eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup i dostawa w okresie od 24.05.2010 r. do 24.05.2011 r. papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Bydgoszcz: Zakup i dostawa w okresie od 24.05.2010 r. do 24.05.2011 r. papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 94459 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy , ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbydgoszcz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w okresie od 24.05.2010 r. do 24.05.2011 r. papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 24.05.2010 r. do 24.05.2011 r. papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy. Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0, 22.99.32.00-9, 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.60-0, 30.19.23.40-6, 30.19.28.00-9, 30.19.29.30-9, 30.19.39.00-7, 30.19.59.00-1, 30.19.71.00-7, 30.19.72.00-8, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.76.30-1, 30.19.76.42-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wpis do właściwego rejestru, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz co najmniej 3 wykonanych usług, co najmniej o takiej wartości przedmiotu zamówienia jak wartość wykazana w składanej ofercie w niniejszym postępowaniu oraz co najmniej 3 dokumentów (referencje, listy rekomendacyjne) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja finansowa określająca obroty, zysk, zobowiązania i należności za rok 2009r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbydgoszcz.org.pl ( ikonka BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Ogrodowa 9 85-043 Bydgoszcz II piętro p.43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Ogrodowa 9 85-043 Bydgoszcz II piętro p.43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.06.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część nr 2 dotyczy projektu systemowego Krok do przodu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb MOPS oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0, 22.99.32.00-9, 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.60-0, 30.19.23.40-6, 30.19.28.00-9, 30.19.29.30-9, 30.19.39.00-7, 30.19.59.00-1, 30.19.59.11-1, 30.19.71.00-7, 30.19.72.00-8, 30.19.92.30-1, 39.29.25.00-0, 37.82.21.00-7, 30.23.74.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Biura Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i ROPS-ów realizujących projekt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.30-2, 30.23.44.00-2, 30.23.43.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.76.44-2, 30.19.73.30-8, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 30.19.59.11-1, 30.19.21.60-0, 30.19.21.30-1, 30.19.21.21-5, 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.