To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Bydgoszcz: Termomodernizacja i remont budynku Hotelu
Asystenckiego nr 1 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 95098 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24472 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i remont budynku Hotelu Asystenckiego nr 1 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 w Bydgoszczy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach zadania pn.: Termomodernizacja i remont budynku Hotelu Asystenckiego nr 1 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 w Bydgoszczy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Prace przygotowawcze a) zgłoszenie rozpoczęcia robót do PINB, b) umieszczenie tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, c) wykonanie przyłączy do sieci infrastruktury technicznej na potrzeby budowy, d) opracowanie planu BIOZ, e) ogrodzenie i wyznaczenie stref niebezpiecznych, f) wykonanie dróg, wyjść i przejść dla pieszych, g) zabezpieczenie miejsca lęgowe ptaków zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r., h) wykonanie pozostałych zleceń określonych w opinii Plastyka Miejskiego z dnia 4 marca 2015 r., decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r., decyzji nr 1028 o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych z dnia 15 października 2015 r. oraz pozostałych dokumentach zamieszczonych w załączniku nr 10 do SIWZ, i) wykonanie pozostałych prac określonych w ustawie Prawo budowlane, w rozporządzeniu wsprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych oraz przepisami BHP. 3.2. Roboty budowlane a) demontaż obudowy stalowej na szczytach budynku, b) demontaż obudowy zadaszeń wejść do klatek schodowych, c) wykonanie wzmocnienia, wielkiej płyty, odpowiednim systemem (np. system kotew wklejanych), d) wykonanie ocieplenia ścian poprzez przyklejenie płyt styropianowych EPS 70 gr. 14 cm i miejscowo 16 cm, e) ocieplenie dachu wraz z robotami remontowymi kominów, masztu, f) wykonanie tynków zgodnie z kolorystyką, g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych wraz z położeniem tynku mozaikowego. h) wykonanie nowej opaski z kostki betonowej, i) wymiana nawiewników i krat stalowych na poziomie piwnicy, j) remont zadaszeń nad wejściami do klatek wraz z przeróbką systemu odprowadzania wody z dachu, k) naprawa okapów dachu głównego - wspornika żelbetowego, l) wymiana obróbek blacharskich attyk, pasów pod i nad rynnowych, balkonów, m) wymiana rynien, rur spustowych, n) wymiana i obróbka drzwi zewnętrznych do klatek schodowych, o) remont balkonów (położenie płytek i wykonanie obróbek blacharskich oraz wymiana balustrad), p) ocieplenie dachu wraz z robotami remontowymi kominów, masztu, q) wymiana wyłazów dachowych wraz z przebudową szybu, r) dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r. 3.3. Roboty elektryczne a)wykonanie instalacji odgromowej, b)montaż kasetonu podświetlanego oraz wykonanie napisów malowanych tj. numer na ścianie szczytowej oraz numery mieszkań przy klatkach schodowych. 3.4.Prace porządkowe a) wywiezienie i utylizacja gruzu, b)uporządkowanie terenu inwestycji i przywrócenie elementów istniejących do stanu pierwotnego, c)uporządkowanie pomieszczeń oraz komunikacji, z której Wykonawca korzystał podczas realizacji przedmiotu zamówienia, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacja powykonawczą, e) zgłoszenie zakończenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego, f) wykonanie pozostałych zaleceń określonych w opinii Plastyka Miejskiego z dnia 4 marca 2015 r., decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r., decyzji nr 1028 o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych z dnia 15 października 2015 r. oraz pozostałych dokumentach zamieszczonych w załączniku nr 10 do SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.30.00 - 45.40.30.00 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
- PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PUBR SP. Z O.O., UL. TORUŃSKA 109, 85-844 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 596661,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 524880,00
Oferta z najniższą ceną: 497680,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1134406,26
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Zakup toreb na maski do MP-6
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wykonanie robót naprawczych i oczyszczenie 3 przepustów w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku
- Dostawy sukcesywne wyrobów medycznych hemostatycznych oraz wyrobów medycznych do witrektomii
- Sprzęt laboratoryjny I
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH DLA ZESPOŁU PRZEDSZKOLNEGO W RABIE NIZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.