eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › Usługi w zakresie prowadzenia warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym, dla uczestników projektu systemowego pn. Aktywność szansą na lepsze jutro - rozwój i

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Brody: Usługi w zakresie prowadzenia warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym, dla uczestników projektu systemowego pn. Aktywność szansą na lepsze jutro - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji w Gminie Brody
Numer ogłoszenia: 94705 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brody/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach , ul. Staszica 3, 27-230 Brody, woj. świętokrzyskie, tel. 41 271 01 90, faks 41 271 13 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsbrody.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prowadzenia warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym, dla uczestników projektu systemowego pn. Aktywność szansą na lepsze jutro - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji w Gminie Brody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) warsztaty umiejętności psychospołecznych oraz indywidualne konsultacje z psychologiem; b) grupowe doradztwo zawodowe i indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla uczestników projektu systemowego pn. Aktywność szansą na lepsze jutro - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji w Gminie Brody; Projektem objętych będzie 21 osób - uczestnikami projektu są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Brody, korzystające ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach, które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo i jednocześnie są w wieku aktywności zawodowej. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć bądź w miejscu swojej siedziby bądź na terenie Gminy Brody. W przypadku, gdy wykonawca nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych na terenie Gminy Brody, zamawiający udostępni pomieszczenie - salę konferencyjną Urzędu Gminy Brody, do przeprowadzenia zajęć; Wykonawca winien zapewnić uczestnikom zajęć transport do miejsca prowadzonych zajęć i z powrotem bądź pokryć koszt takiego dojazdu o ile uczestnik podpisze stosowne oświadczenie dotyczące samodzielnego przybycia na miejsce prowadzonych zajęć w siedzibie Wykonawcy. W przypadku zajęć prowadzonych na terenie Gminy Brody, Wykonawca ma obowiązek refundacji kosztów podróży uczestników projektu do miejsca prowadzonych zajęć; Wykonawca winien zapewnić uczestnikom warunki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki, stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne lub magnetyczne; Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom catering tj. kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), ciastka lub inne słodycze; w przypadku zajęć przekraczających 4 godziny zegarowe zapewni catering w postaci ciepłego posiłku. Odbiór posiłku potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia; Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia - wydruk trwały, kartki trwale złączone metodą bindowania, brulion w twardej oprawie A4, 96 kartek, długopis, ołówek, kolorowy zakreślacz, teczka z rzepem A4). Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia; Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć; 2. Warsztaty umiejętności psychospołecznych i indywidualne konsultacje z psychologiem Warsztaty umiejętności psychospołecznych dla 2 grup liczących: jedna 10 osób, druga 11 osób, w łącznym wymiarze 40 godzin zegarowych. Dla każdej grupy przewidziane są warsztaty umiejętności psychospołecznych po 20 godzin zegarowych każdy. Konsultacje indywidualne w zakresie wsparcia psychologicznego dla 21 osób w łącznym wymiarze 42 godzin zegarowych (po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika zajęć). Wymaga się, aby powyższe zajęcia były realizowane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram warsztatów i zajęć indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup i poszczególnych uczestników projektu. Ze strony Wykonawcy usługi dotyczące indywidualnych konsultacji w ramach wsparcia psychologicznego, przeprowadzać mogą wyłącznie psychologowie. 3. Zajęcia grupowe doradztwa zawodowego i indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego dla 2 grup liczących: jedna 10 osób, druga 11 osób, w łącznym wymiarze 36 godzin zegarowych. Dla każdej grupy przewidziane są warsztaty z doradztwa zawodowego po 18 godzin zegarowych każdy. Konsultacje indywidualne dla 21 osób w łącznym wymiarze 21 godzin zegarowych (po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika zajęć). Wymaga się, aby powyższe zajęcia były realizowane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć grupowych, zajęć indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup i poszczególnych uczestników. Ze strony Wykonawcy usługi w ramach poradnictwa zawodowego przeprowadzać mogą wyłącznie doradcy zawodowi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności - wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą (osobami) posiadającą (posiadającymi): - dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 3-letni okres wykonywania zawodu psychologa - wykształcenie wyższe w zakresie o specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie: doradca zawodowy oraz co najmniej licencję zawodową I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz minimum 3-letni okres pracy w tym zawodzie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w przypadku gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; d) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony e) Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsbrody.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach, ul. Staszica 3, 27-230 Brody.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 15:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach, ul. Staszica 3, 27-230 Brody.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Aktywność szansą na lepsze jutro - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji w Gminie Brody realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty umiejętności psychospołecznych oraz indywidualne konsultacje z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty umiejętności psychospołecznych dla 2 grup liczących: jedna 10 osób, druga 11 osób, w łącznym wymiarze 40 godzin zegarowych. Dla każdej grupy przewidziane są warsztaty umiejętności psychospołecznych po 20 godzin zegarowych każdy (przykładowo: 2 warsztaty grupowe po 7 godzin zegarowych każdy oraz 1 warsztat grupowy trwający 6 godzin zegarowych. Zamawiający dopuszcza przedstawienie innej propozycji rozkładu zajęć grupowych z zastrzeżeniem, iż jedna grupa odbędzie 20 godzin zegarowych warsztatów). Konsultacje indywidualne z psychologiem dla 21 osób w łącznym wymiarze 42 godzin zegarowych (po 2 godziny zegarowe dla każdego/-ej uczestnika/uczestniczki zajęć). Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 25.06.2010 r., w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram warsztatów i zajęć indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup i poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. Warsztaty umiejętności psychospołecznych mają na celu kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych. Tematyka zajęć powinna obejmować następujące zagadnienia: a) integracja i funkcjonowanie w grupie, praca w zespole; b) budowanie poczucia własnej wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, rozpoznanie i analiza własnej wiedzy, umiejętności, zainteresowań, cech osobowości; c) skuteczne motywowanie siebie do działania, zmiana postaw życiowych; d) określanie celów - planowanie i realizacja zamierzonych celów; e) kontakty interpersonalne i autoprezentacja; f) asertywność i radzenie sobie ze stresem. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty konspektu zajęć grupowych. Konsultacje indywidualne mają na celu wsparcie uczestników/uczestniczek projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących ich szeroko rozumianej sytuacji życiowej i aktywności zawodowej, mają pomóc w nabyciu umiejętności psychospołecznych oraz wzmocnieniu aktywności społecznej i motywacji do działania, a także w określeniu aktualnych potrzeb edukacyjnych uczestników projektu koniecznych do powrotu na rynek pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego i indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego dla 2 grup liczących: jedna 10 osób, druga 11 osób, w łącznym wymiarze 36 godzin zegarowych. Dla każdej grupy przewidziane są 3 warsztaty po 6 godzin zegarowych każdy. Konsultacje indywidualne dla 21 osób w łącznym wymiarze 21 godzin zegarowych. Dla każdej osoby przewidziana jest 1 godzina zegarowa indywidualnych konsultacji. Wymaga się, aby powyższe zajęcia zostały zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 25.06.2010 r. w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć grupowych, zajęć indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustalaniu czasu spotkań dla grup i poszczególnych uczestników. Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego mają na celu zwiększenie szansy wejścia na rynek pracy uczestników/uczestniczek projektu. Tematyka zajęć powinna uwzględniać: a) przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - życiorys, list motywacyjny, b) rozmowa kwalifikacyjna, c) analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i metody poszukiwania pracy, d) komunikacja interpersonalna, e) umiejętności negocjacji w oparciu o wzorce asertywne, f) techniki kreatywności i kształtowanie osobowości kreatywnej. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty konspektu zajęć grupowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.