eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Żytniowie wraz z poprawą infrastruktury edukacyjnej Gminy Rudniki poprzez przebudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Rudniki: Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Żytniowie wraz z poprawą infrastruktury edukacyjnej Gminy Rudniki poprzez przebudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie
Numer ogłoszenia: 94385 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375713 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Żytniowie wraz z poprawą infrastruktury edukacyjnej Gminy Rudniki poprzez przebudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Żytniowie wraz z poprawą infrastruktury edukacyjnej Gminy Rudniki poprzez przebudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie, obejmująca swym zakresem między innymi: - częściową wymianę konstrukcji i pokrycia dachu, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, - wymianę instalacji odgromowej, - wykonanie wentylacji mechanicznej dla części pomieszczeń, - gipsowanie, malowanie i roboty okładzinowe ścian, - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, - docieplenie ścian zewnętrznych i położenie nowych tynków zewnętrznych, - wykonanie przebudowy sali gimnastycznej, - wykonanie przebudowy lokalu mieszkalnego na Oddział przedszkolny na poddaszu ( II etap), - wykonanie sali komputerowej z wyposażeniem, - wykonanie instalacji solarnej, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie świadectwa energetycznego dla obiektu objętego projektem Podstawowe parametry budynku szkoły: powierzchnia zabudowy - 845,25 m2 powierzchnia użytkowa - 1 395,3 m2 kubatura brutto budynku - 6 183,0 m3 Parametry techniczne budynku przedszkola po przebudowie: powierzchnia użytkowa - 162,3 m2 w tym : parter - 86,0 m2 poddasze - 76,3 m2 powierzchnia zabudowy - 110,0 m2 kubatura - 890,0 m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót. Dokumentacje te są dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Na wykonane prace i dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania, a na wyposażenie według otrzymanej gwarancji od producenta jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Realizacja przedmiotu zamówienia może odbywać się w trakcie roku szkolnego, dlatego należy ograniczyć do minimum uciążliwości w korzystaniu z budynku i ich otoczenia przez uczniów i pracowników szkoły i przedszkola. W związku z powyższym zalecane jest rozpoczęcie realizacji zadania od przebudowy przedszkola. Kolejność robót budowlanych ( organizacji prowadzenia prac) Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Dyrektorem Szkoły w Żytniowie za pośrednictwem Zamawiającego ze względu na trwające zajęcia. Dla prowadzenia prac związanych z wymianą okien, drzwi ,instalacje c.o. , wodno-kanalizacyjne, remont sufitów w salach lekcyjnych budynek może być udostępniony Wykonawcy w całości po zakończeniu roku szkolnego. Przed tym terminem wykonywanie prac wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania wszelkich pomieszczeń i otoczenia obiektu oraz usuwanie wszelkiego rodzaju odpadów. Ponadto Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac w obiekcie i w jego otoczeniu, w szczególności uprzątnięcie i zagospodarowanie terenów zielonych, naprawę zniszczonych nawierzchni itp. Podczas prowadzenia wymiany okien i drzwi zewnętrznych Wykonawca jest zobowiązany do organizowania codziennego zakresu robót tak, aby budynek był zamknięty po godzinach pracy i w czasie złej pogody ( silne wiatry, burze, mrozy, ulewy). W trakcie prac konieczne są dodatkowe zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa. Wykonawca powinien przewidzieć, że może wystąpić konieczność, na wniosek Zamawiającego, wstrzymania lub przesunięcia na inny termin pewnych rodzajów prac ze względu na nadmierny hałas, zapylenie, drgania lub inne podobne zjawiska lub nawet czasowego wstrzymania prowadzenia robót na poszczególnych obiektach ze względu na bieżącą działalność szkoły i przedszkola. Wstrzymanie prac do 5 dni roboczych nie daje uprawnień do żądania wydłużenia terminu realizacji zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego wykorzystania demontowanych okien, drzwi, grzejników, rur, rynien i innych materiałów w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. Zakres wykorzystania materiałów oceniany będzie w trakcie prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonana w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego. Gmina zadanie to będzie realizować: 1) termomodernizację S.P. Żytniów w ramach ustawy o wspieraniu przedsięwzięć termomodernizacyjnych ( Dziennik Ustaw z 2008 nr 223 poz. 1459 z późn. zm.), 2) poprawę infrastruktury edukacyjnej Gminy Rudniki poprzez przebudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 INWESTUJEMY W TWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - Inwestujemy w Twoją Przyszłość.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 15.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy Lukasz Witek, ul. Batalionów Chłopskich 71/117, Kielce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2230605,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1445145,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1445145,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2421758,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.