnej. 8. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących budowę miasteczka ruchu w miejscowości Cedry Wielkie wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa. 9. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 10. Prowadzenia pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami ST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (Nadzór Inwestorski i Laboratorium Zamawiającego). 11. Przygotowania harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 12. Opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego. 13. Prowadzenia dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót. 14. Przygotowania rozliczenia końcowego robót. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 16.Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń i pozwoleń w tym uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego. 18. Zamawiający informuję, iż miejsce wykonania przedmiotu zamówienia, objęte jest nadzorem konserwatorskim. 19. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 20. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 21. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 22. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję. 23. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 24. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 25. Sprzęt budowlany niezbędny do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 26. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Priorytetu VIII-Bezpieczeństwo transportu i krajowe sieci transportowe, Działanie 8.1 - Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 i jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu Państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska, ul. Sikorskiego 2 C, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 490000,02

  • Oferta z najniższą ceną: 490000,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1127312,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.