eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94394 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75195-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 35711718000000, ul. ul. Mazowiecka 21, 30019 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 126 325 215, e-mail dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl
Adres strony internetowej (URL): http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.2711.20.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Wykonanie zamówienia polegać będzie na: 1)przygotowaniu i wydrukowaniu folderu "Vademecum Bezrobotnego", plakatów projektów "Lubię to III" i "Mania pracowania III" oraz Albumu Rozwoju Zasobów Ludzkich i Albumu Rozwoju Przedsiębiorczości i Pomocy Publicznej, przy czym: a)przygotowanie folderu "Vademecum bezrobotnego" polegać będzie na opracowaniu graficznym okładki zewnętrznej folderu (z zastosowaniem elementów graficznych zaproponowanych przez Wykonawcę) oraz opracowaniu wkładki. Podstawę opracowania wkładki stanowić będzie materiał przekazany przez Zamawiającego w pliku doc. Pod pojęciem opracowanie graficzne wkładki Zamawiający rozumie głównie skład, korektę, formatowanie tabel, wykresów, tytułów itp. za pomocą kolorów, czcionek, kształtów itd. We wkładce Zamawiający nie przewiduje zamieszczania zdjęć; b)przygotowanie plakatów polegać będzie na opracowaniu graficznym plakatów, z zastosowaniem treści merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego w pliku doc. oraz innych elementów graficznych (np. zdjęć), zaproponowanych przez Wykonawcę; c)przygotowanie Albumu Rozwoju Zasobów Ludzkich i Albumu Rozwoju Przedsiębiorczości i Pomocy Publicznej polegać będzie na opracowaniu graficznym treści merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego w pliku doc. oraz innych elementów graficznych (np. zdjęć, kształtów, grafik) zaproponowanych przez Wykonawcę, w tym także skład i korekta treści albumów. 2)dostarczeniu przedmiotu zamówienia do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, tj. Filii w Skawinie, ul. Ogrody 17, Filii w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, Filii w Słomnikach, ul. Kościuszki 64 oraz siedziby Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21 według ilości wskazanych przez Zamawiającego; 3)dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznych, zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów w pliku PDF, a w przypadku folderu "Vademecum bezrobotnego" i plakatów projektów "Lubię to III" i "Mania pracowania III" także w formacie CorelDraw 12; 4)przeniesieniu autorskich praw majątkowych w odniesieniu do przygotowanych materiałów na Zamawiającego. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 20 000,00 PLN brutto. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Na podstawie z art. 29 ust. 3a Zamawiający określa, że nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV: 79822500-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16260.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agnieszka Blicharz-Krupińska Grafpol, argrafpol@argrafpol.pl, ul. Stefana Czarnieckiego 1, 53-650, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15744.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15744.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25584.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.