To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94394 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75195-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
35711718000000, ul.
ul. Mazowiecka
21,
30019
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 2997425, 12 6237480, faks
126 325 215, e-mail
dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl
Adres strony internetowej (URL): http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.2711.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Wykonanie zamówienia polegać będzie na: 1)przygotowaniu i wydrukowaniu folderu "Vademecum Bezrobotnego", plakatów projektów "Lubię to III" i "Mania pracowania III" oraz Albumu Rozwoju Zasobów Ludzkich i Albumu Rozwoju Przedsiębiorczości i Pomocy Publicznej, przy czym: a)przygotowanie folderu "Vademecum bezrobotnego" polegać będzie na opracowaniu graficznym okładki zewnętrznej folderu (z zastosowaniem elementów graficznych zaproponowanych przez Wykonawcę) oraz opracowaniu wkładki. Podstawę opracowania wkładki stanowić będzie materiał przekazany przez Zamawiającego w pliku doc. Pod pojęciem opracowanie graficzne wkładki Zamawiający rozumie głównie skład, korektę, formatowanie tabel, wykresów, tytułów itp. za pomocą kolorów, czcionek, kształtów itd. We wkładce Zamawiający nie przewiduje zamieszczania zdjęć; b)przygotowanie plakatów polegać będzie na opracowaniu graficznym plakatów, z zastosowaniem treści merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego w pliku doc. oraz innych elementów graficznych (np. zdjęć), zaproponowanych przez Wykonawcę; c)przygotowanie Albumu Rozwoju Zasobów Ludzkich i Albumu Rozwoju Przedsiębiorczości i Pomocy Publicznej polegać będzie na opracowaniu graficznym treści merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego w pliku doc. oraz innych elementów graficznych (np. zdjęć, kształtów, grafik) zaproponowanych przez Wykonawcę, w tym także skład i korekta treści albumów. 2)dostarczeniu przedmiotu zamówienia do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, tj. Filii w Skawinie, ul. Ogrody 17, Filii w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, Filii w Słomnikach, ul. Kościuszki 64 oraz siedziby Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21 według ilości wskazanych przez Zamawiającego; 3)dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznych, zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów w pliku PDF, a w przypadku folderu "Vademecum bezrobotnego" i plakatów projektów "Lubię to III" i "Mania pracowania III" także w formacie CorelDraw 12; 4)przeniesieniu autorskich praw majątkowych w odniesieniu do przygotowanych materiałów na Zamawiającego. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 20 000,00 PLN brutto. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Na podstawie z art. 29 ust. 3a Zamawiający określa, że nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79810000-5
Dodatkowe kody CPV:
79822500-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 15744.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.