eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Remont drogi gminnej nr 190007N Nidzica - droga gminna nr 190005N Pi±tki-Borowy M³yn

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-04-25

Nidzica: Remont drogi gminnej nr 190007N Nidzica - droga gminna nr 190005N Pi±tki-Borowy M³yn
Numer og³oszenia: 94363 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica , Plac Wolno¶ci 1, 13-100 Nidzica, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont drogi gminnej nr 190007N Nidzica - droga gminna nr 190005N Pi±tki-Borowy M³yn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych: a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsj± asfaltow± na zimno nawierzchni asfaltowej - 2.200,0 m2; b) wyrównanie istniej±cej nawierzchni bitumicznej mieszank± mineralno-asfaltowej z wbudowaniem mechanicznym - 154,0 t; c) skropienie emulsj± asfaltow± na zimno warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznej - 2.200,0 m2; d) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych - warstwa ¶cieralna asfaltowa - grubo¶æ po zagêszczeniu 4 cm - 2.200,0 m2. 2. Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz na ustalonych w umowie warunkach. 3. Warunki bezpieczeñstwa : a) za bezpieczeñstwo i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Roboty winny byæ oznakowane przez Wykonawcê zgodnie z opracowanym we w³asnym zakresie projektem zmiany w organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu winien byæ zaopiniowany przez zarz±dcê drogi oraz zatwierdzony przez organ zarz±dzaj±cy ruchem dla dróg gminnych; b) przed przyst±pieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi do zatwierdzenia projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. W zale¿no¶ci od potrzeb i postêpu robót projekt organizacji ruchu powinien byæ aktualizowany przez Wykonawcê na bie¿±co. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ; Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. Wielko¶æ zamówienia: przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej < od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówieñ publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przyjêto mo¿liwo¶æ rozszerzenia przedmiotu zamówienia wymienionego w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupe³niaj±ce polegaæ bêdzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie ¿±da od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie za³±czonego przez Wykonawcê do oferty o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczaj±cy sposób spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- to w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 ty¶ z³ ka¿da. Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie za³±czonego przez Wykonawcê do oferty dokumentu sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie za³±czonego przez Wykonawcê do oferty o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczaj±cy sposób spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob± do kierowania robotami budowlanymi tj.: kierownikiem posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej zgodnie z § 18 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.). Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie za³±czonego przez Wykonawcê do oferty dokumentu sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie za³±czonego przez Wykonawcê do oferty o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian w umowie, które bêd± mog³y byæ dokonane w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych sytuacji : a) zmiany osób wymienionych w § 6 umowy w przypadku rezygnacji przez te osoby z podjêtych funkcji, b) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje umowê przy pomocy podwykonawców, c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót lub niedotrzymania przez Zamawiaj±cego terminu przekazania Wykonawcy placu budowy, okre¶lonego w § 3, d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotê wynikaj±c± ze zmienionych stawek podatku VAT obowi±zuj±cych w dacie powstania obowi±zku podatkowego w czasie trwania umowy. 2. W przypadku wyst±pienia warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót, przys³uguje Wykonawcy ¿±danie przesuniêcie terminu zakoñczenia przedmiotu umowy. 3. ¯±danie przesuniêcia terminu wykonania robót w przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca przedk³ada ka¿dorazowo Zamawiaj±cemu w terminie 7 dni kalendarzowych po powziêciu wiadomo¶ci o konieczno¶ci wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. 4. Okres przesuniêcia terminu zakoñczenia przedmiotu umowy z przyczyn wymienionych w ust. 1 pkt c bêdzie równy okresowi przerwy lub postoju oraz zw³oki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Nidzicy, Plac Wolno¶ci 1 (pokój nr 5) w godz.7:30-15:30 lub po z³o¿eniu wniosku: pisemnie, faxem lub drog± elektroniczn± na e-mail: halina@nidzica.pl lub um_przetargi@nidzica.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 11:00, miejsce: oferty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie (pokój nr 19) Urzêdu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolno¶ci 1, 13-100 Nidzica.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 11.05.2012 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzêdu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiaj±cy wydaje SIWZ nieodp³atnie.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.