eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › 28/12 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawę i montaż wyposażenia Pododdziału Chemioterapii Jednego Dnia Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Łódź: 28/12 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawę i montaż wyposażenia Pododdziału Chemioterapii Jednego Dnia Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 94442 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 28/12 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawę i montaż wyposażenia Pododdziału Chemioterapii Jednego Dnia Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Lada 2-stanowiskowa 190x90xwys.74 2 Szafa aktowa na cokole wys.220x100x44 3 Szafa ubraniowa na cokole wys. 220x100x44 4 Biurko na stelażu metalowym 140x70xwys.72-88 5 Biurko na stelażu metalowym 120x70xwys.72-88 6 Stelaż podwieszany pod PC szer.28xgł.53xwys.55 7 Klips z tworzywa do prowadzenia kabli na nodze okrągłej biurka 8 Element poziomego, podblatowego prowadzenia kabli montowany do blatu (tworzywo sztuczne) 9 Kontener mobilny z zamkiem centralnym : 3 szuflady + piórnik 43x58xwys.61 10 Szafa aktowa na cokole metalowym wys. 220x80x44 11 Szafa ubraniowa na cokole metalowym wys. 220x80x44 12 Szafka aktowa na cokole wys. 79x120x44 13 Szafa aktowa na cokole metalowym wys. 220x60x44 14 Szafa z drzwiami przesuwnymi - zabudowa indywidualna, wewnątrz półki, fronty z lakomatu mlecznego w ramach z aluminium w kolorze matowym srebrnym. szer.ok.280xgł.ok.50x wys.ok.210, szafa ustawiona na powierzchni pochyłej 15 Szafa lekarska metalowa z przeszkleniem 189x80x43,5 16 Szafka metalowa kartotekowa z szufladami ok.156x42x60 17 Szafa lekarska w wykonaniu medycznym z frontami przeszklonymi 200x90x44 18 Szafka schowkowa metalowa (10 schowków) wys. 180x60x49 19 Szafki dolne w wykonaniu medycznym w zabudowie, z blatem wymiar zabudowy ok.230xwys.89x50, w tym : - szafka zlewozmywakowa szer. 80 - szafka umywalkowa (wymiar umywalki : 56x47,5 cm) - szafka z drzwiczkami i półką 20 Szafki dolne w wykonaniu medycznym w zabudowie, z blatem Wymiar zabudowy : ok. 180xwys.89x55, w tym : - szafka pod zlewozmywak - szafka pod umywalkę (wymiar umywalki : 56x47,5 cm) 21 Szafa w wyk. medycznym, wewnątrz półki (6 szt.), zamek wys. 200x90x50 22 Szafki dolne kuchenne na nóżkach, z blatem i chłodziarką łączny wymiar zabudowy ok. 220x89x50, w tym : - szafka pod zlewozmywak - szafka pod umywalkę (wymiar umywalki : 56x47,5 cm) - chłodziarka podblatowa szer. 60 cm - szafka z 4 szufladami 23 Szafki dolne w wykonaniu medycznym w zabudowie, z blatem zmywalnym, typu KORIAN lub równoważne Wymiar zabudowy : ok. 280xwys.89x50, w tym : - szafka pod zlewozmywak - szafka pod umywalkę (wymiar umywalki : 56x47,5 cm) 24 Chłodziarka wolnostojąca Wys.ok. 180 cm, szer.ok.60 cm 25 Szafki dolne kuchenne na nóżkach, z blatem i chłodziarką łączny wymiar zabudowy ok. 260x89x50, w tym : - szafka pod umywalkę (wymiar umywalki : 56x47,5 cm) - szafka 4-szufladowa - chłodziarka podblatowa szer. 60 cm 26 Blat kuchenny dodatkowy 200x60x2,8 (cm) 27 Regał na baseny i kaczki 45x40xwys.180 28 Regał otwarty magazynowy wys.180x70x40 29 Regał otwarty z półkami koszowymi wys. 180x73x41 30 Wózek na odpady i brudną bieliznę podwójny ok. 80x45 31 Wózek na odpady i brudną bieliznę pojedynczy ok. 40x45 32 Kosz na odpady ze stali nierdzewnej, poj.min.25l. 33 Kozetka lekarska z uchwytem na prześcieradła jednorazowe 180x56xwys.50-80 34 Taboret z regulacją wysokości i oparciem średnica podstawy 61cm, średnica siedziska 35 cm, regulacja wysokości w zakresie 63-83 cm 35 Taboret z regulacją wysokości średnica podst.61 cm, średnica siedziska 35 cm, regulacja wysokości w zakresie 63-83 cm 36 Fotel obrotowy 37 Krzesło obrotowe 38 Krzesło na nogach 39 Fotel na stelażu chrom 40 Sofa 165x75 41 Sofy poczekalni na stelażu chromowanym 200x260x260 kształt półokręgu, odzwierciedlający kształt ściany przy której będzie ustawiona 42 Stolik niski na stelażu chromowanym 70x70x42 43 Ława na stelażu chromowanym, blat płyta laminowana 120x80xwys.46 44 Fotel (tapicerka zmywalna) Szer. cał. max 72, gł. cał. max 65, szer. siedziska min 50 45 Szafka pacjenta 43x46xwys.85 46 Parawan Wys.170x100 47 Wózek oddziałowy 100x43x89 48 Wózek sprzątacza 49 Wieszak stojący malowany proszkowo 50 Wieszak ścienny malowany proszkowo 51 Szafka wisząca otwarta z przegrodą pionową 110x37xwys.42 52 Stojak na kroplówkę 53 Myjnia dezynfektor typu Deko 190 54 Pojemnik na zużyte materiały 55 Szafka stojąca Wys.90x50xgł.32 56 Miednice plastikowe 57 Szczotka wc 58 Przybornik na biurko.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Foldery poglądowe oferowanych produktów wraz ze złożeniem oświadczenia
potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z
opisem i wymaganiami zamawiającego zawartymi w SIWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, że oferowany
przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i użytkowania na terenie
RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający wymaga, od Wykonawców złożenia Certyfikatu CE dla pozycji
53 - myjnia dezynfektor.
Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, iż blaty i
płyty posiadają atest higieniczny oraz blaty posiadają świadectwo normy PN-
EN-438-1
Parametry techniczne - Załącznik 3 so SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu dostawy sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia jednak nie dłużej niż o kolejne 5 dni roboczych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Kancelaria Szpitala....

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy zakup współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu nr WND-RPLD.05.01.00-00-112/09 Modernizacja W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi jako kompleksowa realizacja planu rozwoju Regionalnego Ośrodka Onkologicznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.