eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Zakup usług ubezpieczeń dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Milanówek: Zakup usług ubezpieczeń dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 94364 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka , ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług ubezpieczeń dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych, jednostek kulturalnych oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (ZGKiM). Zakres ubezpieczeń obejmuje: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku - Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC/ZK, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów), Assistance oraz Auto Szyby (szyba czołowa, boczne, tylna) dla pojazdów eksploatowanych przez Urząd Miasta Milanówka i podległe jednostki oraz ZGKiM. W Gminie Milanówek i następujących jednostkach organizacyjnych i kulturalnych : I. Urząd i jednostki organizacyjne 1. Urząd Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45 05-822 Milanówek 2. Zespół Szkół Gminnych nr 1 ul. Królewska 69 05-822 Milanówek 3. Zespół Szkół Gminnych nr 3 ul. Żabie Oczko 1 05-822 Milanówek 4. Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Literacka 20 05-822 Milanówek 5. Przedszkole Publiczne nr 1 ul. Fiderkiewicza 43 05-822 Milanówek 6. Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Fiderkiewicza 41 05-822 Milanówek 7. Straż Miejska ul. Warszawska 32 05-822 Milanówek II. Jednostki kultury 1. Milanowskie Centrum Kultury ul. Kościelna 3 05-822 Milanówek 2. Miejska Biblioteka Publiczna ul. Spacerowa 4 05-822 Milanówek III. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Spacerowa 4 05-822 Milanówek Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: część nr I. Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych część nr II. Zakup usług ubezpieczeń mienia , OC dla Milanowskiego Centrum Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku część nr III. Zakup usług ubezpieczeń mienia , OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku. Pełen opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części wraz z szczegółowym zakresem ubezpieczenia przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 Szczegółowe wykazy mienia, budynków, sprzętu elektronicznego, pojazdów mechanicznych, itp. przedstawione są w oddzielnych załącznikach do SIWZ. Zawarcie umowy ubezpieczenia zostanie potwierdzone wystawieniem poszczególnych polis ubezpieczeniowych dla poszczególnych ubezpieczeń oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Polisy ubezpieczeniowe dotyczące ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych oraz ubezpieczenia pojazdów mechanicznych OC/ZK/AC/KR/NNW/Assistance/Auto Szyby, będą wystawiane indywidualnie na poszczególne jednostki organizacyjne i podpisywane przez ich kierowników, którzy tym samym będą ubezpieczającym (płatnikiem składki) i ubezpieczonym. Polisy dotyczące ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenie nakładów inwestycyjnych/adaptacyjnych, środków obrotowych oraz gotówki i innych wartości pieniężnych od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy i dodatkowe ubezpieczenia sprzętu elektronicznego systemem pierwszego ryzyka, będą wystawiane indywidualnie na poszczególne jednostki organizacyjne i podpisywane przez ich kierowników, którzy tym samym będą ubezpieczającym i płatnikiem składki i ubezpieczonym. Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Ubezpieczyciel jest zobowiązany do wystawienia polis ubezpieczeniowych w przeciągu 10 dni roboczych od otrzymania wniosków. W razie niemożliwości wystawienia polis w tym terminie Ubezpieczyciel jest zobowiązany do wystawienia do dnia obowiązywania polis dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych i certyfikatów dla pojazdów z początkiem obowiązującego ubezpieczenia oraz noty pokrycia ubezpieczeniowego, gwarantującej bezwarunkowo i nieodwołalnie wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą. Nota pokrycia ubezpieczeniowego będzie obowiązywała do czasu wystawienia polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okresy roczne dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń i indywidualnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Usługi składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie ze SIWZ, z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy z zakresu ubezpieczeń, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usługi. Zamawiający (Ubezpieczający) podał długości dróg, które mogą ulec zwiększeniu w chwili powstania nowych pasów drogowych. Wzrost do 10% ogólnej długości nowopowstałych, modernizowanych ciągów jezdnych i pieszych oraz przesunięcie w klasyfikacji dróg do wyższej kategorii, nie stanowi zmian rzeczowego zamówienia i nie wpływa na ubezpieczenie. W związku z ustanowieniem spółki z ograniczoną odpowiedzialnością GESTUM Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, brokerem ubezpieczeniowym Urzędu Miasta Milanówka i podległych jednostek, nadzór nad dostarczeniem polis oraz prawidłowym przebiegiem ubezpieczenia w trakcie trwania umowy obejmie w/w Broker. Broker GESTUM Broker Sp. z o.o. powiadomi wybranego Wykonawcę o terminie przygotowania polis do odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający (Ubezpieczyciel) przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy), dotychczasowemu Wykonawcy (Ubezpieczycielowi) stanowiących łącznie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju ubezpieczeń, których dotyczy przedmiot podstawowego zamówienia określonego w niniejszej SIWZ. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego, Wykonawca, któremu udzielono zamówienia podstawowego, jest zobowiązany do stosowania jednakowych lub bardziej korzystnych warunków ubezpieczenia niż w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.32.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.00.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.50.00-3, 66.51.93.00-4, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 11 z 2010r., poz. 66 z późn. zm.) lub dokument potwierdzający uzyskanie zezwolenia przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 1996 r., Nr 11, poz. 62) i utrzymanie jego ważności na podstawie powołanych ustaw. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Ogólne warunki ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk; 2. Ogólne warunki ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 3. Ogólne warunki ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; 4. Ogólne warunki ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia; 5. Ogólne warunki ubezpieczenia autocasco; 6. Ogólne warunki ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków; 7. Ogólne warunki ubezpieczenia Auto Szyby, Assistance.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy, Wykonawca powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: - oświadczenia o tym, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (dz. U. nr 50, poz. 331 z późn. zm.). Wykonawca winien złożyć aktualną listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: - zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia; - w danym rodzaju ubezpieczenia mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia; - w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków, objętego przedmiotem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości ubezpieczonych osób, - w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka; - zmiany dotyczącej terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty; - zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, w przypadku zmiany wartości majątku; - zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; - rozszerzenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy, w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji; - korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; - zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych; - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych sum ubezpieczenia; - w przypadku sprzedaży bądź rezygnacji z ubezpieczenia jakiegokolwiek mienia będącego przedmiotem ubezpieczenia w trakcie trwania okresu ubezpieczenia, Zamawiający otrzyma zwrot niewykorzystanej składki. - w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy; - w przypadku zmian osób reprezentujących Gminę Milanówek; - w przypadku zmiany związanej ze zmianami ilościowymi środków trwałych; - w przypadku zmiany przez ustawodawcę stawki podatku VAT, wartość umowy ulegnie odpowiedniej zmianie w tej części, której ta zmiana będzie dotyczyła. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę zawartej umowy Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Zainteresowanego, w referacie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Milanówka ulica Kościuszki 45 w godzinach pracy Urzędu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 12:15, miejsce: w punkcie obsługi interesanta Urzędu Miasta Milanówka w Milanówku ul. Spacerowa 4, bądź wysłać pocztą na ten sam adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC/ZK, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów), Assistance oraz Auto Szyby (szyba czołowa, boczne, tylna) dla pojazdów eksploatowanych przez Urząd Miasta Milanówka i podległe jednostki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.32.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.00.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.50.00-3, 66.51.93.00-4, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług ubezpieczeń mienia i OC dla Milanowskiego Centrum Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.32.00-1, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.00.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.50.00-3, 66.51.93.00-4, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów), Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez ZGKiM Milanówek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.32.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.57.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.00.00-3, 66.51.30.00-9, 66.51.50.00-3, 66.51.93.00-4, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.