eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostaw środków czystości dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Katowice: Dostaw środków czystości dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 94479 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach , ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6093140, faks 032 6093154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw środków czystości dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do pomieszczeń magazynu Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowe określenie asortymentu oraz ilości zamawianych środków czystości podano w załącznikach nr 4 - 7 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 33.76.00.00-5, 39.51.42.00-0, 39.83.12.50-3, 39.83.15.00-1, 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełnione przez Wykonawcę formularze asortymentowo-cenowe (zgodnie z załącznikami nr 4 - 7 do SIWZ). 2) W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców należy podać części zamówienia, których realizacja zostanie powierzona podwykonawcom. 3) Ponadto Wykonawca może załączyć do oferty uzupełniony wzór umowy. 4) W celu dokonania oceny jakości, Wykonawca do oferty musi dołączyć próbki oferowanych produktów. Próbki należy dołączyć w ilościach pozwalających na dokonanie właściwej oceny, tj. co najmniej po 1 szt. dla każdej z pozycji wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych. W przypadku worków foliowych należy dołączyć po 1 rolce dla każdej pozycji. Dołączone do oferty próbki muszą posiadać wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego (tj. rozmiary, pojemność, gramatura, skład). Załączenie próbek nie spełniających wymagań Zamawiającego podanych w formularzach asortymentowo-cenowych skutkować będzie uznaniem oferty za niezgodną z wymaganiami SIWZ. 5) Do oferty należy załączyć karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14.12.2004 r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. Z 2005 r. Nr 2, poz. 8) stanowiącym akt wykonawczy do Ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, która nie wymaga aneksu do umowy, 2) zakończenia bądź wstrzymania produkcji oferowanego przez Wykonawcę produktu będącego przedmiotem zamówienia, wycofania go z rynku lub z innych uzasadnionych i uwzględnionych przez Zamawiającego przyczyn, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż w ofercie. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego produktu w stosunku do uprzednio zaoferowanego oraz przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu, wystawionego przez producenta lub generalnego przedstawiciela producenta na Polskę, potwierdzającego wymienione sytuacje związane z produkcją lub dopuszczeniem na rynek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpr.pl/bip.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, pokój 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, pokój 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mydła, płyny i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości (mydła, płynów itp.) do pomieszczeń magazynu Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis i ilości zamawianego asortymentu podane są w złączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3, 39.83.15.00-1, 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ścierki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości (ścierek) do pomieszczeń magazynu Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis i ilości zamawianego asortymentu podane są w złączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby z folii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości (wyrobów z folii) do pomieszczeń magazynu Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis i ilości zamawianego asortymentu podane są w złączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ręczniki papierowe i papier toaletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości (ręczników papierwoych i papieru toaletowego) do pomieszczeń magazynu Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis i ilości zamawianego asortymentu podane są w złączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.