eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie analizy porealizacyjnej na wybudowanym I etapie obwodnicy miasta Puławy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Lublin: Wykonanie analizy porealizacyjnej na wybudowanym I etapie obwodnicy miasta Puławy.
Numer ogłoszenia: 94757 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy porealizacyjnej na wybudowanym I etapie obwodnicy miasta Puławy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy porealizacyjnej na wybudowanym I etapie obwodnicy miasta Puławy długości 12,71 km wraz z budową nowego mostu przez rzekę Wisłę w Puławach w ciągu drogi krajowej nr 12 w zakresie pomiarów hałasu i zanieczyszczeń powietrza, oceny skuteczności zastosowanych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe z wybudowanej obwodnicy ujęte w szczelny system kanalizacyjny oraz skuteczności i funkcjonalności zastosowanych rozwiązań umożliwiających migrację zwierząt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.45.00 - Usługi kontroli jakości środowiska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Potencjał techniczny -Wykonawca powinien dysponować (lub przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zmianami) tzn. posiadającym aktualny Certyfikat akredytacji wystawiony przez Polskie Centrum Akredytacji, -Wykonawca powinien dysponować (lub przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej dwoma miernikami poziomu dźwięku klasy 1 oraz odpowiednim kalibratorem. Mierniki oraz kalibrator powinny posiadać aktualne świadectwa wzorcowania wystawione przez laboratorium wzorcujące znajdujące się na wykazie laboratoriów wzorcujących zamieszczonym na stronie internetowej Polskiego Centrum Akredytacji www.pca.gov.pl Mierniki te powinny mieć możliwość elektronicznej rejestracji historii przebiegu sygnału akustycznego w wewnętrznej pamięci operacyjnej miernika, -Wykonawca powinien dysponować (lub przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) sprzętem do automatycznego pomiaru prędkości, który powinien mieć możliwość elektronicznej rejestracji historii zdarzeń w wewnętrznej pamięci operacyjnej urządzenia. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy usługi odpowiadające rodzajowo usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługi obejmujące wykonanie analizy porealizacyjnej lub prace o podobnym charakterze tj. raporty o oddziaływaniu na środowisko wraz z pomiarami do tych raportów, opinie, badania, ekspertyzy na drogach klasy co najmniej GP. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (lub przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zespołem o następującym składzie: Kierownik zespołu (1 osoba) Osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika zespołu musi posiadać doświadczenie polegające na wykonywaniu co najmniej 3 opracowań w zakresie pomiaru hałasu i analiz ruchowo-hałasowych na drogach klasy co najmniej GP. Specjalista ds. pomiarów hałasu i analiz ruchowo-hałasowych (1 osoba) Wykonanie co najmniej 3 opracowań w zakresie pomiarów hałasu i analiz ruchowo-hałasowych Specjalista ds. analiz czystości ścieków deszczowych (1 osoba) Wykonanie co najmniej 3 opracowań w zakresie analiz czystości ścieków deszczowych Specjalista ds. analiz czystości powietrza (1 osoba) Wykonanie co najmniej 3 opracowań w zakresie analiz czystości powietrza Specjalista ds. monitoringu przejść dla zwierząt (1 osoba) Wykonanie co najmniej 3 opracowań w zakresie monitoringu przejść dla zwierząt Uwaga: Dopuszcza się możliwość łączenia dwóch funkcji w jednej osobie ale w taki sposób żeby przedstawiony zespół liczył co najmniej 3 osoby Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp, na zasadzie spełnia-nie spełnia. Podstawą dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą wymagane dokumenty lub oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w ww. Wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wykaz powinien zawierać w szczególności: informacje dotyczące daty wystawienia oraz numeru akredytacji dla laboratorium, którym dysponuje-będzie dysponował Wykonawca, nazwę (firmę) oraz adres laboratorium wzorcującego które wystawiło świadectwo wzorcowania datę wystawienia oraz numer świadectwa wzorcowania dla mierników poziomu dźwięku oraz kalibratora którymi dysponuje-będzie dysponował Wykonawca. Wykaz powinien zawierać wszystkie dane potwierdzające spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie potencjał techniczny, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku dysponowania potencjałem kadrowym. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku posiadania doświadczenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 58 ul. Ogrodowa 21 20-075 Lublin opłata 15,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 58 ul. Ogrodowa 21 20-075 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.